چگونه طلسم جدایی بنویسیم

من سال ها در زمینه علوم غریبه تحقیق میدانی و کتابخانه ای انجام داده ام و منابع بسیاری را چه در کتب قدیمی قرون وسطا به زبان لاتین و انگلیسی و چه در کتب قدیمی مربوط به اسطوره های ایران باستان و چه در کتب دینی و مذهبی مطالعه کرده ام.

دلیل اینکه به مطالعاتم در زمینه سحر ها، طلسم ها و جادو ها اشاره می کنم این است که بدانید این طلسم جدایی جدید که می خواهم در مورد آن صحبت کنم بر خلاف سایت های دیگر با قوه ی تصور و تخیل خود ننوشته ام.

بلکه با تمام تعاریف قدیمی و جدید آن آشنا هستم و در این مقاله نیز می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم که چگونه طلسم جدایی بنویسیم.

طلسم چیست

همانطور که از نام آن پیداست طلسم جدایی که از آن به عنوان سحر جدایی نیز یاد می شود طلسمی است که به منظور ایجاد جدایی بین دو نفر مورد استفاده قرار بگیرد. طلسم یا سحر جدایی بیشتر برای ایجاد جدایی بین دو نفر اتفاق می افتد که با یکدیگر در یک رابطه قرار دارند و یا قصد شروع یک رابطه را دارند.

ممکن است فردی از طلسم جدایی استفاده کند تا رابطه دو شخص دیگر را به هم بزند و فردی دیگر از آن برای تمام کردن رابطه یا ازدواج خود استفاده کند. بعضی افراد نیز به دنبال بازگرداندن عشق از دست رفته هستند.

انواع طلسم جدایی

بله درست است روانشناسی اعتقاد دارد طلسم هایی از جمله سحر جدایی وجود دارند که باعث می شود رابطه افراد سرد شود و دو فردی که حتی ممکن است عاشق هم باشند از یکدیگر دور شوند. طلسم جدایی از نظر روانشناسان باعث می شود حتی محبت زن و شوهر ها هم به نفرت و سردی مبدل شود ( نگاه کنید به طلسم عاشق کردن).

طلسم های جدایی از دیرباز تاکنون که در همه جهان نیز به آن اعتقاد داشته اند دقیقا همین نشانه هایی را دارد که روانشناسان نیز به آن اشاره کرده اند. به صورت ساده سردی و اتمام یک رابطه نتیجه است که از طلسم های جدایی به وجود می آید.

باور سنتی در مورد طلسم جدایی

برای اینکه بتوانیم به پرسش چگونه طلسم جدایی بنویسیم پاسخ دهیم اجازه دهید ابتدا نگاهی داشته باشیم به باور های سنتی به طلسم جدایی ( باور جادوگران قرون وسطا یا فالگیران پارک ها) که می گویند این طلسم ها قدرت ماورایی دارند. در گذشته به دلیل اینکه پاسخ بسیاری از علت ها مشخص نبود به ناچار علت را به دنیای غریبه نسبت می دادند ( دنیای طلسم ها، جادو ها و خدایان اسطوره ای)

در مقابل باور جدید می گوید ( باور روانشناسان) طلسم ها، قدرت زمینی و ذهنی دارند. از آنجایی که اکنون روش های آزمایشگاهی و تحقیق وجود دارد علت واقعی بسیاری از پدیده ها مشخص شده است؛ از جمله طلسم جدایی که باعث سرد شدن و پایان یک رابطه می شود.

روانشناسی معتقد است نشانه های منفی وجود دارد که وقتی برای ضمیر ناخودآگاه ارسال شود باعث طلسم شدن باور انسان ها می شود که نتیجه آن ایجاد سردی و جدایی در رابطه است.

