جلب اعتماد مردان

جلب اعتماد مردان

رضایت بخش ترین رابطه، رابطه ای است که برای پایه ی اعتماد بنا شده باشد. در تمام طول مدتی که به تحقیق و پژوهش پیرامون روابط و مشکلات آن پرداخته ام متوجه شدم که خوشبخت ترین زوج ها آن هایی هستند که رابطه شان از ابتدا بر مبنای اعتماد دو طرفه شکل گرفته است.

در این مقاله به شما توضیح خواهم داد چگونه می توانید اعتماد مردان را به خود جلب کرده و رابطه و زندگی مشترکتان را بر اساس این اعتماد ایجاد کنید.

چگونه اعتماد مردان را جلب کنیم

  1. وفادار باشید: وفادار باشید و این وفاداری را به همسرتان ثابت کنبد. مهم ترین و حیاتی ترین مسئله در اعتماد سازی بین زوجین وفاداری است پس آن را سرلوحه ی زندگی مشترکتان قرار دهید.

 

  1. از فضای شخصی خود سوء استفاده نکنید: اگر همسرتان به شما اجازه می دهد مدتی را بیرون از خانه و در کنار دوستان خود سپری کنید از این فضا سوء استفاده نکنید. رفت و آمد هایتان را در حد معقول و فقط با دوستان هم جنس خودتان حفظ کنید. به همسرتان این اطمینان را بدهید که در جمع های سالم رفت و آمد دارید.

 

  1. به همسرتان نشان دهید او را به خاطر خودش دوست دارید: هرگز اجازه ندهید همسرتان تصور کند او را به خاطر پول، موقعیت اجتماعی و یا هر چیز دیگری به جز خودش انتخاب کرده اید.

 

  1. رابطه تان را در اولویت قرار دهید: همسر و زندگی مشترکتان باید بالاترین اولویت را در زندگی شما داشته باشد. به مرد زندگی خود اطمینان دهید که او در زندگی شما مهم ترین نقش را ایفا کرده و بیشتر زمان و انرژی خود را به او اختصاص می دهید.

 

  1. همسرتان را محدود نکنید: بی اعتمادی نسبت به همسرتان پس از مدتی او را هم نسبت به شما بی اعتماد می سازد. ازدواج به این معنا نیست که زندگی شخصی خود را کنار بگذارید و از حریم شخصی خود فاصله بگیرید. پس سعی کنید به فضای شخصی همسرتان احترام گذاشته و به او اعتماد کنید.

 

  1. احساسات خود را نسبت به همسرتان با او در میان بگذارید: بی احساس نباشید! اگر بی احساس بودن از حد معمول بگذرد ممکن است این تصور در ذهن همسرتان ایجاد شود که فرد دیگری در زندگیتان بوده و احساسات خود را نسبت به او ابراز می کنید.

 

  1. همیشه صادق باشید: صداقت مهم ترین رکن اعتماد است. فراموش نکنید حقیقت هر چیز دیر یا زود مشخص خواهد شد و اگر در مورد آن صادقانه برخورد نکرده باشید اعتماد همسرتان نسبت به شما از بین خواهد رفت.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

اعتماد کردن به همسر

چگونه به همسرم اعتماد کنم

اعتماد به همسر بعد از خیانت

چگونه برای همسرم جذاب باشم