فال برگشتن عشق

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که گاهی وسوسه شده باشید از فال برای سنجش، پیدا کردن و گاهی هم بازگرداندن عشق خود استفاده کنید. افرادی که به دنبال این قبیل فال ها هستند معمولا با چنین عنوان هایی رو به رو می شوند:

فال عشق با اسم، فال عشق و ازدواج، فال عشق واقعی طرف مقابل، فال احساس طرف مقابل، فال برگشتن عشق و غیره.

احتمالا پس از خواندن پاراگراف اول تصور می کنید می خواهم تاثیر پذیری این فال ها را رد کنم اما خیر، اینگونه نیست.

اتفاقا فال های عشق، ازدواج و یا برگرداندن عشق خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور کنید تاثیر دارند اما در بسیاری از مواقع این تاثیر بیشتر منفی است تا مثبت.

در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنم و همچنین توضیح می دهم چگونه می توانیم با انتخاب مسیر صحیح یک تاثیر مثبت در روابط و عشق خود ایجاد کنیم.

واقعیت ها چگونه شکل می گیرند

واقعیت هایی که در زندگی با آن مواجه می شیم و رویدادهایی که برای ما اتفاق می افتند همه و همه بسته به باورها و تفکرات ما هستند.

ذهن انسان به شکلی عمل می کند که اگر خود را موفق بپندارد، موفقیت ها را جذب می کند و اگر خود را ناموفق ببیند، شکست ها را.

چند وقت پیش یکی از دوستان شیفته یک ماشین چینی شد و قصد خریدش را پیدا کرد.

تا قبل از این ماجرا وی آن ماشین را در خیابان ندیده بود. پس از آنکه تمایل به خرید آن را پیدا کرد هر وقت که به خیابان می رفت متوجه تعداد بسیار زیادی از این نوع ماشین در خیابان می شد.

در واقع این نوع از ماشین همیشه در خیابان وجود داشته است اما ذهن آن فرد متوجه آن ماشین نمی شد و وقتی به خرید آن ماشین تمایل پیدا کرد ذهنش او را متوجه این نوع ماشین ساخت.

این فقط یک مثال بود تا متوجه شوید چگونه باور های ما می تواند واقعیت پیرامون ما را تغییر دهد.

اما این موضوع چه ارتباطی با فال برگشت عشق یا فال هایی از قبیل  فال عشق با مشخصات طرف مقابل دارد.

چرا فال برگشت عشق باعث می شود به عشق خود نرسید

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیشبینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است.

برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید ( خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند.

و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد.

این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد.

به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند.

اما چگونه این اتفاق می افتد. اگر مقاله قبلی بنده به نام”  راه های برگرداندن عشق از دست رفته” را مطالعه کنید متوجه می شوید که وابستگی بیش از حد و از بین رفتن هویت می تواند باعث ایجاد اشتباهات و رویدادهای ناگواری در رابطه شما شود.

خطرات فال های مربوط به عشق

رویداد ها و اشتباهاتی که به دلیل ضعیف شدن و عدم اعتماد به نفس شکل می گیرد. در واقع فال ها بازگشت عشق اگر به شما باور به بازگشت بدهند باعث درگیر شدن فکر شماو در نتیجه وابستگی بیشتر می شود ( نگاه کنید به  سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر فکر دیگران).

این وابستگی و و ضعف نیز که به دلیل باور به فال برگشت عشق است باعث می شود اشتباهاتی که در مورد آن صحبت کردیم بیشتر رخ دهد و در نتیجه رابطه شما سرد تر و سرد تر شود.

حتی اگر شما با فرد مورد نظرتون در ارتباط هم نباشید این باور و این فال باعث می شود به دلیل افزایش امید و باور به برگشت عشق و ترمیم رابطه خود، هویت خود را بیشتر به یک عامل بیرونی ( یعنی همان عشق خود) وابسته کنید و هر روز  و شب خود را با این تصور به اتمام برسانید.

همه ی این عوامل باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود چیزی که همه ی ما به خوبی می دانیم اصلی ترین عامل کاهش جذابیت های شما است.

در نتیجه حتی اگر ایشان به صورت اتفاقی هم با شما برخورد کنند و یا شما تصمیم به برقراری ارتباط مجدد بگیرید باز هم نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت و وضعیت شما از قبل هم بدتر خواهد شد و همه این ها به دلیل فالی است که در ضمیر ناخودآگاه شما باوری غلط ایجاد کرده است.

با توجه به توضیحاتی که دادم می توان گفت نتیجه منفی در این فال برگشت عشق بهتر از نتایج مثبت است چرا که باعث می شود هویت مستقل کسب کنید و اعتماد به نفس تان به دلیل عدم انتظار نسبت به عشق خود افزایش پیدا کند.

البته در این شرایط هم اگر طرف مقابل به صورت اتفاقی با شما برخورد کند و یا فرصتی مناسب برای بهبود رابطه پیدا کنید به دلیل عدم باور به برگشت عشق به سبب فالی که گرفتید نمی توانید عشق خود را بازگردانید.

چگونه متوجه بازگشت یا عدم بازگشت رابطه خود شویم

اکنون سوالی که پیش می آید این است که اگر فال نگیریم پس چگونه می توانید به بازگشت و عدم بازگشت رابطه خود مطمئن شویم؟  چگونه می توانیم متوجه شویم که آیا رابطه ما ترمیم می شود و یا خیر؟ آیا منتظر بمانید یا نه؟. پاسخ بسیار ساده است.

تنها عاملی که واقعیت های شما را می سازد خود شما هستید. در واقع این شما هستید که تعیین می کنید می توانید در یک رابطه موفق شوید یا خیر. این شما هستید که می توانید احتمال موفقیت خود را برای رسیدن به اهدافتان- هر هدفی که باشد – افزایش دهید.

فقط کافی است در مورد موضوع و هدفی که قصد دست پیدا کردن به آن را دارد کمی تحقیق کرده و دانش لازم را کسب کنید.

همانطور که همیشه گفتم قوی ترین صلاح، دانش شما است.

از امروز با مطالعه مقالاتی که در زیر به آن اشاره کردم شروع کنید.

مطالب سایت نوین بینش به شکلی نوشته شده است که هر مطلب آن با مطالب مرتبط بسیاری در ارتباط است پس نیازی ندارید از اولین مقاله شروع کنید، می توانید از هر مقاله ای که دوست داشتید شروع کرده و با دانش لازم برای رسیدن به اهداف تان آشنا شوید.

همچنین می توانید پرسش های خود را در زمینه ایجاد روابط عاطفی، بهبود روابط عاطفی، بازگرداندن عشق از دست رفته و غیره از طریق تلگرام یا واتس آپ در تمامی ساعات شبانه روز با تیم روانشناسی نوین بینش در میان بگذارید.

09306135008

ارسال پیام از طریق تلگرام و واتس آپ

روابط عمومی تیم روانشناسی نوین بینش

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

فال احساس طرف مقابل به صورت علمی

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

فال عشق واقعی طرف مقابل

چرا عشق در افراد باهوش متفاوت است

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته