چگونه به سرعت ثروتمند شویم

آیا می توان خیلی سریع میلیونر شد؟

شما خیلی خوش شانس هستید که در این دوره به دنیا آمده اید. قبل از سال 2000 میلادی پرسیدن چنین سوالی پاسخ کاملا متفاوتی خواهد داشت.

پاسخی که ممکن بود در آن زمان بشنوید چیزی شبیه به این موارد است: شروع یک کسب و کار جدید یا راه اندازی یک کارخانه، 20 سال به سختی کار کنید و در نهایت فرزندتان کسب و کار شما را به دست بگیرد و میلیونر شود.

سال ها پیش، برای اولین نسلی که بدون سرمایه شروع می کردند ثروتمند شدن غیر ممکن بود و باید تا چندین نسل کار می کردند تا میلیونر شوند.

امروزه شما اینترنت را در اختیار دارید؛ ابزاری که افراد بسیاری را در چند سال به ثروت رسانده است در دسترس شماست. من از شما نمی خواهم تنها بر کسب و کار اینترنتی متمرکز شوید، اما به شما نشان می دهم با استفاده از اینترنت می توانید در مقایسه با مسیری که دیگران پیش گرفته اند خیلی سریع تر ثروتمند شوید.

چگونه پولدار شویم؟

  1. کوچک فکر نکنید: بزرگترین نگرانی یک فرد معمولی افزایش درصد حقوق سالانه اش خواهد بود اما فردی که پتانسیل میلیونر شدن را دارد به راهکاری فکر می کند که در کمترین زمان پول خیلی زیادی به دست آورد. بخش بزرگی از موفقیت مالی در زندگی بستگی به مسیرهای پولدار شدن دارد. اگر هدف نهایی شما یک فروشگاه موفق باشد شانس میلیونر شدنتان یک دهم فردی است که به دنبال کسب و کاری بدون سقف درآمد می باشد.
  2. بیش از حد بخواهید: اگر می خواهید ثروتمند شوید باید همیشه داستان افراد موفق را جلوی چشم خود داشته باشید. هیچ وقت خودتان را با کسانی که درآمدشان از شما کمتر است مقایسه نکرده و همیشه به افرادی که 100 برابر بیشتر از شما پولدار هستند نگاه کنید. اگر این افراد بتوانند به اندازه ی کافی شما را وسوسه کنند بیشتر برای اینکه مانند آن ها باشید مشتاق می شوید.
  3. دوستان خود را تغییر دهید: اگر شما موفق ترین فرد بین دوستان خود هستید، دوستان جدیدی انتخاب کنید که از شما موفق ترند. (البته با دوستان قبلی خود قطع ارتباط نکنید). هرچقدر افراد موفق بیشتر اطرافتان باشند بیشتر وسوسه می شوید مانند آن ها باشید. (نگاه کنید به تاثیر دوستان در زندگی)
  4. هر روز خودتان را در معرض وسوسه های مختلف قرار دهید: هر شب قبل از خواب داستان موفقیت افراد جوانی که میلیونر شده اند را بخوانید. این کار ممکن است احساس خوبی برای شما نداشته باشد اما دیر یا زود فشار روانی حاصل از آن باعث می شود برای رسیدن به خواسته های خود قدمی محکم و جدی بردارید.
  5. از کارهایی که شما را از پا در می آورند اجتناب کنید: از مشاغل و کارهایی که باعث می شود هیچ زمان اضافه ای برای دنبال کردن برنامه های خود نداشته باشید دوری کنید. بسیاری از مردم مرتکب چنین اشتباهی می شوند و هدف اصلی خود را فراموش می کنند. اگر واقعا می خواهید ثروتمند شوید باید از شغل روزانه خود تنها پول کافی برای شروع کسب و کار خودتان به دست آورید.

چگونه پولدار بشم: همه چیز در مورد ذهنیت شماست

افرادی که باور دارند نمی توان خیلی سریع ثروتمند شد هیچ وقت به ثروت دلخواه خود نمی رسند.

افرادی که فکر می کنند میلیاردر ها خوش شانس هستند نیز هیچ وقت ثروتمند نخواهند شد.

افرادی که فکر می کنند برای میلیاردر شدن باید ژن خوب داشته باشند هیچ وقت ثروتمند نمی شوند 🙂

اگر باور داشته باشید که می توانید ثروتمند شوید و برای آن تلاش کنید ( زیرا باور تنها کافی نیست) حتما روزی به درآمد و ثروت مورد نظرتان می رسید.

اگر بعد از خواندن این مقاله با خود بگویید این کار غیر ممکن است ثروتمند نخواهید شد اما اگر پس از پایان این مقاله برای رسیدن به خواسته هایتان گامی محکم و جدی بردارید قطعا روزی ثروتمند خواهید شد. (نگاه کنید به شخصیت ثروت ساز)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

سریع ترین راه برای پولدار شدن

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه پولدار شویم در ایران. می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. چگونه پولدار بشم