http://novinbinesh.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d8%b1/

راه هایی برای جذب خواستگار

راه هایی برای جذب خواستگار

بسیاری از دخترها در رویای قرار گذاشتن با پسر مورد علاقه شان به سر می برند و به دنبال جذب خواستگاری مناسب برای ازدواج و تشکیل زندگی هستند. حتی دخترانی که از جذب پسران به خود ناامید شده اند و ادعا می کنند که ازدواج تکه کاغذی بیش نیست، هرروز برای ازدواج با پسر مورد علاقه شان رویا پردازی می کنند. همه دوست دارند رابطه ی عاطفی خوبی را تجربه کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد همین موضوع یعنی جذب خاستگار مناسب برای ازدواج صحبت کنیم.

راه های جذب پسر مورد علاقه برای یک ازدواج موفق

جذب مردی مناسب برای ازدواج کار دشواری نیست. با این حال فراموش نکنید که تجربه ی یک ازدواج عاشقانه نیاز به مسئولیت پذیری و تعهد در تمام دوران زندگی از جانب هر دو طرف دارد. اگر هر کدام از موارد زیر را به طور صحیح و کامل رعایت کنید حتی مغرور ترین پسرها را می توانید برای ازدواج و خواستگاری به خود جذب کنید.

  1. ارزش خود را بدانید

اعتماد به نفس  عبارت است از اعتماد و رضایت درونی در مورد ظاهر و ارزش خود به علاوه ی باور و اعتماد به توانایی ها و استعداد های مان. همه ی ما باید هر روز عشق ورزیدن و ایمان داشتن به خودمان را تمرین کنیم. بدون اعتماد به نفس نمی توان پسران را جذب و به خود علاقه مند کرد. البته این نکته هم اضافه کنم که تعریف کردن و گزافه گویی از خود هیچ فایده ای ندارد وقتی رفتارتان ناامنی درونی تان را به تصویر می کشد. همه ی ما در نبود اعتماد به نفس تصمیم های نادرستی گرفته و هرچیزی را برخلاف آنچه که واقعا می خواهیم می پذیریم. به همین دلیل اعتماد به نفس ضعیف باعث می شود در مقابل پسران سرخم کنید و نتیجه ی این کار رفتار ناامید کننده و تصمیم گیری های نادرست و به دنبال آن رابطه ای فاجعه آمیز می باشد.(نگاه کنید به ایجاد اعتماد به نفس) برای جذب مرد مناسب و برقراری یک رابطه ی پایدار با او باید همان دختری باشید که همواره در ذهن خود به آن فکر می کردید ولی باز هم کافی نیست. همچنین باید تبدیل به دختری شوید که فکر می کنید پسر مورد علاقه تان را جذب می کند. همین مسئله به تنهایی شما را از بسیاری از دختران دیگر متمایز می سازد. واقعیت این است که پسران از دختران قابل پیش بینی خیلی زود خسته شده و هیچ تلاشی برای آن ها نمی کنند. اگر شخصیت واقعی خودتان را نشان دهید پسر مورد علاقه تان بیشتر برای جلب توجه شما تلاش خواهد کرد ( نگاه کنید به چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند).

  1. احساسات کهنه و قدیمی را فراموش کنید

وارد کردن انرژی منفی به یک رابطه خیلی زود هر مردی را از آن رابطه فراری می دهد. حتی کسی که به قصد جدی و برای ازدواج به شما نزدیک شده باشد از اینکه درگیر مشکلات و اشتباهات شما شده و یا تقاص گناهان فرد دیگری را بدهد روزی خسته خواهد شد. بنابراین لازم است مشکلات خود را حل کنید. این مشکلات می توانند شامل عصبانیت، آسیب های شخصیتی، مشکلات مالی و خانوادگی و یا دردهای دوران کودکی باشند. بعضی اوقات این مسائل ریشه ای عمیق پیدا می کنند و برای حل آن ها به یک فرد متخصص نیاز است. هیچ جای خجالت و شرمندگی در ملاقات با یک روانشناس و متخصص برای حل و درمان مشکلاتتان وجود ندارد.(نگاه کنید به نیاز به مشاور یا روانشناس)

