http://novinbinesh.com/?p=3475&preview=true

۱۰ روش برای عاشق کردن پسران مغرور

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه می توانید دل پسران خودشیفته را به دست آورید؟

راه های جذب پسر مغروری که مورد علاقه ی شما است چیست؟

یکی از چالش هایی که معمولا دختران در رابطه خود با آن مواجه هستند عاشق کردن یک پسر مغرور است. دلیل این موضوع این است که پسران مغرور به دلیل غروری که دارند تصویری قوی و قاطع از خود نشان می دهند. و از آنجایی که تصویر چنین افرادی برای دختران جذاب است پس تمایل به عاشق کردن یک پسر مغرور نیز در میان دختران بیشتر می شود.

اگر بتوانید درک یک پسر مغرور را نسبت به ارزش خود تغییر دهید، از جانب او پاسخی مثبت دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن پسر مغرور را به خود جذب کرده و به پاسخ پرسش چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم برسیم.

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

همه ی پسران  مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب آن پسر مغرور با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس  اگر به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید بدانیم قبل از جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور  باید ارزش خود را افزایش دهیم. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما می آموزد چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم:

  1.  گاهی آسیب پذیر باشید: نه وقتی که از او چیزی می خواهید یا دلخوری پیش آمده است بلکه در زمان مناسب. زمان مناسب یعنی وقتی در حال تماشای یک فیلم عاشقانه هستید. یا مثلا بدون هیچ دلیل مشخصی اعلام کنید که امروز حس خوبی ندارید. یا اعتراف کنید روزی وحشتناک داشته اید.در  احساسات انسانی و شجاعت اعتراف آن در مقابل دیگران یک احساس متقابل یک نروی جاذبه نیرومند بخصوص در مقابل پسران مغرور وجود دارد.
  2. او را آسیب پذیر کنید: اجازه دهید احساسات منفی یا بد خود را پیش شما اعتراف کند. اجازه دهید با شما درد و دل کند. در این شرایط او را قضاوت نکنید و سعی کنید از وی حمایت کنید. اگر می خواهید یک پسر مغرور را عاشق خود کنید باید بتوانید او را آسیب پذیر کنید.
  3. رفتاری عجیب و جذاب نشان دهید: وقتی با دیگران معاشرت می کنید، پا فراتر از خرد متعارف رفتاری بگذاری و سعی کنید با رفتاری بامزه و عجیب توجه او را جلب کنید. ناگهان زیر آواز بزنید و شروع به دویدن کنید گویی بسیار خوشحال و شادمان هستید. چنین اعتماد به نفسی شما را بسیار جذاب خواهد کرد بخصوص برای یک پسر مغرور.
  4.  کاری کنید در کنار شما احساس آزادی پیدا  کند:  افرادی که مغرور هستند معمولا سخت در کنار دیگران احساس راحتی و ازادی می کنند. با ایجاد یک فضای گرم و صمیمی (و البته با عجیب بودن خود) محیطی را ایجاد کنید که در آن احساس آزادی کند. هرچه بیشتر احساس آزادی داشته باشد و رفتار عجیب و غریب از خود نشان دهد، بیشتر از غرور خود خواهد کاست و در کنار شما احساس راحت بودن پیدا می کند.
  5. او را بخندانید:  شوخی کنید یا خود را فریب بدهید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا او را بخندانید! خنده ریشه خاطرات خوب است. همچنین باعث می شود افراد بلافاصله احساس بهتری داشته باشند.
  6. امتیازهای خود را افزایش دهید:  برای اینکه یک پسر مغرور را عاشق خود کنید باید بدانید همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید. مواردی که در بالا اشاره کردم و مواردی که در ادامه توضیح می دهم همه در افزایش امتیاز ها شما تاثیر دارند اما افزایش امتیاز ها فراتر از این موارد است و شما باید روی ارزشمند تر کردن کلی خودتان نیز کار کنید.
  7. بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم  برای عاشق کردن پسران مغرور این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرحله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود. (نگاه کنید به پارادوکس احساسی در شخصیت مغرور و خودشیفته)
  8. اسرار خود را با او درمیان بگذارید: چیزی را در مورد خود به او بگویید که به هیچ کس دیگر نگفته اید. با آشکار کردن لایه های پنهان تجربیان زندگی خود باعث می شوید وی اعتماد بیشتری به شما پیدا کند؛ هرچند راز تان عجیب، تکان دهنده یا ناخوشایند باشد. اگر بتوانید شجاعت خود را در پیشبرد ایجاد اعتماد متقابل نشان دهید، زمینه ایجاد یک رابطه قوی را نیز فراهم ساخته اید.
  9. در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)
  10. امتیازات خود را بیشتر افزایش چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم دهید: هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

اگر این ۴ مرحله را به درستی دنبال کنید می توانید هر پسری به خصوص پسران مغرور و خودشیفته را به خود جذب و عاشق خود کنید.

سخن آخر: طبق اصول اخلاقی رفتار کنید

من به شدت به اخلاقیات پایبند هستم و دلیلم برای ارائه ی این اطلاعات کمک به افرادی است که از آن ها بری اهداف اخلاقی استفاده می کنند. همه ی مطالب و تکنیک های سایت نوین بینش با هدف ترویج و تشویق به ازدواج نوشته شده است و ورود به یک رابطه با هر هدف دیگری را به شدت رد می کند.

من کاملا با سوءاستفاده از این اطلاعات در جهت اهداف غیراخلاقی مخالف هستم.

پس لطفا خردمندانه از این اطلاعات استفاده کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم-بر اساس روانشناسی عشق

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند