ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران

ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده ام یکی از راه های موثر در جذب و عاشق کردن دیگران ایجاد اعتیاد عاطفی نسبت به خودتان در آن هاست.

اکنون سوال این است که چگونه می توان با ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران، فردی را به عشق خود معتاد کرد؟ چه مراحلی را برای رسیدن به این هدف باید پشت سر گذاشت؟

با من همراه شوید تا در این مقاله به سوالات شما در زمینه ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران، پاسخ دهم:

افراد مهم زندگی او را بشناسید

از عوامل ایجاد وابستگی عاطفی در فرد مورد نظر، شناسایی افراد مهم زندگی اش می باشد.

بیشتر مردم از توجه دیگران احساس خشنودی می کنند اما هنگامی که این توجه از طرف افراد مهم زندگیشان باشد بدون استثنا همه ی آن ها به دنبال آن خواهند بود.

هر شخصی افراد مهم زندگی اش را بر اساس تجربیات گذشته تعیین می کند. مثلا اگر زنی برای مدت طولانی درگیر ناامنی مالی و اقتصادی بوده باشد یک مرد ثروتمند برای او جذاب تر از دیگران جلوه می کند.

همانطور که پیشتر هم توضیح داده ام درک شخصیت فردی که در تلاش برای جذب او هستید، یکی از ضروری ترین مراحل در ایجاد وابستگی عاطفی است که به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود زیرا این مرحله است که تعیین می کند چگونه باید خودتان را به طرف مقابل معرفی کنید.(نگاه کنید به ۷ گام برای پیدا کردن همسر دلخواه)

با راه های مختلف به او توجه کنید

قدم دوم این است که با راه های مختلفی مثل پیام دادن یا تلفن زدن و .. به او توجه کنید. این توجه را هر روز و ترجیحا در زمان ثابتی به او نشان دهید.

بعد از مدتی به طور کامل با او قطع ارتباط کنید. اگر موفق به ایجاد وابستگی عاطفی در او شده باشید سعی می کند هر طور شده با شما ارتباط برقرار کند و این دقیقا همان زمانی است که باید بیشتر دور از دسترس قرار بگیرید. با این کار می توانید سطح کشش و تمایل فرد مورد نظرتان را نسبت به خود افزایش دهید.(نگاه کنید به چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم)

گاهی ممکن است فرد مورد نظر ترس از وابستگی عاطفی داشته باشد و در نتیجه به راحتی وابسته به عشق نشود. اگر متوجه شدید که هنوز اعتیاد عاطفی نسبت به شما در او شکل نگرفته است بار دیگر به او نزدیک شوید و او را متقاعد کنید که شما در دسته ی افراد مهم زندگی اش قرار دارید؛ در همین زمان نیز توجه بیشتری نسبت به او از خودتان نشان دهید.

تشدید گرایش

هنگامی که فرد مورد نظرتان شروع به دنبال کردن و سراغ گرفتن از شما کرد و ترس از وابستگی را کنار گذاشت، بیشتر خودتان را کنار بکشید و از او دور شوید. البته مطمئن شوید که این دوری تنها برای چند روز اتفاق می افتد و طرف مقابل از شما ناامید نمی شود.

کافی است هنگامی که این شخص به شما نیاز پیدا می کند کمی از او دور باشید اما نه در حدی که او را ناامید کنید. به این مثال توجه کنید: فرض کنید که هر کدام از شما دو سر یک طناب را گرفته اید، وقتی طرف مقابل طناب را می کشد شما کمی طناب را سست بگیرید اما نه در حدی که طناب از دست شما خارج شود. منظور من از دور شدن دقیقا مشابه مفهوم این مثال است.

وقتی موفق به ایجاد وابستگی عاطفی در فرد مورد نظرتان شدید بعد از آن به راحتی می توانید او را عاشق خود کرده و با او ازدواج کنید. در این راستا مقاله عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه می تواند به شما کمک کند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به رابطه مراجعه کنید. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۹ قانون در دلبری با موبایل از راه دور

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

تبدیل دوستی به عشق

حفظ رابطه عاطفی از راه دور

چگونه وابستگی را از بین ببریم

چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم

روش های تاثیرگذاری در اولین برخورد