پولدار شدن در کمترین زمان

چه مدت طول می کشد تا ثروتمند شویم؟

آیا ممکن است به سرعت و در کمترین زمان به ثروت قابل توجهی برسید؟

درحالی که پاسخ به این سوالات نیاز به بحث و بررسی دارد اما اگر بتوانید معنای “سریع” را درک کنید رسیدن به واقعیت این موضوع کار سختی نخواهد بود.

دیروز یک آگهی تبلیغاتی مبنی بر این که می توانید به صورت تضمینی در یک روز 300 هزار توامان درآمد داشته باشید دیدم. فضای اینترنت از مبالغه در مورد محصولات و تبلیغات پر شده است و به همین دلیل مردم معمولا به محصولات اینترنتی اعتماد نمی کنند.

بعضی از افراد ادعا می کنند که محصولشان می تواند شما را در چند ماه یا حتی چند هفته به یک میلیونر تبدیل کند! اگر می خواهید از جانب این افراد فریب نخورید باید خیلی معقول و منطقی ادعاهای آن ها را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید آیا این ادعاها می توانند واقعی باشند یا نه.

“پولدار شدن در کمترین زمان” یا ” ثروتمند شدن در جوانی” اصلا یک رویای دست نیافتنی نیست، اما اگر کسی ادعا می کند شما می توانید یک شبه میلیونر شوید یا در عرض 3 ماه به دسته ی برترین میلیونر های جهان راه پیدا کنید اطمینان داشته باشید که او در حال فریب دادن شماست.

اگر شما بتوانید در عرض 3 ماه درآمد خود را چنان افزایش دهید که در دسته ی ثروتمندان جهان قرار بگیرید پس احتمالا بعد از 1 سال می توانید کل سیاره ی زمین را با تمام انسان هایش بخرید 🙂 ثروتمند شدن در زمان کوتاه غیر ممکن نیست اما منظور از زمان کوتاه یک دوره ی 5 ساله می باشد. ممکن است با خود بگویید 5 سال برای ثروتمند شدن خیلی کم است اما باید بدانید که با استفاده از کسب و کار الکترونیکی ثروتمند شدن در همین مدت زمان کم کاملا امکان پذیر خواهد بود.

بهترین شغل و سریع ترین راه حل برای پولدار شدن

هر کسب و کار موفقی می تواند درآمد زیادی برای شما داشته باشد، اما هیچ کسب و کاری را نمی توان با مزایای استفاده از تجارت الکترونیک مقایسه شود. وبسایت نوین بینش توانست در چند ماه درآمد خود را چندین برابر افزایش دهد و اکنون یکی از موفق ترین وبسایت های روانشناسی محسوب می شود.

به نظر من یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این وبسایت تحقیقات بازاریابی بود. من متوجه شدم که در دنیای تجارت بین مردم نیازهای برآورده نشده ی زیادی وجود دارد و تصمیم گرفتم حداقل یکی از این نیازها را برای آن ها برآورده کنم.

شما مجبور نیستید برای ایجاد یک وبسایت موفق بر اساس نیاز های مردم تحصیلات آکادمیک بازاریابی و تجارت داشته باشید، اما لازم است با مفاهیم پایه ی بازاریابی و تجارت آشنایی پیدا کرده تا بتوانید وبسایتی بر اساس نیاز مشتری و مراجعه کننده توسعه دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان ثروتمند شوید توصیه می کنم وبسایت خودتان را راه اندازی کنید. حتی اگر موفق نشدید به ثروت و درآمد دلخواهتان برسید چیزی از دست نمی دهید و تجربه هایی خواهید داشت که در هر مرحله از زندگی تان می توانید از آن ها استفاده کنید. (نگاه کنید به راه های پول درآوردن از اینترنت)

خرج کردن

من فکر می کردم افراد ثروتمند کسانی هستند که پول زیادی به دست می آوردند تا زمانی که متوجه شدم تعداد زیادی از مردم درآمد زیادی دارند اما حساب های بانکی شان کاملا خالی است!

فرمول جادویی برای ثروتمند شدن این است که کمتر از درآمد خود پول خرج کنید. اگر درآمد خوبی دارید باید بدانید که خرج کردن به صورت منطقی و عقلانی یکی از مهم ترین عامل های ثروتمند شدن است و درامد خوب نمی تواند به تنهایی شما را به ثروت دلخواهتان برساند.

مثلا اگر 1 ملیون در ماه درآمد دارید سعی کنید بیشتر از 500 هزار تومان خرج نکنید. اگر بیشتر یا به اندازه ی درآمد خود خرج کنید متوجه می شوید که همه ی درآمدتان را خرج کرده اید و دیگر چیزی برای شما نمانده است و در نهایت شکست می خورید.

آهسته و مطمئن ثروتمند شوید

اگر از یک فرد ثروتمند در مورد رازهای پولدار شدن بپرسید احتمالا به شما می گوید: ” یکی از مهم ترین عوامل برای پولدار شدن رهایی از ذهنیت ثروتمند شدن یک شبه است”.

ثروتمندان زیادی ثروت خود را خیلی زود و در سن جوانی به دست آورده اند اما هیچ کدام از آن ها یک شبه یا در عرض چند روز و حتی چند ماه به این ثروت نرسیده اند.

در ادامه چندین راهنمایی برای ثروتمند شدن را به طور خلاصه شرح داده ام:

  1. کسب و کار خود را راه اندازی کنید، با کار کردن برای دیگران نمی توانید ثروتمند شوید.
  2. از تجارت الکرونیک شروع کنید، زیرا هیچ ریسک و خطر جدی برای شما ندارد.
  3. میلیونر شدن در یک شب، چند روز یا چند ماه و حتی 1 یا 2 سال را از ذهن خود پاک کنید.
  4. بخشی از پول خود را ذخیره کرده و همه ی آن را خرج نکنید.
  5. درباره ی موضوعات تجارت و به خصوص بازاریابی مطالعه کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راز های پولدار شدن

لیست کارآفرینان موفق

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چگونه به سرعت پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

پولدار شدن در منزل. راه های پولدار شدن در خانه. بهترین شغل برای پولدار شدن. راه های پولدار شدن از طریق اینترنت. راههای پولدار شدن با سرمایه کم. پول دار شدن در ايران. بهترین کشور برای پولدار شدن. راه های پولدار شدن بدون سرمایه