مدل های ارتباطی و دعای زبان بند

رفع مسئولیت

اگر هدف شما از یادگیری مدل های ارتباطی و دعاهای زبان بند مقابله با از هم پاشیدن روابط عاطفی زوج ها به دلیل دخالت اطرافیان یا به دلیل عدم مهارت در مقابل با زبان نامناسب شخصی خاص است پس حتما توصیه می کنم این مطلب را تا انتها بخوانید.

اگر هدف شما از زبان بند سوء استفاده یا رسیدن به منفعت شخصی است از خواندن ادامه این مطلب پرهیز کنید زیرا با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد که ممکن است باعث آسیب شود.

چرا به دنبال دعای زبان بند هستیم

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده است که در ارتباط خود با شخصی خاص، از زبان او آزرده خاطر شوید. دلیل این آزردگی ممکن است بدگویی وی در زمان غیبت شما باشد.

یا ممکن است به این دلیل باشد که شخصی خاص مثل شوهر، همسر یا عضوی از خانواده ی همسر زبان تندی در مقابل تان دارد یا همیشه هرچه می گویید با شما مخالفت می کند.

به همین دلیل بسیاری افراد به دنبال راهی برای بستن زبان دشمنان، بدگویان یا حتی عشق خود هستند. بسیاری اعتقاد دارند یکی از روش های موثر برای بستن زبان دیگران خواندن دعای زبان بند است.

در این مطلب می خواهیم به تاثیر دعای زبان بند بر بستن زبان دیگران اشاره می کنیم و توضیح دهیم این تاثیر چگونه خواهد بود.

همچنین در مورد راهکارهای ممکن صحبت کنیم و به این پرسش پاسخ دهیم که آیا به جز دعای زبان بند، تکنیک ها یا راهکارهای دیگری برای مقابل با زبان دیگران حتی وقتی از راه دور با آنها در ارتباط هستیم وجود دارد یا خیر.

تاثیر دعاهای قرآنی برای بستن زبان

همانطور که احتمالا خود نیز می دانید آیات قرآن کریم قدرت و نیروی منحصر به فرد در شخصی ایجاد می کند که به آن آیات ایمان داشته باشد و همیشه پیروی دستورات الهی باشد.

وقتی فردی با ایمان قلبی قوی، دعاهای قرآنی جهت بستن زبان دیگران بخواند می تواند تاثیر بسیار شگرفی روی اعتماد به نفس و خود باوری خویش داشته باشد.

در نتیجه نگرانی و استرس کمتری احساس خواهد کرد و مطمئن خواهد بود با پشتیبانی نیروی انگیزشی و پتانسیلی که خداوند در وجود ما نگاشته است می توانیم بر هر مشکل و راه حلی پیروز شویم.

چگونه دعای زبان بند بخوانیم

فرق نمی کند که شخص مورد نظر به شما نزدیک است یا می خواهید از راه دور دعای زبان بند بخوانید، به هر حال باید نیت صحیح داشته باشید.

اگر به دنبال دعایی قوی برای زبان بند هستید باید هدف شما از دعا بدست آوردن نیرو و پتانسیل مبارزه با زبان نامناسب یا آزار دهنده شخص مورد نظرتان باشد.

برای بدست آوردن این نیروی انگیزشی و پتانسیل نیرومند نیاز به هیچ طلسم زبان بند یا دعا نویسی از سوی دیگران نیست.

همین قدر که با خلوص قلبی هر دعایی از قرآن را بخوانید و برای بدست آوردن نیروی موفقیت در خود دعا کنید قطعا آمادگی لازم را برای بستن زبان دیگران و پیروز شدن در این روابط اجتماعی ناهموار را بدست خواهید آورد.

اکنون که با خواندن دعا و ایمان به خود آمادگی لازم را کسب کرده اید وقت آن است که برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید و مدل های ارتباطی زبان بند را بیاموزید.

همانطور که خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری ( النجم 39، 40).

“”و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعا ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید”.

اکنون پرسشی که باقی می ماند این است چگونه با تلاش و یادگیری مدل های ارتباطی می توانیم در بستن زبان دیگران موفق شویم؛ یا به عبارت دیگر مدل های ارتباطی زبان بند چیست؟

مدل های ارتباطی برای زبان بند

یکی از مدل های ارتباطی رایج در مورد زبان بند، مدل  تسلط بر دیگران، مدل متقاعد کردن و مدل کنترل ذهن دیگران است. برای مثال اگر شما به دنبال دعای زبان بند برای شوهر خود باشید پس احتمالا مسئله ای که با آن رو به رو هستید عدم توانایی در متقاعد کردن او است.

