راه های رسیدن به موفقیت چیست

راه های رسیدن به موفقیت چیست

راز موفقیت

راز رسیدن به موفقیت چیست؟

چرا بعضی افراد زندگی موفقی دارند اما بعضی دیگر نمی توانند به موفقیت دست پیدا کنند ؟

قبل از اینکه بدانید چگونه باید در این دنیا به موفقیت برسید لازم است ابتدا دنیای خود را بشناسید.

دنیایی که ما در آم زندگی می کنیم دنیای عجیبی است. ممکن است یک ایده ی خیلی شگفت انگیز و جالب توسط بخش عمده ی مردم  رد شود، درحالی که بعد از اجرا به موفقیت بزرگی برسد. این اتفاقی بود که در زمان اختراع کامپیوترهای شخصی افتاد.

یا ممکن است مردم فردی با قابلیت های شگفت انگیز را قبول نداشته باشند و بعد ها متوجه شوند که در مورد او دچار اشتباه شده اند.

بیشتر مردم قبل از اینکه نتیجه ی چیزی را ببینند نمی توانند آن را باور داشته باشند. تصور کنید شما یک ایده ی کسب و کار خیلی خوب و جدید داشته باشید، دیگران تا زمانی که نتیجه ی تجارت و کسب و کارتان را با چشم خود نبینند شما را سرکوب خواهند کرد.(نگاه کنید به اهمیت دادن به فکر دیگران)

بسیاری از برندهای تجاری موفقی که امروزه می بینید مانند Apple، KFC، Disney، Honda در ابتدا رد شدند و هیچ کس آن ها را نپذیرفت. اما در مقابل این رد شدن ها ایستادگی کردند و اکنون تبدیل به بزرگترین تجارت های دنیا شده اند.

بسیاری از افراد موفق در راه رسیدن به هدف خود توسط مردم رد شدند!

بسیاری از افراد بزرگ و مشهوری مانند آلبرت انیشتین، وارن بافت و بتهوون اگر در مقابل رد شدن ها ایستادگی نمی کرند اکنون اسم های نا شناخته ای بودند. هیچ کس تصور نمی کرد وارن بافت بتواند در کسب و کار فرد موفقی باشد، انیشتین یک بچه ی کند ذهن به نظر می رسید و همه تصور می کردند بتهوون هیچ استعدادی در آهنگ سازی ندارد!

رد شدن ها هیچ ارتباطی با خوب بودن یا بد بودن شما ندارد. رد شدن امری طبیعی در دنیای ماست. اگر داستان زندگی همه ی افراد موفق را از آن ها بپرسید می بینید که رد شدن توسط دیگران در داستان همه ی آن ها مشترک است.

همه ی افراد موفق در ابتدا به وسیله مردم رد شده اند و هیچ کس به آن ها و تلاششان اعتماد نکرده است اما آن ها تسلیم نشده اند و همه ی تلاششان را بر ایده و باورهایشان متمرکز کرده اند و در نهایت خودشان را به مردم ثابت کرده اند.

نکته ی جالب اینجاست که همین افرادی که شما را در ابتدای کار نمی پذیرند بعد از موفقیتتان شما را باور خواهند کرد.

در چنین دنیایی، برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد؟

هربار که فردی شما و ایده هایتان را رد می کند و به شما می گوید” نمی توانی موفق شوی” بدانید که در اولین پله ی موفقیت قرار دارید! در مقابل این رد شدن ها استقامت داشته باشید و به تلاشتان ادامه دهید و باور داشته باشید روزی خودتان را ثابت می کنید.(نگاه کنید به مقابله با مشکلات و دشواری ها)

رد شدن، اولین گام رسیدن به موفقیت است. دلیل موفق نشدن بسیاری از افراد تسلیم شدن در مقابل رد شدن هاست. اگر بتوانید این موضوع را به خوبی درک کنید کلید رسیدن به موفقیت در دستان شماست. دنیا مملو از انسان های نادان است که همیشه شما را از رویاهایتان دور می کنند. اگر از تلاش کردن دست بکشید شما هم یکی از همین نادان ها خواهید بود اما اگر تلاش کنید و به موفقیت برسید نادانی آن ها را ثابت خواهید کرد.

فراموش نکنید همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک انسان بزرگ و موفق به باورهای شما برمی گردد! (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه رسیدن به آرزوها

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

راههای رسیدن به هدف در زندگی

گام های رسیدن به هدف

چگونه در برابر مشکلات بایستیم