این باورها تبدیل به واقعیت های زندگی ما می شود و در نتیجه کاری می کند ضمیر ناخودآگاه ما به سمت آن باور ها حرکت کند تا آن ها را به واقعیت تبدیل کنید ( نگاه کنید به چگونه با نابود کردن باور های غلط استعداد های پنهان خود را کشف کنیم)

چگونه طلسم جدایی بنویسیم

بعضی افراد به دنبال ایجاد نفرت قوی بین دو نفر هستند و به این دلیل قصد دارند طلسم هایی را بنویسند که باعث جدایی بین دو نفر از راه دور می شود.

بیشتر این افراد عاشق فردی شده اند که آن فرد یا قبلا و یا بعدا وارد رابطه با فرد دیگری شده است. این افراد با طلسم سعی دارند نفرت قوی و شدیدی را در عشق خود ایجاد کنند تا رابطه این دو نفر خراب شود.

این افراد اعتقاد دارند در صورت ایجاد اختلاف و نفرت بین عشق شان و فردی که با او در رابطه است می توانند عشق و رابطه خود را درست کنند. گاهی این افراد با فردی که عاشقش هستند یا فردی که می خواهند از عشق شان جدا شود  در ارتباط نیستند و از این رو قصد طلسم وی از راه دور را دارند.

آیا واقعا تصور می کنید چند شکل نقاشی شده و کلماتی عجیب و غریب می تواند همه مشکلات شما را حل کند؟ یا فقط چون روش ساده تری است آن را انتخاب کرده اید؟

اجازه دهید رک باشم اگر بخواهید همین مسیر را ادامه دهید و توقع داشته باشیم ناگهان همه چیز همچون رویاها و خواب های تان شود باید بگویم مسیر غلطی را انتخاب کرده اید چون پایان این مسیر فقط ناامیدی و از بین رفتن فرصت های تان است ( نگاه کنید به  فکر می کردم دوستم دارد اما از من جدا شد)

طلسم جدایی در روانشناسی

اما این بدین معنا نیست که شما نمی توانید رابطه دیگران را سرد کنید یا حتی از راه دور عشق خود را جذب کنید. اما قبل از هر چیز باید بدانید از لحاظ اخلاقی درست نیست رابطه دو نفر را که قبل از شما در رابطه بوده اند و حتی ازدواج کرده اند را جدا کنید.

اما اگر طرف تان متاهل نیست و یا ازدواج کرده اید اما شخص دیگری وجود دارد که رقیب شما شده است پس این حق را دارید که برای انتخاب خود تلاش کنید. برای اینکار فقط کافی است با طلسم های روانشناختی طرف مقابل را جذب خود کنید.

به عبارت دیگر فقط کافی است باور به این موضوع که وی عاشق شما است را در ذهن او طلسم کنید. در روانشناسی روش های بسیاری وجود دارد که در ایجاد چنین باوری در ذهن طرف مقابل کمک می کند و باعث می شود باور به عشق نسبت به شما بخشی از وجود شخصی شود که دوستش دارید.

طلسم جدایی قوی بین دو دوست

اگر هم وی دوستی ناباب است که احساس می کنید رابطه عاطفی شما با همسرتان را به خطر می اندازد باید با طلسم های روانشناسی و نفوذ بر ضمیرناخودآگاه این باور را در وی ایجاد کنید که دوستش فردی است که به زندگی او آسیب و ضرر وارد می کند ( نگاه کنید به آیا باید رابطه با دوستان را بعد از ازدواج قطع کرد). مطالبی که در این صفحه به رنگ آبی نوشته شده است شما را به سمت مطالب جدیدی هدایت خواهد کرد که قطعا برای تان تازگی خواهد داشت.

با یادگیری و افزایش دانش خود در مورد روش های ارتباط با دیگران، کنترل ذهن دیگران، شناخت بهتر خود و دیگران می توانید موفقیت های بیشتری بدست آورید و بدون نیاز به جادو به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید.

برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به رابطه مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر بدانم:

معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

عکس العمل دختر و پسر پس از جدایی در فضای مجازی

آیا رابطه با فرد دوم پایدار است

مدل های ارتباطی و دعای زبان بند

مشاوره آنلاین با روانشناس در تلگرام