ازدواج با مرد شکاک

ازدواج با مرد شکاک

یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین تصمیمات هر دختری در زندگی انتخاب همسر آینده اش است. این تصمیم باید با حساسیت ها و اطلاعات بسیاری صورت بگیرد تا بتوان زندگی مشترک موفقی را تشکیل داد.

ارتباط و آشنایی قبل از ازدواج به همین منظور توصیه می شود. شما لازم است طرف مقابلتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید برای انتخاب کردن یا انتخاب نکردن او تصمیم درستی بگیرید.

هنگام صحبت کردن با بعضی مراجعه کننده هایی که از زندگی با مردان شکاک رنج می بردند از آن ها پرسیدم مگر در دوران آشنایی قبل  از ازدواج و دوران نامزدی نشانه هایی از شکاکی در او نمی دید؟ اگر این رفتار او بعد از ازدواج پدیدار شده است حتما رفتار شما اشتباهی از شما سر زده است.

می دانید پاسخ چه بود؟ 90 درصد آن ها پاسخ دادند البته نشانه هایی از بدگمانی در او می دیدم! اما فکر می کردم بعد از ازدواج اصلاح می شود!

از آنجایی که بارها تاکید کرده ام ایجاد عشق قبل از ازدواج ممکن است مانع تصمیم گیری درست در مورد طرف مقابلتان شود اکنون می توانید یکی از دلایل اصلی اش را متوجه شوید. در واقع پاسخی که از این افراد دریافت کردم نشانه ای از ایجاد عشق  قبل از ازدواج است.

همانطور که قبلا هم اشاره کرده ام عشق چشم شما  را کور می کند. منطق شما را از بین می برد و باعث می شود در مورد مسائل مهم و عمده خودتان را قانع کرده و تصمیم نادرستی بگیرید.

“فکر می کردم بعد از ازدواج اصلاح می شود” یعنی این فرد به دلیل عشق زیاد به طرف مقابلش از ایراد بزرگ و عمده ی او چشم پوشی کرده و برای اینکه او را از دست ندهد خودش را قانع کرده است. در صورتی که اصلا اینطور نیست. واقعیت این است که مرد ها در دوران آشنایی و نامزدی بهترین خودشان را به شما نشان می دهند و بهتر است بدانید ایراد های افراد به هیچ عنوان بعد از ازدواج برطرف نخواهد شد.

اگر در دوران نامزدی و آشنایی قبل از ازدواج هستید و احساس می کنید طرف مقابلتان دچار بیماری پارانوئید یا همان شک و بدگمانی است بهتر است در مورد تصمیم ازدواجتان با او بیشتر فکر کنید و از افراد با تجربه تر مشورت بگیرید.

ازدواج با مرد شکاک شما را در یک باتلاقی از جنگ و جدال ها فرو می برد. در خلال این ازدواج نه تنها نمی توانید نیازهایتان را برآورده کنید بلکه همان آرامش قبلی تان از بین رفته و درگیر مشکلات بزرگتری خواهید شد.

مرد شکاک ، به اندازه تسلط، نفوذ و توانی که در زندگی دارد، همسرش را محدود و محروم می سازد. مرد شکاک حتی اگر در زمان حال مسئله ای برای شک کردن پیدا نکند، مشکلاتی را برای آینده فرض کرده و به عملکرد درست همسرش در مقابل آن مشکلات فرضی شک می کند.

پس توصیه ی جدی من به شما این است که قبل از ازدواج عشق و عاشقی را فراموش کنید. منطقی فکر کنید و تلاش کنید طرف مقابلتان را از لحاظ رفتاری به دقت مورد بررسی قرار دهید. مشورت کنید و به هیچ عنوان عجولانه تصمیم نگیرید. این مهم ترین و سرنوشت ساز ترین تصمیم زندگی شما محسوب می شود پس اگر می خواهید همراه این تصمیم بزرگ آرامش و زندگی موفقی را تجربه کنید بهتر است به هیچ عنوان در مورد آن احساسی عمل نکنید. (نگاه کنید به عشق قبل از ازدواج خوب است یا بد)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

شک به گذشته همسر و نحوه برخورد با آن

خصوصیات مردان شکاک

همسرم شکاک است

نحوه ی برخورد با زن شکاک

آیا عشق بعد از ازدواج بوجود می آید

ازدواج با عشق یا منطق