راه های جلب توجه یک دختر

راه های جلب توجه یک دختر

رفع مسئولیت 

قبل از اینکه بیشتر در مورد راه های جلب توجه یک دختر صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنم که اگر هدف شما از جذب و آشنایی با یک دختر چیزی به جز ازدواج است پس با آسیب های جدی فرهنگی، اجتماعی و فردی مواجه خواهید شد.

پس بهتر است یا هدف خود را تغییر دهید یا از مطالعه ادامه این مقاله پرهیز کنید. در صورت ایجاد یک رابطه آسیب رسان و پر تنش مسئولیتی بر عهده نگارنده نخواهد بود.

راه های جلب توجه یک دختر

جلب توجه دختر مورد علاقه تان برای رسیدن به ازدواج و تشکیل خانواده با یک شیوه ی رفتاری درست و توانایی مدیریت کردن وضعیتی که در آن قرار دارید امکان پذیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید دختر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید باید به او نشان دهید که ارزش تبدیل شدن به یک همسر و پدر خود را دارید؛ یعنی مردی که بتواند با او به خوبی ارتباط برقرار کند و تکیه کند. وقتی دختری شما را به عنوان فردی که به دست آوردن او ارزشمند است ببینند جلب توجه آن ها بسیار آسان خواهد بود.

  1. با اعتماد به نفس باشید: اولین و مهم ترین نکته ای که توجه یک دختر را جلب می کند اعتماد به نفس شماست. پسران بی دست و پا و بدون اعتماد به نفس اصلا برای دختر ها جذاب نخواهند بود. یکی از بهترین راه های نشان دادن اعتماد به نفس به طرف مقابلتان استفاده از زبان بدن است.(نگاه کنید به چگونه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید)

 

  1. جنتلمن باشید! : رفتارهای مودبانه باعث جذب دختر ها می شود. مثلا در را برای او باز کنید و اجازه دهید او قبل از شما وارد یا خارج شود. چنین رفتارهایی تاثیر زیادی در جلب توجه دختر ها دارد.

 

  1. در مکان های متفاوت رفتار مشابهی نداشته باشید: مثلا اگر با دختر مورد علاقه تان در محل کارش ملاقات کرده اید بهتر است کمی محطاتانه رفتار کنید. رفتارتان نباید مانند یک مزاحم به نظر برسد زیرا دختر ها معمولا در محل کارشان از این مسائل دوری می کنند. اگر در یک مهمانی رسمی یا مکان هایی از این قبیل هستید نزدیک شدن به دختر مورد علاقه تان کمی آسان تر خواهد بود.

 

  1. به دختر ها غیر مستقیم نزدیک شوید: سعی کنید در موقعیت ها و شرایط متفاوت به دختر مورد علاقه تان به صورت غیر مستقیم نزدیک شده و با او صحبت کنید. در واقع اگر دختری متوجه علاقه ی شما نسبت به خود نباشد شانس شما برای وقت گذرانی و جلب نظر او بیشتر خواهد بود.

 

  1. از او تعریف کنید: دختر ها زمان زیادی را برای انتخاب پوشش و ظاهر خود صرف می کنند. می توانید از همین مسئله استفاده کنید و از ظاهر او تعریف کنید. تعریف کردن شما تاثیر زیادی روی دختر مورد علاقه تان می گذترد و باعث می شود تا مدت ها در ذهن او بمانید.

 

  1. خودتان را مشغول نشان دهید: به او نشان دهید سرگرم فعالیت های مختلف هستید. در واقع کمی خارج از دسترس باشید و همیشه برای انجام هر کاری وقت نداشته باشید. اجازه دهید او هم برای به دست آوردن شما تلاش کند.

 

  1. صادقانه برخورد کنید: هیچ وقت دروغ نگویید. همه چیز را صادقانه با او مطرح کنید زیرا دیر یا زود متوجه دروغ شما شده و در این شرایط شخصیت شما در چشم او بسیار بد جلوه می کند.

 

  1. در مورد قصد و نیت خود خیلی صریح صحبت کنید: تکلیفتان را با خود روشن کنید و در مورد نیت خود با دختر مورد علاقه تان صحبت کنید. اگر دختری متوجه شود که با نیت ازدواج به او نزدیک شده اید بیشتر به شما فکر می کند و نظرش بیشتر به شمت شما جلب خواهد شد.(نگاه کنید به عشق واقعی پسر به دختر)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه های جلب توجه پسر

زنان جذب چه مردانی می شوند

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

راه های جذب دختر مورد علاقه

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند