چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

آیا تا بحال برای شما نیز پیش آمده است که عاشق فردی خاص باشید، اما ندانید چگونه او را به خود علاقمند کنید؟

بر اساس تقاضای بازدیدکنندگان سایت نوین بینش در این مقاله قصد داریم در مورد جذب کردن فردی که دوستش داریم، صحبت کنیم.

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

در مبحث چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم، یادآوری این نکته ضروری است که بدانید دلیل اینکه بسیاری افراد نمی توانند فرد مورد علاقه ی خود را جذب کنند این است که باور غلطی در مورد جذابیت و قانون جذب عشق دارند.

برای مثال دختری ممکن است باور داشته باشد برای جذب کردن شخصی حتما باید یک سوپر مدل باشد در حالی که مردم معمولا عاشق افرادی می شوند که جذابیت شان بسیار کمتر از چیزی است که در رویاهای خود توقع داشتند.

دلیل اینکه انسان ها علی رغم آرزوها و رویاهایی که داشته اند بیشتر اوقات عاشق افراد معمولی می شوند این است که فرایند جذب توسط ضمیر ناخودآگاه هدایت می شود که برای ایجاد هیجانات عاطفی از منطق استفاده نمی کند.

بعضی از اصول مهم در جذب

 در ادامه مبحث چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم، به اصول مهمی اشاره کرده ام که می تواند به عنوان قوانین جذب عشق نیز در نظر گرفته شود:

  • وابستگی باعث جذابیت می شود:

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم وقتی می توانید فردی را به خود جذب کنید که وی به شما عادت کند یا مطمئن باشد نیازهای عاطفی او را برطرف می کنید. سپس اگر به اندازه ی کافی خودتان را نشان ندهید وابستگی طرف مقابلتان به شما بیشتر شده و حتی ممکن است به اشتیاق و عشق شدید تبدیل شود. به محض اینکه توانستید توجه فردی را جلب کنید، سعی کنید کمتر در دسترس باشید تا وی را دلتنگ خود کنید.

  • وابستگی وقتی اتفاق می افتد که غیر ممکن نباشد:

در حالی که به ندرت پیش می آید فردی عاشق شخصیت های مشهور مثل بازیگرها و مدل ها شود، اما همچنان اکثریت انسان ها هرگز عاشق چنین افرادی نمی شوند زیرا نمی توانند مستقیم با آن ها در ارتباط باشند. این بدان معناست که برای ایجاد وابستگی و علاقه باید تا آنجا که ممکن است در اطراف فرد مورد نظر باشید؛ البته در صورتی که رفتار صحیحی داشته باشید. این نکته را با نکته ی قبل قاطی نکنید. اول باید در دسترس باشید تا علاقه و وابستگی شروع به شکل گرفتن کند سپس وقتی متوجه شدید شکل گرفته است برای اینکه باعث شوید دیگران به شما فکر کنند، باید کمتر در دسترس باشید.

  • غیر مستقیم از خود تعریف کنید:

همانطور که در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم اشاره کرده است انسان ها از کسانی که مستقیم از خود تعریف کنند متنفر هستند اما در عوض شیفته ی کسانی می شوند که غیر مستقیم به ویژگی های مثبت خود اشاره کنند. به دیگران بگویید یک ماشین مدل بالا در پارکینگ دارید و سپس عکس العمل آن ها را مشاهده کنید سپس با وقتی مقایسه کنید که کلید ماشین تان را روی میز روبه روی آن ها گذاشته اید بدون اینکه حرفی در این باره بزنید. در مورد دوم به عنوان فردی کاردان دیده می شوید، و مقام بالاتری پیدا خواهید کرد بدون اینکه به نظر عقده ای و خودنما بیایید. به طور خلاصه، باید سعی کنید دیگران ویژگی های مثبت شما را بدون اینکه مستقیم در مورد آن صحبت کنید بدست آورند.

  • قابل پیش بینی بودن احساسات را از بین می برد:

انسان ها از چیزهایی که تکراری باشد خسته می شوند چرا که می توانند بعد آن را حدس بزنند. همین اتفاق برای افراد قابل پیش بینی نیز می افتد. اگر همه ی کارهای تان قابل پیشگویی باشد و همه توقع آن را داشته باشند، باعث می شوید دیگران خیلی زود از شما خسته شوند و برایشان کسل کننده می شوید. در عوض سعی کنید شخصی که دوست دارید را با فرستادن سیگنال های ترکیبی گیج کنید، هرچه بیشتر به شما توجه کند بیشتر شخص مورد نظرتان به شما نزدیک می شود و این یک اصل مهم در مبحث چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم، می باشد.

  • فکر کردن باعث وابستگی می شود:

اگر موفق شوید بخشی از ذهن دیگران را مشغول کنید به طور قطع باعث می شوید به مرور زمان به شما وابسته شوند. هر چه بیشتر فکرشان به شما مشغول باشد بیشتر به شما وابسته می شوند ( نگاه کنید به چگونه فکر دیگران را درگیر خود کنیم)

در این مطلب به صورت خلاصه سعی کردم به نکات مهمی درباره اینکه چگونه کسی را که دوست داریم به خود جذب کنیم، بپردازم. فراموش نکنید با بکارگیری مهارت ها و تکنیک های لازم در رفتار خود می آموزید چگونه یک فرد را عاشق خود کنید و کاری کنید دیگران به شما فکر کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق واتساپ با نوین بینش در ارتباط باشید.
۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

مطالب موجود در سایت نوین بینش کاملا اختصاصی بوده و در هیچ سایت وبلاگ دیگری وجود ندارند. آخرین و جدید ترین مطالب روانشناسی را می توایند در صفحه ی اول (خانه) مشاهده کنید. همه مطالب این سایت بر اساس تحقیقات و پژوهش های نویسنده ی سایت صورت گرفته و کاملا در زندگی واقعی موثر می باشد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند دیگران را به خود علاقه مند و وابسته کنید و یا هزینه ی پرداختی را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه دیگران را بخندانیم

رابطه ی من از راه دور است، چگونه آن را حفظ کنم

می خواهم تفاوت عشق و سوء استفاده ی عاطفی را بدانم

ارتباط انتقاد کردن و قانون جذب

۴ مرحله عشق در قانون جذب

نشانه های عاشق شدن چیست

تکنیک های عملی برای جذب کردن دیگران

طلسم عاشق کردن

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم