چگونه هر فردی را تحت تاثیر قرار دهیم

چگونه هر فردی را تحت تاثیر قرار دهیم

ممکن است بسیاری از شما تصور کنید اگر کسی از شما خوشش نمی آید هیچ وقت نمی توانید او را عاشق خود کنید. اکثر شما فکر می کنید عشق یک فرآیند مرموز و عجیب است که هیچ قانونی ندارد و غیر قابل کنترل می باشد.

اگر در باره ی روانشناسی عشق مطالعه کنید متوجه خواهید شد عشق یک فرآیند تصادفی نیست بلکه قوانین مشخصی وجود دارند که آن را تحت تاثیر قرار داده و اداره می کنند. با درک و پیروی از این قوانین می توانید شانس خود را برای جذب کردن دیگران چندین برابر افزایش دهید و به راحتی هر پسر و دختری را تحت تاثیر قرار دهید.

چگونه دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهیم:

به این مثال توجه کنید: بازاریابی بر اساس این مفهم اصلی است: تحقیق درباره ی نیازهای مشتری و تولید محصولاتی که این نیازها را برآورده کند.

اگر محصول شما از هر نظر نسبت به بقیه برتر باشد اما مشتری به آن نیاز نداشته باشد فروش خوبی نخواهید داشت. اگر شما یک مقاله ی شگفت انگیز درباره ی نژادهای مختلف لاکپشت بنویسید تنها کسانی به خواندن آن علاقه مند می شوند که یک لاکپشت در خانه داشته باشند!

همین مسئله برای عشق نیز به کار می رود؛ اگر نیاز های فردی را درک کنید می توانید آن ها را برآورده کرده و در این صورت هر مرد و زنی را تحت تاثیر خود قرار می دهید ( نگاه کنید به چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم).

هر فردی دوست دارد ویژگی های خاص شریک زندگی اش را پیدا کند. هنگامی که اجازه دهید فردی با ویژگی های شما رو به رو شود او را تحت تاثیر قرار داده و مجذوب خود خواهید کرد. ( نگاه کنید به عشق واقعی چیست)

دلایل شکست در جذب دیگران

یکی از بزرگترین اشتباهات در تلاش برای جذب دیگران این است که سعی کنید اهداف دیگران را تحت تاثیر قرار دهید با این تصور که هرچیزی که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد روی اهدافشان هم تاثیر می گذارد.

مثلا اگر با اعتماد به نفس تحت تاثیر قرار می گیرید کاملا اشتباه است فکر کنید که اعتماد به نفس می تواند روی اهدافتان هم تاثیرگذار باشد.

قبلا هم توضیح دادم چگونه سرگذشت، فرهنگ و تجربیات گذشته ما تعیین می کنند که چه چیزهایی بر ما تاثیر می گذارند و ما را به شخص خاصی مجذوب می کنند هم چنین این عوامل تعیین می کنند که چگونه می توانیم تحت تاثیر دیگران قرار نگیریم.

مثلا اگر شخصی در کنار خانواده اش تامین مالی نداشته باشد به احتمال زیاد بلند پروازی یا موفقیت مالی او را تحت تاثیر قرار می دهند اما اگر تامین مالی در خانواده وجود داشته باشد چنین مواردی بر او تاثیری نخواهند داشت.

به طور خلاصه برای اینکه بتوانید دیگران را به خود جذب کرده و یا آن ها را تحت تاثیر قرار دهید لازم است در باره ی تجربیات گذشته ، ترس ها، نقطه ضعف ها و سرگذشت او اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

اگر بتوانید نیازهای هر فردی را درک کرده و به او نشان دهید که توانایی برآورده کردن نیازهایش را دارید پس قادر خواهید بود او را تحت تاثیر قرار داده، مجذوب خود کنید و باعث شوید بدون اینکه حتی دلیلش را بداند شما را بخواهد.

چند نکته ی بیشتر :

من تنها به یکی از ۱۰ ها تکنیک موجود برای  جذب و تاثیر گذاشتن بر دیگران اشاره کردم. در اینجا به چند تکنیک دیگری که شانس شما را برای تحت تاثیر قرار دادن هر پسر و دختری را افزایش می دهد اشاره می کنم:

مانند پدر یا مادر او رفتار کنید: اگر دختری به پدرش بسیار علاقه مند باشد به احتمال زیاد به فردی جذب می شود که از نظر ظاهری همانند پدرش به نظر برسد و رفتار و حتی راه رفتنش هم مانند او باشد. عکس این مسئله نیز برای پسرها نسبت به مادرانشان صادق است.

با اعتماد به نفس باشید: صراحت و اعتماد به نفس شما را جذاب تر نشان می دهد. هنگامی رو به رو شدن با فرد مورد علاقه تان محکم و با اعتماد به نفس رفتار کنید در این صورت شانس شما برای جذب و تاثیر گذاشتن بر او بیشتر خواهد شد.(نگاه کنید به ایجاد اعتماد به نفس)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راه های جذب دختر مورد علاقه

چگونه جذاب و زیبا باشیم