سریع ترین راه برای پولدار شدن

سریع ترین راه برای پولدار شدن چیست؟

ابتدا باید از خود بپرسید چه کسی در مورد راهکارهای پولدار شدن حرف می زند؟ آیا خودش این راهکارها را امتحان کرده است؟

من توانستم در سن جوانی به درآمد خیلی خوبی برسم و تنها در چند سال موفق شوم. قطعا راهی که من دنبال کردم سریع ترین راه نبود زیرا در طول مسیر اشتباهات متعددی مرتکب شدم.

اگر این اشتباهات مانع من نمی شدند می توانستم خیلی زود تر به چنین درآمدی برسم به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله اشتباهات خودم را به شما نشان دهم تا بتوانید از آن ها دوری کرده و سریع تر پولدار شوید. (نگاه کنید به دلایل شکست یک کسب و کار)

سریع ترین راه پولدار شدن چیست

سریع ترین راه برای پولدار شدن این است که کسب و کار کوچکی داشته باشید. از کلمه ی کسب و کار نترسید زیرا همین وبسایت یکی از کسب و کارهای من می باشد ( نگاه کنید به 5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی).

قطعا با کار کردن برای دیگران می توانید پول در بیاورید اما نه به اندازه ای که خیلی سریع ثروتمند شوید. به نظر من اگر شکست خورده اید و یا می خواهید در کمترین زمان پولدار شوید بهتر است یک کسب و کار اینترنتی برای خودتان راه اندازی کنید.

هزینه اولیه برای تاسیس یک وب سایت بسیار کم است در حالی که پتانسیل سود آن بسیار زیاد می باشد. در دورانی که ما زندگی می کنیم یکی از سریع ترین راهکارهای پولدار شدن کسب و کارهای اینترنی است.

فیسبوک توانست موسس خود مارک زاکربرگ را در دهه ی 20 زندگی اش میلیونر کند. این روز ها هیچ کسب و کاری مانند کسب و کار آنلاین نمی تواند انقدر سریع به چنین درآمدی برسد.

سریع ترین راه برای پول از دست دادن

سریع ترین راه برای پول از دست دادن برنامه ریزی در جهت سریع ثروتمند شدن است.

وقتی من از سریع ترین راه برای ثروتمند شدن صحبت می کنم منظور من پیشرفت شما در چند سال است نه کمتر. ممکن است بتوانید در 2 سال موفق شوید اما باید بدانید چند سال برای پولدار شدن به اندازه ی کافی سریع است. با درک این مسئله مانع ایجاد نا امیدی در خود شوید.

راهکارهایی که ادعا می کنند به کمک آن ها می توانید در چند روز پولدار شوید درواقع باعث می شوند پول خود را از دست بدهید.

ده ها سال پیش در عصر صنعت برای ثروتمند شدن به کارخانه ی بزرگی نیاز داشتید اما امروزه در عصر اینترنت می توانید با یک وبلاگ موفق درآمد خیلی خوبی کسب کنید. پس این روزها سریع ترین راه برای پول درآوردن استفاده از اینترنت است.

یکی از اشتباهات مردم این است که تصور می کنند افراد ثروتمند استعدادهای خاصی دارند و این استعداد در آن ها وجود ندارد اما در حقیقت اینطور نیست.

برای ثروتمند شدن باید یاد بگیرید چگونه مانند ثروتمندان فکر کنید و چگونه ذهنیت آن ها را به دست آورید. هر چقدر زودتر این ذهنیت را به دست آورید بدون توجه به هر چیز دیگری سریع تر ثروتمند خواهید شد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنتی

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

چگونه به سرعت پولدار شویم

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

چگونه یک شبه پولدار شویم

چرا من ثروتمند نیستم

چگونه به راحتی پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راه های پولدار شدن در خانه. پولدار شدن در منزل. راه های پولدار شدن از طریق اینترنت. پول دار شدن در ايران. راههای پولدار شدن با سرمایه کم. هنر پولدار شدن. بهترین کشور برای پولدار شدن