چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم

پول چیزی نیست اگر برای شما اهمیتی نداشته باشد. موفقیت به میزان پولی که به دست می آورید نیست، موفقیت در مورد به دست آوردن هر چیزی است که برای شما اهمیت دارد.

اگر پول، شهرت، افتخار و حتی یک خانواده ی دوست داشتنی بخواهید موفقیت شما در نزدیک شدن و رسیدن به اهدافتان است.

هر هدفی در زندگی داشته باشید می توانید با قدم گذاشتن در جاده ای که افراد موفق طی کرده اند آن را به دست آورید. (نگاه کنید به راههای رسیدن به هدف در زندگی)

چگونه در زندگی موفق شویم

اولین واقعیت مهم در مورد جهان اطرافمان این است که ایده ها و استعداد های بزرگ هرگز بدون تلاش قدردانی نمی شوند و پیشرفتی نمی کنند. زمانی می توانید مانند یک ستاره بدرخشید که تا پایان راه برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید و بجنگید.

ممکن است اکنون ایده ای داشته باشید که به آن باور دارید اما چون دیگران آن را رد می کنند تسلیم شوید.

می دانید چرا انگیزه تان را از دست می دهید؟

زیرا اعتقاد دارید مردم منطقی، عاقل و باهوش هستند اما اگر استقامت داشته باشید و راه خود را به پایان برسانید متوجه می شوید که همین مردم به خاطر دیدگاه نادرستشان به زندگی موفق نیستند.

انسان ها هوش بالایی دارند اما زمانی که احساساتی مانند ترس از دست دادن راحتی و رو به رو شدن با چالش ها به سراغشان می آید تصمیماتی غیر منطقی گرفته و مانند یک نوزاد کوچک غیر هوشمندانه عمل می کنند.

افرادی که سعی می کنند شما را از اهدافتان دور کرده  و تسلیم کنند مملو از نا امیدی، ترس، نا امنی و شکست های گذشته هستند. اگر واقعا می خواهید به رویاهای خود برسید باید بدانید مردم می توانند بر یک موضوع خاص توافق کرده و همه ی آن ها در کنار هم اشتباه کنند!

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید دیوانه باشید

بیشتر مردم ترجیح می دهند راه دیگران را دنبال کنند و همان کاری را بکنند که دیگران انجام می دهند. دوستانی که از شما می خواهند تسلیم شده و از کار خود خارج شوید درواقع از موفقیت شما در کسب و کار خود و عقب ماندن خودشان می ترسند.

به عبارت دیگر وقتی در خلاف جهت دیگران حرکت می کنید آن ها سعی می کنند به شما این پیام را برسانند که عقلتان را از دست داده و تصور کنید دیوانه شده اید.

این یک واقعیت کوچک دیگر درباره ی زندگی است: افراد دیوانه همیشه به خواسته های خود می رسند درحالی که دیگران هیچ پیشرفتی نمی کنند.

برای موفقیت، باید به اندازه کافی دیوانه باشید تا بتوانید هنجارها را به چالش بکشید، کاری که مردم هرگز جرأت انجام آن را نداشتند انجام دهید و مسیری مخالف با آن ها انتخاب کنید حتی اگر با حجم زیادی از هشدار ها محاصره شده باشید.

پس اگر می خواهید به درامد میلیاردی برسید باید تصمیم بگیرید دیوانه باشید! این کار آسان نیست زیرا با حجم زیادی از رد شدن ها و فریب ها رو به رو خواهید شد اما در نهایت به خواسته ها و اهداف خود می رسید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

راز های پولدار شدن

پولدار شدن از طریق اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

میخواهم میلیونر شوم

چگونه ثروتمند شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه درآمد میلیونی داشته باشیم. چگونه در خانه درآمد داشته باشیم. چگونه از طریق اینترنت درآمد داشته باشیم؟. درآمد اینترنتی. کسب درآمد میلیونی با گوشی. درآمد میلیونی در خانه