  1. به زیبایی اندام خود اهمیت بدهید

زیبایی اندام در جذب پسران بسیار تاثیرگذار است.(نگاه کنید به اهمیت جذابیت ظاهر در ازدواج) علاوه بر زیبایی، سلامت شما نیز با اندام نا مناسب به خطر می افتد پس اگر اضافه وزن دارید برای تناسب اندام خود برنامه ریزی و تلاش کنید. کافی است راه حل درمان اضافه وزن خود را پیدا کنید ( زیرا برای افراد مختلف راه حل های مختلفی جواب می دهد) و در آن قدم بردارید. فراموش نکنید چاقی و اضافه وزن می تواند اعتماد به نفس و ارزش شما را زیر سوال ببرد و در کنار آن باعث بیماری های مختلفی خواهد شد. اضافه وزن جذابیت شما را کاهش داده و سلامت شما را به خطر می اندازد درنتیجه در جذب مرد مناسب زندگی تان شکست می خورید.

  1. برای رو به رو شدن با مرد مناسب زندگی خود آماده باشید

ممکن است پسر مورد علاقه تان را در هر زمان و هر مکانی به صورت غیر منتظره ملاقات کنید. بنابراین بهتر است برای رو به رو شدن با او همیشه آمادگی لازم را داشته باشید. زیبایی ظاهر خود را حفظ کنید و به گونه ای عمل کنید که همواره هنگام برخورد با پسر مورد علاقه تان در بهترین حالت ظاهری خود قرار داشته باشید. اگر فرد مورد نظرتان را در دانشگاه یا محل کار ملاقات می کنید بهتر است همواره با ظاهری آراسته و زیبا و گاهی متفاوت حضور پیدا کنید. هر روز حمام کنید، به زیبایی پوست و ناخن های خود و هم چنین سلامت موهایتان اهمیت بدهید و با کارهایی از این قبیل همیشه برای ملاقات و جذب پسر مورد علاقه تان در هر مکان و زمانی آماده باشید.

  1. آرایش در حد عرف داشته باشید

همه ی دختر ها با آرایش کردن زیبا تر به نظر می رسند. البته آرایش کردن نه به این معنا که چهره ی خود را به طور کلی تغییر داده و از حالت طبیعی خود خارج شوید. آرایش زیاد نه تنها برای مردان جذاب نیست بلکه چهره ی شما را ناخوشایند نیز جلوه می دهد. آرایش صحیح و به اندازه جذابیت چهره ی شما را چندین برابر می کند و باعث می شود خواستگاران بیشتری به خود جذب کنید. سعی کنید از طریق ویدیو ها و یا کلاس های آموزشی تکنیک های مهم آرایش صحیح را بیاموزید.(نگاه کنید به نقش زیبایی چهره در عاشق شدن)

  1. خوش برخورد باشید

یکی از راه هایی که می تواند پسران را به طور غیر مستقیم جذب کند رفتار اجتماعی و مهربان است. یک لبخند زیبا از هر کلمه ای قدرتمند تر و تاثیرگذار تر خواهد بود و مغرور ترین پسران را به صحبت کردن با شما ترغیب می کند.(نگاه کنید به راه های عاشق کردن پسران مغرور) پسرها به دختران خوش برخورد بیشتر از دختران مرموز و خجالتی جذب می شوند و خیلی زود از آن ها برای آشنایی بیشتر درخواست می کنند. بنابراین بهتر است خودتان را در حضور جمع معرفی کرده و مطمئن باشید که مهربانی و برخورد مناسب، شما را فردی با ابهت و شگفت انگیز نشان می دهد. همچنین خود را با کسانی که در اطرافتان از این ویژگی برخوردار هستند مقایسه کرده و رفتارتان را در کنار رفتار آن ها ارزیابی کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت  نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که بر اساس علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با مطالعه ی این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

راه های عاشق کردن دیگران

دلایل پذیرفته نشدن در اولین ملاقات

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

روانشناسی جذب زنان