زنان به چه چیزهایی علاقه دارند

زنان چه می خواهند؟

زنان به چه چیزهایی بیشتر جذب می شوند؟

زنان چه مردی را دوست دارند؟

آنچه زنان دوست دارند بشنوند چیست؟

در ذهن زنان چه می گذرد؟

قبل از اینکه به این سوالات پاسخ دهم باید یادآوری کنم که تجربیات کودکی، رابطه با پدر مادر و ترتیب تولد فرزندان می تواند بر معیارهای مورد انتظار یک زن در طرف مقابلش تاثیر گذار باشد.

به عبارت ساده تر ممکن است معیارهای جذابیت مردان برای زنان مختلف متفاوت بوده و آنچه زنان دوست دارند می تواند در دخترها و زن های مختلف کاملا متفاوت باشد. خبر خوب این است که همه ی زنان معیارهای مشترکی هم دارند. در واقع چیزهایی وجود دارد که همه ی زنان به آن ها علاقه دارند. در این مقاله قصد دارم این موارد را به شما معرفی کنم:

  1. احساس امنیت: هر زن از مرد مورد علاقه اش می خواهد به او و فرزندش احساس امنیت بدهد. مسئله ی مهم در این عامل این است که مهم نیست یک مرد این احساس امنیت را چگونه برقرار می کند مهم این است که نتیجه چه خواهد بود. مثلا زنان به صورت ناخودآگاه به مردانی جذب می شوند که قد بلند و بازوهای بزرگی داشته باشند زیرا در کنار آن ها احساس امنیت می کنند. اگر مرد کوتاه قدی بتواند به شیوه ی دیگری این احساس امنیت را به زنی بدهد او را به خود جذب خواهد کرد.
  2. خیلی مهربان نباشید: اگر همیشه برخوردی مهربان داشته باشید، نیازهای یک زن را تامین کنید، همیشه به او بچسبید و او را خوشحال کنید برای این زن جذاب نخواهید بود. چنین مردانی برای زنان آزار دهنده هستند. (نگاه کنید به چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند)
  3. موقعیت اجتماعی مناسب: زنان بر خلاف مردان اولویت کمتری به ظاهر می دهند. آنچه زنان از مردان می خواهند موقعیت اجتماعی، محبوبیت و ثروت است. خبر خوب این است که حتی اگر موقعیت اجتماعی خیلی خوبی ندارید می توانید با اهداف بلند پروازانه او را به خود جذب کنید.
  4. حس شوخ طبعی: یکی از مهم ترین چیزهایی که زنان از مردان می خواهند حس شوخ طبعی است. فکر می کنید دلیلش چیست؟ علاوه بر آنکه هر زن دوست دارد وقت خود را با مردی شاد بگذراند حس شوخ طبعی نشانه ای از اعتماد به نفس و شجاعت مرد است و این خصوصیات برای زنان جذاب می باشد.
  5. ظاهر فیزیکی: زنان و مردان به یک اندازه به ظاهر اهمیت می دهند اما تفاوت آن ها این است که زنان به ظاهر کمتر از موارد دیگر اهمیت می دهند. صورت مردانه و اندام عضله ای می تواند از معیارهای جذابیت ظاهری مردان برای زن ها و دخترها باشد. (نگاه کنید به چرا چهره ی خشمگین جذاب است)

زنان چه مردی را دوست دارند؟

همانطور که گفتم هر زن بسته به ویژگی های اخلاقی و تجربیات کودکی معیارهای مختلفی برای انتخاب شریک زندگی آینده اش دارد.

اگر زنی را بشناسید و اطلاعات زیادی در مورد او جمع آوری کنید می توانید به راحتی خواسته هایش را برآورده کنید و تبدیل به مرد دلخواهش شوید.

کافی است بدانید یک زن از مرد و شریک زندگی آینده اش چه می خواهد و به نشان دهید این صفات در شما وجود دارد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

افزایش اعتماد به نفس

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

زنان جذب چه مردانی می شوند

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند