زنان جذاب از نگاه مردان

زنان جذاب از نگاه مردان – زنان جذاب از نظر مردان

زنان جذاب از نظر مردان

همانطور که در مقاله ی معیارهای جذابیت زنان برای مردان توضیح دادم جذابیت و زیبایی به این معنا نیست که شما یک فرد بی نقص و کامل مانند ستاره های هالیوود باشید. جذابیت بنابر ویژگی های شخصیتی شما قضاوت می شود. البته شکی نیست که برای ایجاد گرایش در مردی به سمت خود لازم است از ظاهری آراسته برخوردار باشید.(نگاه کنید به خصوصیات چهره ی جذاب) اما جذب مردان و برقراری یک رابطه ی سالم و پایدار با آن ها نیازمند ویژگی های شخصیتی به خصوصی در شما می باشد. اگر این ویژگی ها را به مرد مورد علاقه تان نشان دهید حتی با ظاهری بسیار معمولی می توانید او را به خود جذب کنید.

 

  1. وفاداری: یکی از معیارهای مهم هر مردی برای جذب شدن به زن مورد علاقه اش اثبات وفاداری او می باشد. در مقاله ی معیارهای جذابیت مردان از نظر زنان توضیح دادم که مهم ترین معیار هر زنی برای جذب شدن به مردان اطمینان از وفاداری او است. این مسئله در مردان نیز کاملا حائز اهمیت می باشد.(نگاه کنید به معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان )
  2. احترام: مردان معمولا نسبت به زن ها بیشتر به این مسئله اهمیت می دهند. در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین انتظاراتی که هر مرد از زن مورد علاقه اش می خواهد حفظ احترام به او می باشد.
  3. احساساتی بودن: مردها اصلا از زن های سرد و بی احساس خوششان نمی آید. آن ها معمولا دوست دارند حرف ها و قرار های رمانتیک و عاشقانه از جانب طرف مقابلشان آغاز شود.
  4. توجه: مردها به زنانی جذب می شوند که برای آن ها وقت گذاشته و به آن ها توجه کنند. درواقع یکی از معیارهای مهم جذابیت زن برای مردها این است که به او نشان دهید برایش ارزش قائل بوده و از وقت و انرژی خود هزینه می کنید.
  5. صداقت: براساس تحقیقات صورت گرفته مردان چندین برابر بیشتر از زن ها نسبت به خیانت و دروغ حساس هستند. در نتیجه اگر بتوانید صداقت خود را به مردی ثابت کنید شما را از هرکس دیگری حتی اگر ظاهر معمولی داشته باشید، زیبا تر و جذاب تر می بیند.

برخلاف آنچه تصور می کنید مردان هیچ گاه شما را با ستاره های هالیوودی مقایسه نمی کنند پس هیچ گاه سعی نکنید خودتان را شبیه به آن ها درآورید. مردان در زندگی واقعی از شما چیزی می خواهند که آن ها را به آرامش برساند و این ۵ مورد مهم  ترین ومواردی است که می تواند این خواسته ی شان را ارضا کند. در نتیجه برای جذاب تر بودن به چشم مردان ظاهر شما ملاک نیست، کافی است به آن ها نشان دهید آرامش زندگیشان با شما برقرار است.

 

نشانه های عشق در باغ های علف های هرز

چرا بعضی افراد از دید یک نفر جذاب هستند و در عین حال دوست وی آن افراد را جذاب نمی داند؟

بعضی افراد تصور می کنند عشق بی دلیل اتفاق می افتد اما علم ثابت کرده است که این گونه نیست. در واقع قوانینی وجود دارد که فرایند عاشق شدن را هدایت می کند. اگر با این قوانین آشنا شوید نه تنها متوجه خواهید شد چگونه عشق به وجود می آید بلکه یاد خواهید گرفت چگونه هر شخصی را عاشق خود کنید ( نگاه کنید به کتابی در این باره به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم)

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود شما عاشق شوید. این دلایل شامل:

  • چهره ی مشابه: اگر شخصی شبیه فردی باشد که در گذشته عاشقش بودید یا شخصی که هنوز عاشقش هستید، احتمال عاشق شدن شما بیشتر می شود. مثلا اگر پسر هستید ممکن است عاشق دختری شوید که شبیه مادرتان است و اگر دختر هستید ممکن است عاشق شخصی شوید که شبیه پدرتان است. البته لازم نیست شخص مورد نظر حتما دقیقا شبیه والدین شما باشد اما بعضی ویژگی های مربوط به صورت وجود دارد که ممکن است بین آن دو مشابه باشد و تنها بخش ناخودآگاه ذهنتان متوجه این موضوع شود. حتی ممکن است عاشق شخصی شوید به دلیل اینکه شبیه کسی است که در گذشته به او آسیب رسانده اید. همیشه در راهنمایی های خود توضیح می دهم که چگونه احساس گناه می تواند باعث شود نتوانید از شخصی که عاشقش هستید جدا شوید. در چنین مقابه با احساس گناه می تواند راه حل مناسبی برای جدا شدن از چنین شخصی شود.
  • نیاز های بر طرف نشده: شما عاشق شخصی می شوید که چیزی یا ویژگی داشته باشد که در شما وجود ندارد و حسرت آن را می خورید. مثلا پسری با پوست تیره ممکن است به دختری جذب شود که پوست روشنی دارد یا دختری که با اعتماد به نفس کم مواجهاست احتمال دارد به شخصی جذب شود که قاطع و با اعتماد به نفس است. این یک مکانیسم مثبت است زیرا باعث می شود فرزندانی متعادل ایجاد شود. اگر تنها دلیل عاشق شدن همین بود در نتیجه هر نسل متعادل تر و بهتر از نسل قبل می شد اما دلایل دیگری نیز وجود دارد.
  • شباهت: اگر شخصی در چیزهایی که برایتان مهم است به شما شبیه باشد باعث عاشق شدن شما می شود. مثلا اگر شخصی اعتقادی مشابه با شما داشته باشد احتمال جذاب بودن چنین فردی برایتان بیشتر است. مثلا یک پسر مذهبی بیشتر احتمال دارد که به دختری مذهبی جذب شود تا دختری با اعتقادات مذهبی ضعیف.
  • ضد ها نیز یکدیگر را جذب می کنند: از گزینه ی دوم و سوم می توان به این نتیجه رسید که هر شخصی به دنبال ویژگی هایی است که متضاد با ویژگی هایی می باشد که در خودش دوست ندارد و یا به دنبال ویژگی هایی است که مشابه با ویژگی هایی می باشد که در مورد خودش دوست دارد ( نگاه کنید به عشق و جبران نیاز های برطرف نشده).

شما با ذهنتان عاشق می شوید

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که ذهنتان عامل اصلی است که باعث می شود به شخصی عشق بورزید یا از وی متنفر باشید.

احساسات وقتی وارد بازی می شوند که ذهنتان قبلا تصمیم عاشق شدن را گرفته باشد. انسان ها تصور می کنند عشق اسرار آمیز و مبهم است و یک مسیر اتفاقی باعث ایجاد آن می شود که هیچ قانون و اصولی را نیز شامل نمی شود در حالی که در حقیقت فرایند عاشق شدن مثل هر فرایند دیگری با قاعده و قانون مند است.

البته این چهار دلیل تنها دلایلی نیستند که باعث عاشق شدن می شود و بدون شک دلایل بیشتری در این رابطه با این موضوع وجود دارد اما این چهار دلیل از اصلی ترین مقوله هایی هستند که دیگر دلایل عاشق شدن زیر مجموعه ی آن ها محسوب می شوند. لینک های زیر شما را به صفحاتی می برد که در آنجا به شما کمک می شود بیشتر در مورد روانشناسی عشق اطلاعات کسب کنید و بهتر با دلایل این که چرا انسان ها افرادی خاص را دوست دارند آشنا شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

مطالب سایت نوین بینش این امکان را فراهم می کند که دید جدیدی به زندگی بدست آورید و با دنیایی علمی و نوین آشنا شوید.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم(نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب بدون شکل شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

افزایش اعتماد به نفس

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

چرا فقط بعضی افراد خاص را دوست داریم

چرا چهره خشمگین جذاب است؟

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

روانشناسی جذابیت ظاهر

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن