http://novinbinesh.com/?p=4248&preview=true

عشق و عاشقی با متاهل ها

عشق دست نیافتنی

من معمولا پیام های زیادی در مورد احساسات به فردی دست نیافتنی از اعضای کانال نوین بینش دریافت می کنم. مثلا چند نوع از رایج ترین آنها در مورد عشق یک دختر نوجوان به مردی میانسال، عشق مرد متاهل به دختر مجرد و یا عشق پسر مجرد به زن متاهل می باشد.

عشق و عاشقی با متاهل ها و هم چنین دوست داشتن کسی که بسیار از شما بزرگ تر است هر دو در دسته ی عشق های دست نیافتنی قرار می گیرند.

عشق و عاشقی با متاهل ها

قبل از اینکه بتوانیم تعیین کنیم این نوع از عشق سالم است یا خیر باید بدانید که ریشه ی آغاز عشق کجاست؛ معمولا جذابیت های ظاهری یا نوعی تمایل که باعث واکنش های شیمیایی خاص در بدن می شود ، چنین احساسی را به وجود می آورد

از یک فرد مسن گرفته تا یک ستاره ی سینما اگر منطبق با معیارهایتان از نظر جذابیت ظاهری باشد ممکن است شما را جذب کند ( نگان کنید به چه چیزی مردان و زنان را جذب می کند)

پس ضمیر خودآگاه باید با رشد چنین تمایل هایی ( گرایش به افراد دست نیافتنی) در ضمیر ناخودآگاه مقابله کرده و از ایجاد عشق در رابطه ای که از نظر منطقی امکان پذیر نیست جلوگیری کند.

اگر چنین منعی برقرار نشود شما دائما درگیر عشق های دست نیافتنی خواهید شد و برای خود و اطرافیانتان باعث ایجاد دردسر می شوید.

مراقب واکنش های شیمیایی باشید

در مقالی قبلی با نام ” چرا افراد خیانت می کنند ” توضیح دادم که بعضی افراد خیانت کار هرگاه نسبت به فردی احساسی پیدا می کنند عاشقش می شوند در حالی که نمی دانند این گرایش نتیجه ی بعضی واکنش های شیمیایی در بدنشان است و دیر یا زود از بین می رود.  در واقع مردان متاهل به همین دلیل با دختران جوان دوست می شوند. اگر قرار باشد افسار زندگی خود را به دست احساسات و تمایلات ضمیر ناخودآگاه خود بدهیم هیچگاه آرامش و آسایش نخواهیم داشت و همیشه درگیر خواهیم بود. در واقع ضمیر ناخودآگاه مثل یک غار تاریک و مخوف است که هر چقدر بیشتر در آن پیش می روید تا به انتهایش برسید، مسیر تان دورتر می شود و عمق درگیری شما نیز بیشتر یا مثل یک مرداب است که هر چقدر بیشتر در آن دست و پا بزنید بیشتر شما را در خود فرو می برد.

به عبارت دیگر تمایلات ضمیر ناخودآگاه که در بحث مذهبی اخلاقی به آن نفس اماره می گویند هیچ وقت ارضا نخواهد شد و همیشه تشنه تر و سیری ناپذیر تر شما را در جهتی نامعلوم و بی سرانجام هدایت خواهد کرد.

اگر درگیر عشق و عاشقی با فردی متاهل شده اید یقین داشته باشید چنین کشش و تمایلی پایدار نخواهد بود و رابطه عاطفی خود را قربانی رابطه ای خواهید کرد که زود تر از انتظار شما به جدایی ختم می شود.

اگر از همسر خود خسته شده اید به این معناست که اثر واکنش های شیمیایی اتفاق افتاده در ابتدای رابطه تان از بین رفته است. افرادی که به دنبال این واکنش های شیمیایی می روند، چیزی جز نا امیدی نصیبشان نمی شود زیرا هرگز در رابطه از مراحل اولیه عبور نخواهند کرد.(نکاه کنید به : چگونه عشق را به ازدواجمان برگردانیم)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هرگونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و یا هزینه ی پرداختی را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا باید رابطه با مرد متاهل را تمام کنید

چرا باید به رابطه تان پایان دهید

عشق قلبی است یا عقلی

چگونه بر احساسات منفی غلبه کنیم؟

آیا دوستی معمولی مرد و زن امکان پذیر است

چرا عاشق مردهای متاهل می شوم