هنر ثروتمند شدن در 5 سال

آیا می توان در 5 سال میلیونر شد؟

فاروق رضوان میلیونر مصری می گوید:” من در کمتر از 5 سال به ثروت خود رسیدم. وقتی 23 سالم بود تصمیم گرفتم میلیونر شوم و به همین دلیل کسب و کارهای مختلفی را امتحان کردم اما موفق نشدم. وقتی در کاری شکست می خوردم برای چند روز احساس خیلی بدی داشتم وبعد از ان برای پیدا کردن یک کار دیگر تلاش می کردم. 5 سال بعد در سن 28 سالگی توانستم از چندین منبع مختلف از جمله یک وبسایت ثروتمند شوم”

ثروتمند شدن در 5 سال یا حتی 3 سال کاملا امکان پذیر است. اولین چیزی که برای آن احتیاج دارید ذهنیت ثروتمند می باشد.

هنر پولدار شدن در 5 سال

اجازه دهید یک سوال مهم از شما بپرسم؛ اول به چه چیزی نیاز دارید؟ ذهنیت ثروتمند یا حساب بانکی پر از پول؟

پاسخ ساده است؛ ذهنیت ثروتمند زیرا این ذهنیت است که برای شما حساب بانکی پر از پول به همراه می آورد.

قبل از اینکه  مانند یک ثروتمند فکر نکنید نمی توانید نه تنها در 5 سال بلکه در 20 سال هم ثروتمند شوید.

باید اطمینان داشته باشید که ثروتمند خواهید شد تا بتوانید هنگام رو به رو شدن با شکست ها مقاوم بوده و به تلاشتان ادامه دهید. تنها یک باور نادرست در مقابل مهارت هایتان برای ثروتمند شدن می تواند مانع ایستادگی در مقابل شکست ها شده و شما را از تلاش بازدارد.

اگر همین امروز بتوانید باورهای نادرست خود را از بین ببرید به شما اطمینان می دهم تا 5 سال دیگر و حتی کمتر ثروتمند خواهید شد.

برای میلیاردر شدن در 5 سال باید مانند یک میلیاردر فکر کنید

چگونه می توان مانند یک میلیاردر فکر کرد؟

میلیاردر ها به باورهای نادرستی مانند: “من باید دروغ بگویم تا ثروتمند شوم” یا ” اگر ثروتمند شوم دوستانم را از دست می دهم” اعتقادی ندارند.

هم چنین آنها می دانند پولدار شدن هیچ ربطی به شانس ندارد. این افراد به خوبی درک می کنند که رسیدن به هر خواسته ای در زندگی تلاش خیلی زیادی می طلبد.

تا وقتی که متوجه نشوید برای ثروتمند شدن باید با شکست های زیادی رو به رو شوید و آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید خیلی زود تسلیم شده و هیچ وقت ثروتمند نمی شوید.

شما می توانید در 3 سال تبدیل به یک فرد ثروتمند شوید اما اگر بعد از 3 سال هنوز به خواسته های خود نرسیده اید نا امید نشوید هنوز هم زمان دارید!

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

میخواهم میلیونر شوم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چرا من ثروتمند نیستم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

هنر پولدار شدن. راههای پولدار شدن با سرمایه کم. بهترین شغل برای پولدار شدن. پولدار شدن در منزل. راه های پولدار شدن از طریق اینترنت. راه های پولدار شدن در خانه. راه های پولدار شدن بدون سرمایه. سایت پولدار شدن