تاثیر لبخند بر جذابیت

آیا لبخند زدن شما را جذاب تر نشان می دهد؟

تحقیقات نشان داده است لبخند مرد به زن برای زنان جذاب نیست. در واقع زنان مردانی را که مغرور تر و جدی تر به نظر می رسند نسبت به مردان شاد تر جذاب تر تلقی می کنند.

در نگاه اول ممکن است این مسئله با واقعیاتی که قبلا شنیده ایم متناقض باشد. ما همیشه شنیده ایم لبخند عاشقانه و حس شوخ طبعی باعث جذاب تر شدن فرد می شود پس چطور ممکن است لبخند زدن جذابیت یک فرد را کاهش دهد.

برداشت زنان و مردان از لبخند

همان تحقیق نشان داده است تاثیر لبخند زنان بر مردان مثبت بوده و برای مردان زنانی که بیشتر لبخند به لب دارند نسبت به زنان مغرور جذاب ترند. دلیل تفاوت برداشت زنان و مردان از لبخند این بوده که مردان تصور می کنند معنی لبخد زنان تسلیم شدن می باشد به نوعی این زن در دام او گرفتار شده است. در نتیجه از آنجایی که  مردان دوست دارند زنان تسلیم و فرمانبردار آن ها باشند لبخند زدن یکی از معیارهای جذابیت زنان برای آن ها می باشد.

از طرفی زنان ترجیح می دهند مردان با قدرت و خودمختار باشند. چهره ی عصبانی و مغرور می تواند برای زنان نشانه ای از قدرت و کنترل آن ها باشد و به همین دلیل است که این چهره نسبت به چهره ی مهربان و با لبخند برای آن ها جذاب تر است. ( نگاه کنید به چرا چهره ی خشمگین جذاب است)

حس شوخ طبعی و غرور

ترکیب غرور مردانه و حس شوخ طبعی می تواند جذابیت یک مرد را به طور شگفت انگیزی برای زنان افزایش دهد. زنان دوست دارند مردی در کنار غرور و قدرتی که از خود نشان می دهد با آن ها شوخی کرده و کاملا خشک و جدی برخورد نکند. نگاه خیره مرد به زن می تواند این ترکیب را تا حد زیادی کامل کرده و جذابیت شما را به عنوان یک مرد به بیشترین حد ممکن برساند.

آیا بیشتر لبخند بزنم؟

اگر زن هستید لبخند زدن شما را جذاب تر کرده و اگر مرد هستید نگاه مغرورانه شما برای زنان جذاب می باشد.

البته در این مورد استثناهایی هم وجود دارد. ممکن است زنی به دلیل کمبود اعتماد به نفس از چهره ی عصبانی و رفتار غیر دوستانه بترسد و بیشتر از شما فاصله بگیرد. در چنین مواردی می توان با لبخندی ساده کاری کرد آن زن احساس راحتی کرده و این احساس راحتی او را به سمت شما جذب می کند.

اگر شما مرد هستید باید در اولین قرار ملاقات کمتر لبخند بزنید اما بعد ها که در مورد طرف مقابل خود اطمینان پیدا کرده و متوجه شدید موضع درستی را انتخاب کرده اید می توانید بیشتر لبخند به لب داشته باشید. ( نگاه کنید به دلایل پذیرفته نشدن در اولین ملاقات)

اگر زن هستید باید بیشتر لبخند بزنید. در مورد زنان چهره ی مغرور جذابیت کمتری برای بیشتر مردان خواهد داشت.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه جذاب باشیم

جذابیت بین فردی

چگونه زنی جذاب باشم

به دست آوردن دل پسرها

روانشناسی جذابیت ظاهر

روانشناسی جذب زنان

چرا بعضی افراد برای ما جذاب ترند