زبان بند با تسلط بر دیگران

شاید برای تان جالب باشید که بدانید تکنیک ها و ترفند های بسیاری وجود دارد که می تواند در متقاعد کردن شوهرتان یا به عبارت دیگر بستن زبان وی و اطاعت از شما کمک کند. مراحل تسلط بر دیگران به ترتیب 1) قرار نگرفتن در مقابل استقامت طرف مقابل، 2) خارج شدن از سیستم اعتقادی وی 3) پرهیز از فلسفه بافی و تمرکز بر حقایق 4) اعتماد به نفس 5) افزایش اطلاعات 6) و در نهایت استفاده از تکنیک تکرار است (برای مطالعه دقیق تر نگاه کنید به راه های تسلط بر دیگران).

زبان بند با متقاعد کردن

دلیل دیگری که می تواند باعث شود به دنبال دعای زبان بند برای شوهر خود باشید این است که بخواهید یک ایده خاص را در باور او ایجاد کنید. برای اینکار باید تصویر کلی ایده خود را ارائه دهید، اگر مورد قبول واقع نشد تسلیم نشوید و صبور باشید و در نهایت با اعتماد به نفس قدم بردارید. (برای آشنایی بیشتر با این تکنیک ها نگاه کنید به چگونه دیگران را متقاعد کنیم).

زبان بند با کنترل ذهن دیگران

رایج ترین دلیلی که دعای زبان برای شوهر یا همسر خواندن می شود مقابله با مخالفت ها و نه گفتن های وی است. برای مقابله با مخالفت های شوهر خود باید بتوانید ذهن طرف مقابل را کنترل کنید. محکم قدم برداشتن، آماده دفاع از خود بودن، پرده برداشتن از دلایل، مقابله با دلایل جدید و پاسخ به استدلال های نهایی، مراحلی است که برای کنترل ذهن دیگران باید طی کرد ( نگاه کنید به کنترل ذهن دیگران).

دعای زبان بند قوی از راه دور

یکی دیگر از دعاهایی که معمولا در موتور جست و جو گر گوگل سرچ می شود دعای زبان بند قوی از راه دور است. وقتی فردی با بدگویی یا غیبت فردی مواجه شود که به او دور است یا دسترسی به او ندارد معمولا به دنبال دعایی می گردد که زبان فرد مورد نظر را ببندد.

در بیشتر موارد این فرد عضوی از اعضای خانوده همسر مثل مادر شوهر، پدر شوهر یا خواهر شوهر است و گاهی هم بستن زبان خانواده خانم.

قبل از هر چیز باید بدانید سخن منفی و بدگویی پشت سر شما می تواند روی دیگران به خصوص شوهرتان تاثیر داشته باشد به خصوص اگر از طرف عضوی نزدیک از خانواده باشد.

زبان بند برای مقابله با بدگویی و غیبت

بهترین راهکار در این مواقع این است که رویکرد خود را از دشمنی و مقابله به مثل کردن به جذب و دوستی تغییر دهید.

به یاد داشته باشید هیچ فردی ذاتا دشمن شما نیست و با کمی سیاست و برخورد مناسب می توانید حتی دشمنان خود را به دوستان خود تبدیل کنید.

نکته ی دیگر این است که هرگز در مقابل شوهر یا همسر خود پشت سر دوست یا عضوی از خانواده اش صحبت نکنید هرچند می دانید حق با شما است. حتی اگر شوهرتان با شما موافق است و مخالف فردی است که پشت سر شما سخن بد گفته است شما سعی کنید خود را بخشنده و بزرگوار نشان دهید و از آن فرد تعریف کنید ( نگاه کنید به سیاست رفتاری در مقابله خانواده شوهر).

هر چقدر در مقابل بدگویی دیگران سکوت کنید یا حتی در مقابل از آنها تعریف کنید همسر یا شوهرتان بیشتر به سمت شما و قدرت درک تان جذب خواهد شد.

در این شرایط حتی اگر نتوانید آن عضو از خانواده را به خود جذب کنید حداقل رابطه عاطفی خود را می توانید به شکل مثبت حفظ کنید.

چنین اقداماتی در کنار دعاهای زبان بند می تواند مدلی قوی در مقابله با این افراد و بستن زبان شان باشد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش با هدف تشویق به ازدواج و جلوگیری از طلاق و جدایی تاسیس شده است. نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

9 تکنیک برای بهتر شدن و بهبود روابط زناشویی

جذب افراد با ذهن

مقابله با دخالت خانواده در زندگی زناشویی

چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

8 روش منحصر به فرد در متقاعد سازی دیگران

یک طلسم جدایی جدایی

چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *