روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

راه های جذب مرد مورد علاقه و افزایش عشق او

این مقاله سومین مقاله از مقاله های مربوط به افزایش عشق و محبت در روابط می باشد که بعد از مقاله های راه های افزایش عشق بین زن و شوهر و چگونه دوباره عاشق همسرم شوم نوشته شده است.

در این مقاله از روش ها و راهکارهای روانشناسی کشف شده ای صحبت خواهم کرد که به شما کمک می کند عشق را در روابط عاشقانه ی خود افزایش دهید. اگر تکنیک ها و راهکارهای بیشتری را در کنار هم به کار بگیرید نتیجه ی بهتر و موثرتری دریافت خواهید کرد و می توانید همسرتان را بیشتر از قبل به خود علاقه مند کنید.

تاثیر جذابیت های جسمی بر افزایش محبت صمیمیت در روابط عاشقانه

محققان معتقدند عشق در ابتدای رابطه تنها بر اساس جذابیت های جسمی اتفاق می افتد. وقتی زمان مشخصی را در کنار فردی که ظاهرش شما را جذب کرده است سپری کنید هورمون های زیادی در بدن شما آزاد می شود. این هورمون ها باعث ایجاد احساس خوب و هیجان در شما می شود.(نگاه کنید به اهمیت جذابیت های ظاهری در ازدواج)

معمولا مغز نسبت به این احساسات خوشایندی که با حضور طرف مقابل به دست می آورد دچار سردرگمی شده و تصور می کنید که دلیل خوشحالی تان بودن در کنار او می باشد. اما درواقع جذابیت های ظاهری او باعث شده که این احساسات در شما به وجود بیاید.

پس حفظ ظاهر و مراقبت از اندام (هم در زنان و هم در مردان) و در صورت چاقی بیش از حد تلاش برای کاهش وزن از موارد حیاتی و مهم در جذب دیگران و افزایش عشق در روابط است. اگر بتوانید همسرتان را مجذوب و عاشق حفظ کنید همواره با بودن در کنار شما مواد شیمیایی خاصی در بدن او آزاد می شود که باعث احساس خوشایند در او شده و رابطه تان پایدار و سرشار از محبت و صمیمیت خواهد بود.

یک راهکار ساده و جالب برای جذب مردان

مطالعات نشان داده است که بوی دلپذیر می تواند با احساس عشق اشتباه گرفته شود. وقتی بوی دلپذیر و خوشایندی به مشام فردی برسد بدن او هورمون هایی مربوط به شادی را آزاد کرده و اگر شخص دیگری در آن لحظه در کنار او حضور داشته باشد تصور می کند این احساسات خوب به دلیل حضور آن شخص در او ایجاد شده اند.

به طور خلاصه اگر از عطر مورد علاقه همسرتان اطلاع داشته باشید و رایحه ی مورد پسند او را بشناسید توصیه می کنم همیشه قبل از حضور در کنار او از آن عطر استفاده کنید. این کار باعث جذب مردان شده و عشق او نسبت به شما را افزایش خواهد داد.

وقتی وارد رابطه می شوید معمولا با کمی ترس و عدم اطمینان رو به رو هستید؛ ترس از اینکه کمبودها و کاستی های روابط قبلی و عشق گذشته تان در این فرد نیز وجود داشته باشد. مثلا اگر زنی به دلیل عدم صداقت در رابطه و پنهان کاری های همسرش از او جدا شده باشد به احتمال زیاد خیلی سخت می تواند به صداقت مرد دیگری اطمینان پیدا کند.

تجربیات گذشته تاثیر مهمی در تصمیمات امروزی دارند زیرا احساساتی که تاکنون در هنگام تصمیم گیری تجربه کرده ایم معمولا از ترس های گذشته مان سرچشمه می گیرد. در نتیجه برای افزایش عشق و محبت و صمیمیت در روابط عاشقانه باید بدترین و بزرگترین نگرانی های او را پیدا کرده و سپس به طور غیر مستقیم اطمینان او را نسبت به خود به دست آورید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب راهکارها و سیاست های رفتاری مناسب با همسر خود و خانواده اش را یاد خواهید گرفت. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

فعالیت هایی که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود

چگونه برای همسرم جذاب باشم

روش های فوق العاده برای بازگشت عشق و علاقه به زندگی مشترک

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه چیست

تداوم عشق بعد از ازدواج

بهبود روابط عاشقانه بین زن و مرد