توجه به همسر

آیا بی تفاوتی و عدم توجه زن به شوهر باعث عقب نشینی مردان می شود؟

یا او را بیشتر به سمت شما جذب می کند؟

در مقاله ی قانون جذب عشق توضیح دادم که توجه به همسر هم در مورد زنان و هم در مورد مردان باعث می شود همسرتان بیشتر به شما فکر کند.

دلیل این موضوع این است که درواقع افراد کنجکاو اند بدانند چرا برای دیگران مهم هستند و پاسخ به این سوال می تواند در احساس با ارزش بودن و اعتماد به نفس آن ها تاثیرگذار باشد.

احتمالا همه ی شما سعی کرده اید مرد یا زن مورد علاقه تان را با توجه و محبت زیاد به سمت خود بکشانید.

سوال اینجاست که چرا در مورد بعضی افراد توجه باعث می شود بیشتر به شما وابسته شوند اما بعضی افراد از توجه و محبت زیاد آزار می بینند و بی تفاوتی و بی محلی در مورد آن ها بیشتر جواب می دهد؟

آیا در زمان درستی توجه و محبت می کنید؟

شما زمانی می توانید با توجه و محبت زیاد همسرتان را جذب کنید که این توجه در زمان درستی صورت بگیرد. اگر می خواهید توجه و محبت بیش از حد شما برای همسرتان آزار دهنده نباشد باید ابتدا او را تحت تاثیر قرار دهید.

منظور از تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل این است که باید به او نشان دهید توانایی برآورده کردن مهم ترین نیازهای او را دارید.

مثلا اگر زنی بخواهد از لحاظ مالی در رفاه باشد باید خودتان را مردی بلندپرواز، باهوش و بلند همت نشان دهید. زیرا زنان باور دارند چنین مردی می تواند روزی ثروتمند و موفق باشد.

اگر مردی قبل از آنکه نشان دهد معیارهای این زن را دارد به او توجه و محبت زیاد داشته باشد احتمالا این توجه و محبت بیش از حد باعث آزار طرف مقابل و در نتیجه فاصله گرفتن او خواهد شد.

از سوی دیگر اگر مردی توانایی ها و اهداف خود را نشان دهد و شروع به توجه کردن به این زن بکند پاسخ مثبتی از او دریافت خواهد کرد زیرا در این صورت نیاز زن به توجه را نیز برآورده کرده است. (نگاه کنید به راه های جذب دختر مورد علاقه )

چه زمانی باید توجه کنید

بهترین کار این است قبل از اینکه به دنبال فردی باشید و با بی محلی و بی تفاوتی اش رو به رو شوید سعی کنید او را تحت تاثیر قرار دهید. هر چقدر بیشتر ویژگی های خوب خود را به او نشان دهید بیشتر می توانید فکرش را به خود مشغول کنید.

باید زن یا مرد مورد علاقه تان را به خوبی بشناسید و درک کنید و بتوانید او را تحت تاثیر قرار دهید. بعد از آن که اطمینان پیدا کردید او را تحت تاثیر قرار داده اید می توانید مرحله ی دوم جذب یعنی توجه و محبت را آغاز کنید. (نگاه کنید به روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

راههای افزایش عشق بین همسران

روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

چرا عشق در مردان از بین می رود

چگونه با زنان غرغرو، بهانه جو و ایرادگیر رفتار کنیم