http://novinbinesh.com/?p=4257&preview=true

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند؟

آیا فکر کردن به فردی حتی اگر در ابتدا هیچ علاقه ای به او نداشته باشید می تواند شما را عاشق او کند؟

ابتدا از شما تقاضا دارم به مثال زیر توجه کنید:

محمد هر روز سارا را در دانشگاه می دید اما هیچ گاه به او فکر نمی کرد. یک روز یکی از دوستان محمد به او گفت که سارا دختر بسیار مغرور و متکبری است و هیچ کس نمی تواند به رابطه با او فکر کند. این حرف به محمد انگیزه داد که خودش را به چالش کشیده و سعی کند با سارا قرار بگذارد با اینکه هیچ علاقه ای به او نداشت.

محمد به سارا نزدیک شد و سعی کرد توجه او را جلب کند تا جایی که هر روز به طور منظم با هم تماس برقرار می کردند. روزی محمد منتظر تماس سارا بود اما تماسی از او دریافت نکرد و این مسئله او را بسیار ناراحت کرد.

محمد سعی کرد متوجه شود چه اشتباهی از او سر زده که باعث شده سارا دیگر با او تماس نگیرد در نتیجه فکرش بیشتر از قبل درگیر سارا شد.

بعد از یک روز برای محمد غیر ممکن شده بود که در جمع دوستانش از سارا حرفی نزده و به او اشاره ای نکند.

بعد از دو روز محمد عشقش نسبت به سارا با دوستانش در میان گذاشت و به آن ها گفت که چون سارا با او تماسی نگرفته بسیار احساس بدی دارد.

چه اتفاقی افتاد؟ چگونه ممکن است کسی که حتی هیچ علاقه ای به سارا نداشت تنها بعد از گذشت دو روز به این شکل در عشق او گرفتار شود؟

پاسخ این است: هرچقدر بیشتر به یک فرد خاص فکر کنید بیشتر به او جذب خواهید شد حتی اگر در ابتدا هیچ علاقه ای نسبت به او نداشته باشید.

اگر شما نیز به فردی علاقه دارید که میلی به شما ندارد و از خود می پرسید چگونه دیگران را عاشق خود کنم، پس سعی کنید از این تکنیک استفاده کنید و به دنبال این باشید که چگونه فکر وی را به خود مشغول کنید.

افکار، گرایش ها و عملکرد مغز

قبل از اینکه محمد بخواهد خودش را در مقابل سارا به چالش بکشد حتی یک بار هم به او فکر نکرده بود. اما بعد از آن، این موضوع برای او تبدیل به یک مسئله ی مهم شد که باعث شد سارا بیشتر از قبل فکرش را درگیر کند به نحوی که مدام از خود می پرسید: یعنی اونم به من فکر می کنه؟

ضمیر ناخودآگاه شما بر اساس تکرار افکارتان برنامه ریزی می شود.(نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

بر اساس یک تحقیق علمی ثابت شده است که هر چه بیشتر سعی کنید خود را از فکر کردن به یک شخص خاص بازدارید بیشتر به او فکر خواهید کرد. ضمیر ناخودآگاه محمد نیز توسط تصوراتی از سارا برنامه ریزی شده بود. همین مسئله پاسخ سوال چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم می باشد.

تحقیقی دیگر در جواب اینکه آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند؟، نشان داده است که ذهن ما هیچ گاه از فکر کردن به مسائل ناتمام دست نمی کشد. به همین دلیل است که وقتی سارا با محمد تماس برقرار نکرد محمد بیشتر به او فکر می کرد.

همانطور که قبلا هم توضیح داده ام وقتی شخصی پاسخ مورد انتظارش را از طرف مقابل خود دریافت نکند بیشتر از قبل به او فکر خواهد کرد. اگر او به فکر کردن ادامه دهد این تفکرات و تکرار آن ها ضمیر ناخودآگاهش را برنامه ریزی کرده و عاشق فرد مورد نظرش می شود.

راه های جذب افراد: کاری کنید به شما فکر کند!

با توجه به این توضیحات فکر می کنید می دانید چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنید؟ می دانی چگونه دیگران را عاشق خود کنید؟ می توانید کسی را به خود جذب کرده و عاشق خود کنید؟(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

البته که این مسئله امکان پذیر است. اگر راهی پیدا کنید که طرف مقابل از شما انتظاری داشته باشد درواقع راه عاشق کردن او را پیدا کرده اید. در اینجا چند نمونه راهکار برای رسیدن به این هدف برای شما گردآوری کرده ام:

متقاضیان توجه:

اگر بتوانید توجهتان را از کسی که در جستجوی توجه شماست دریغ کنید، فکر او را بیشتر به خود درگیر می کنید و به احتمال زیاد به دلیل وسواس فکری که نسبت به شما پیدا می کند عاشق تان خواهد شد.

افراد لجباز:

افراد لجباز هیچ گاه از به دست آوردن آنچه که می خواهند تسلیم نمی شوند. اگر سرسختی چنین افرادی را در راه دنبال کردن برای توجه خود نسبت به او به کار بگیرید به راحتی او را عاشق خود خواهید کرد.(همچنین نگاه کنید به با چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم)

افرادی که “من متورم” دارند:

(من متورم / inflated ego به معنی “من” یا تصویری از خود می باشد که به صورت اغراق آمیز مهم در نظر گرفته شده) افرادی با چنین شخصیتی به دنبال کسانی می روند که دست رد به سینه ی آن ها بزنند فقط به دلیل اینکه بعدها بتوانند با رد کردنشان به آن ها درس عبرتی داده باشند. این دقیقا همان اتفاقی است که برای محمد افتاد. دلیل نزدیکی او به سارا تنها وجود یک مسئله ی شخصیتی بود اما بعدها این مسئله به نوعی وسواس و عشق تبدیل شد.

انتقام:

افرادی نیز وجود دارند که ممکن است تنها به دلیل انتقام گرفتن به شما توجه کنند. اگر بتوانید از این توجه به درستی استفاده کنید باعث می شوید بیشتر به شما فکر کنند و در نتیجه با مشغول کردن فکر دیگران منجر به ایجاد احساس عشق می شود.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که بر اساس علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است. سایت نوین بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

تکنیک سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر ذهن دیگران

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

چرا عاشق می شویم ( بر اساس روانشناسی عشق)

روانشناسی عشق

چرا وابسته می شویم – وابستگی به عشق

نشانه های عشق یک طرفه و دو طرفه