ایده هایی برای میلیاردر شدن

آیا شانس وجود دارد؟

مدت ها قبل من طرحی برای برای کسب درآمد میلیونی و ثروتمند شدن در ذهن خود داشتم. در مدت چند سال و پس از تلاش ها و شکست های بسیار توانستم درآمد خود را از طریق وبسایت نوین بینش چندین برابر افزایش دهم.

درواقع من اجازه ندادم باورهای نادرستی مانند ” برای موفق شدن باید خوش شانس بود، باید در کشور دیگری زندگی کنید یا باید شروع بزرگی داشته باشید” مانع اجرای طرحم شوند.

راه موفقیت من بسیار سخت بود، نا امیدی های زیادی را تجربه کردم، فداکاری های زیادی انجام دادم و درد زیادی متحمل شدم.

اکنون پس از اینکه تا حدودی به موفقیت رسیده ام می خواهم برنامه ی بعدی خود را به مرحله ی اجرا درآورم، می خواهم میلیاردر شوم!

تلاش برای میلیاردر شدن

میلیاردر شدن برای من به جای یک رویای بزرگ تبدیل به یک هدف مهم شده است.

من برنامه ی بزرگی دارم که می تواند  مفهوم شانس را از بین برده و با نشان دادن اینکه می توان به همه ی رویاها و خواسته ها دست یافت منبع الهامی برای مردم شوم.

من بهتر از دیگران نیستم، تنها تفاوت من با دیگران سیستم باورها و اعتقاداتم است. (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)

چرا باید اهمیت دهید؟

ممکن است از خود بپرسید چرا باید به برنامه ی من اهمیت دهید؟

زیرا اگر من تواسنتم این کار را انجام دهم پس هر کس دیگری هم می تواند آن را انجام دهد.

شاید شرایط اقتصادی در کشور ما به گونه ای باشد که کسب و کار را کمی دشوار کند اما من توانستم در همین شرایط اقتصادی به درآمد خیلی خوبی برسم و به هدف هایم دست پیدا کنم. پس چرا شما نتوانید؟

در نتیجه اگر در کشور دیگری هستید و این مقاله را مطالعه می کنید بهتر است بدانید شانس شما برای موفقیت در کسب و کار ممکن است خیلی بیشتر از من باشد.

موفقیت در هر برنامه ای یک معنای مهم دارد؛ هیچ نیرویی در زمین قدرتمند تر از خودباوری نیست و نخواهد بود.

راه اندازی تیم کارآفینی

من اکنون در حال راه اندازی یک تیم کارآفرینی هستم. هدف از ایجاد این بخش ارائه ی راهکارهایی برای کسب درآمد بدون سرمایه به مردم است. این راهکارها حاصل تجربه ها و تلاش های من بوده که به مهمترین نکات آن در مقاله ی 5 مرحله برای کسب درآمد مطملئن از اینترنتی اشاره کرده ام. تلاش های ما در این بخش تا حد طراحی وبسایت و پشتیبانی آن نیز گسترده خواهد شد.

برای تغییر اعتقادات خود درباره ی شانس منتظر پیشرفت من یا هیچ کس دیگر نمانید. اگر یک اثبات واقعی می خواهید، داستان من در حال حاظر برای شما کافی است. برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنید و اجازه ندهید کسی به شما تحمیل کند سزاوارد چیزی که می خواهید داشته باشید نیستید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

درباره ی ایده های تجاری خود صحبت نکنید

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

شخصیت ثروت ساز

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

راز های پولدار شدن

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

100 ایده برای پولدار شدن. ایده های نو برای پولدار شدن. هنر پولدار شدن. پولدار شدن در منزل. بهترین شغل برای پولدار شدن. راه های پولدار شدن در خانه. ایده های کارآفرینی در ایران. سایت پولدار شدن