جملات عاشقانه شکست عشقی

جملات عاشقانه شکست عشقی

متن های گریه دار شکست عشقی

آیا جملات و متن های گریه دار شکست عشقی و جدایی را جستجو می کنید؟

احساسات ناخوشایند و حسرت بعد از جدایی امری معمول و کاملا طبیعی  است و مردم معمولا پس از جدایی جملات و متن هایی را جستجتو می کنند که طنین انداز دردهایشان باشد. جملات غمگین و عاشقانه معمولا بیانگر احساسات افراد شکست خورده در عشق بوده و درنتیجه احساس خوبی به آن ها می دهد اما آیا می دانید چنین جملاتی مانع بهبودی شما می شوند؟

در طی مدتی که به دیگران راهنمایی هایی در زمینه شکست عشقی ارائه می دهم متوجه شدم یکی از بزرگترین و رایج ترین موانع موجود بر سر راه بهبودی پس از جدایی در افراد جستجوی جملات و ترانه های عاشقانه و غمگین بعد از شکست عشقی و جدایی می باشد.

کسانی که بعد از جدایی چنین جملات و متن هایی را جستجو می کنند راه بسیار طولانی تری برای عبور از شکست عشقی نسبت به دیگران در پیش خواهند داشت.

چگونه غزل شکست عشقی مانع فراموش کردن جدایی می شود 

توانایی هر فرد برای برای عبور از شکست عاطفی در کمترین زمان ممکن بستگی به ساختار باورهای او دارد. اگر باورهای درستی نسبت به شکست عشقی در ذهن خود ایجاد کنید بهبودی پس از جدایی کار سختی نخواهد بود. جملات و متن های غمگین و عاشقانه باورهای محدود کننده ای را در مورد جدایی در ذهن شما شکل خواهند داد.

برای مثال جمله ی عاشقانه ای مانند:” نمی دانم چگونه دوری از او را تحمل کنم یا نمی دانم چگونه بدون وجود نیمی از قلبم زندگی کنم” سرشار از تصورات غلط بوده و کاملا مغایر با علم روانشناسی شکست عشقی می باشد. این جملات باورهای نادرستی درباره ی شکست عشقی در ذهن شما شکل می دهند.

از آنجا که باورها بر اساس تکرار تقویت می شوند جستجوی شعر ها و متن های گریه دار و عاشقانه به طور مداوم باورهای محدود کننده را قوی تر کرده و مانع بهبودی پس از جدایی خواهد شد.(نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

شعر ها و متن های شکست عشقی و تنهایی را دور بریزید

در مقاله ی مراحل عبور از شکست عشقی توضیح دادم که گرفتار شدن در مرحله ی چانه زنی با توسط گوش دادن به ترانه ی عاشقانه و خواندن متن های غمگین می تواند مانع عبور از شکست عشقی و بهبودی باشد.

کلید فراموش کردن یک عشق شکست خورده در کمترین زمان ممکن این است که اطمینان حاصل کنید رابطه ی شما تمام شده و هیچ راه برگشتی برای آن وجود ندارد و بهتر است به جای گریه کردن برای پشت سر گذاشتن این جدایی یک تصمیم جدی بگیرید. باید در برابر جستجو برای چنین جملات عاشقانه ای مقاومت کنید زیرا خواندن این جملات حتی اگر احساس خوبی برایتان داشته باشد در طول زمان شما را درگیر حالات بد روحی خواهد کرد.

یکی دیگر از کارهای لازم برای عبور از شکست عشقی این است که به جای خواندن جملات غمگین و ایجاد باورهای محدود کننده، اطلاعات خود را درباره ی روانشناسی عشق و روانشناسی شکست عشقی افزایش دهید.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشنایس عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

لیست کلمات عاشقانه و روش صحیح ابراز آن

با شکست عشقی چه باید کرد؟

به سادگی شکست عشقی خود را حل کنید

چگونه بعد از شکست عشقی به زندگی خود ادامه دهیم

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه چیست

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جملات شکست عشقی

فراموش کردن عشق قبلی

دلیل محبوبیت سریال های عاشقانه