عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

در بین مراجع کننده های سایت نوین بینش افراد بسیاری وجود دارند که با دغدغه ی عشق یک طرفه و تبدیل آن به عشق دو طرفه رو به رو هستند.

در این مقاله می خواهیم در مورد افرادی صحبت کنیم که می خواهند عشق یک طرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنند.

این مقالهبرای افرادی است که وارد رابطه عاشقانه شده اند، نامزد کرده اند، ازدواج کرده اند یا حتی در رابطه آشنایی بیش از ازدواج بوده اند اما رابطه آنها به جدایی و شکست عشقی ختم شده است.

این افراد ممکن است همچنان به بازگرداندن عشق از دست رفته امید داشته و در نتیجه با هدف یک رابطه پایدار به دنبال رهایی از عشق یک طرفه و شروع مجدد عشق دو طرفه باشند.

عشق یک طرفه چیست

قبل از اینکه در مورد تکنیک های عشق یک طرفه صحبت کنیم اجازه دهید اول عشق یک طرفه را تعریف کنیم.

عشق یک طرفه ( unrequited love or one-sided love) عشقی است که در هر دو طرفه رابطه دیده نمی شود و فقط یک فرد است که آن را احساس می کند.

معشوق در عشق یک طرفه ممکن است از عشق یک طرفه ای که نسبت به او وجود دارد آگاه نباشد و یا به صورت عمدی آن را رد کند.

در مقاله قبلی در مورد این موضوع صحبت کردم که چگونه می توان در تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه با هدف آشنایی و ازدواج موفق شد.
اما در این مطلب می خواهیم در مورد شرایطی صحبت کنیم که فرد مورد نظر از علاقه ما آگاه است اما مورد پذیرش وی قرار نگرفته است.
ممکن است شما در همان آغاز پس از درخواست آشنایی بیشتر توسط معشوق رد شوید یا اینکه وارد مرحله عشق دو طرفه شوید اما در نهایت با سرد شدن طرف مقابل رو به رو شوید. اگر در چنین موقعیتی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

این تکنیک ها مرتبط با موقعیتی است که قبلا در رابطه بوده ایم و اکنون یک عشق یک طرفه را در خود نگاه داشته اید. به عبارت دیگر قصد ما جذب کردن فردی است که به ما علاقه ندارد.

برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه ابتدا باید بفهمید چه چیزی شما را قبلا به طرف مقابل جذب کرده است.

اگر چیز خاصی پیدا نکردید پس از تکنیک هایی استفاده کنید که در ادامه توضیح می دهم.

بیکار نباشید

افرادی که در زندگی خود تنها و بیکار باشند، دوستی نداشته باشند، رفت و آمدی نداشته باشند، برنامه و هدفی نداشته باشند چه جذابیتی خواهند داشت؟

اگر نمی خواهید همیشه در یک عشق یک طرفه باقی بمانید پس با دوستان خود بیرون بروید، خوشحال و شاد باشید، اهداف و برنامه ریزی در زندگی خود داشته باشید و به خود و موفقیت های تان ایمان داشته باشید.

برای تبدیل یک عشق یک طرفه به عشق و طرفه هر چقدر بیشتر خودتان، خودتان را قبول داشته باشید دیگران نیز بیشتر شما را قبول خواهند داشد.

افرادی که برنامه های شان پر است این پیام را به ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل خود ارسال می کنند که برای خودشان و آینده ی شان برنامه و هدف دارند پپس گزینه ی خوبی برای ارتباط برقرار کردن می باشند و در نتیجه به نظر جذاب تر می رسند.

با ارزش باشید

یکی از روش هایی که باعث می شود عشق یک طرفه را تبدیل به عشق دو طرفه کنید افزایش ارزش است.

اگر او فکر می کند نفوذی ندارید و بی ارزش هستید، پس با تبدیل شدن به موفق ترین فردی که تا کنون دیده است، این ذهنیت را تغییر دهید.

لازم نیست حتما به نتیجه ی خاصی برسید.

برای جذب فردی که به ما علاقه ندارد و به پایان رساندن عشق یک طرفه همین کافی است که به او ثابت کنید چقدر با ارزش و موفق هستید و در آینده نیز موفقیت های بیشتری بدست می آورید.

خودتان را مشغول انجام برنامه های و اهداف تان نشان دهید.

امتیاز یا ارزش کلی شما چیست؟

اگر می خواهید از شر عشق یک طرفه خلاص شوید باید بدانید مردم تنها زمانی برای رسیدن به هدفی انگیزه دارند که آن هدف برایشان در حالی که چالش برانگیز است دست یافتنی نیز باشد.

به همین دلیل شما به ندرت می توانید عاشق کسی شوید که امتیاز بسیار کمتری از شما دارد.

این امتیاز شامل جذابیت، مهارت های ارتباطی، تکنیک های جذب، محبوبیت، صفات شخصی و غیره است.

پس برای اینکه شخص مورد نظر، عاشق شما شود باید به دنبال راهی باشید که او را متقاعد کنید دارای امتیاز بیشتری نسبت به او هستید.

اما سوال این است که چگونه این کار را باید انجام دهید؟

من در کتاب هایی به زودی منتشر خواهم کرد همه مراحل جذب را از آغاز تا ازدواج توضیح خواهم داد و همچنین به تکنیک های تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – بازگشت به عشق و ازدواج نیز اشاره خواهم کرد.

اقدامات بیشتر برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

اگر از داشتن یک عشق یک طرفه خسته شده اید پس وقت آن رسیده است که دست به کار شوید.

هرکاری را که باعث شود امتیازتان بالا برود انجام دهید.

به نظر می رسد اعتماد به نفس بیشتر و تلاش برای پولدار به نظر رسیدن بسیار موثر است.

اگر ثروت مند نیستید خود را شخصی بلند پرواز نشان دهید (ثروتمند بودن و بلند پرواز به نظر رسیدن اثر یکسانی دارند).

فرد مورد نظر را متقاعد کنید که شخص منحصر به فردی هستید و پیدا کردن شخص دیگری مثل شما دشوار است.

برای انسان ها مشکل است که شرکای دلبستگی قدیمی خود را فراموش کنند زیرا معتقدند که در دنیا تنها یک شخص هست که با معیارهای آنها مطابقت دارد.

شما می توانید از این مفهوم برای متقاعد کردن شخص مورد نظرتان استفاده کنید و به او بفهمانید که منحصر به فرد و متفاوت تر از دیگر افراد هستید.

درک نیازهای فرد مقابل نیز میتواند به شما کند عشق یک طرفه را پایان دهید و وارد مرحله عشق دو طرفه شوید تا بتوانید با ایجاد یک رابطه پایدار ازدواج کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. عضویت در صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

رهایی از عشق یک طرفه

نشانه های عشق یک طرفه و عشق دو طرفه

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند