میلیاردر شدن از طریق اینترنت

مردم به اشتباه فکر می کنند برای ثروتمند شدن از طریق اینترنت باید یک شروع بزرگ داشته و یا خوش شانس باشند اما نمی دانند مهارت پولدار شدن تنها در گرو به دست آوردن باورهای به خصوصی است که هر کس می تواند آن را انجام دهد.

برای مثال می توانید از ساده ترین ایده هایی شروع کنید به شما در راه اندازی کسب درآمد اینترنتی کمک می کند ( نگاه کنید به کار در منزل با 40 ایده منحصر به فرد در سال 1399)

برای کسب درآمد از طریق اینترنت چه کارهایی باید انجام دهیم؟

مواردی که در ادامه اشاره می کنم به من کمک کرد تا درآمد خود را از طریق اینترنت چندین برابر افزایش دهم. شما هم می توانید با دنبال کردن این مسیر میلیاردر شدن از طریق اینترنت را تجربه کنید:

  • هیچ راه سریع برای ثروتمند شدن وجود ندارد: افرادی موفق شدند از طریق کسب و کار آنلاین به درآمد خوبی برسند چشم انداز و طرح بلند مدتی برای این کار داشتند. آن ها را با افرادی که به دنبال روشی برای یک شبه میلیاردر شدن هستند مقایسه کنید. اگر می خواهید ثروتمند شوید به یاد داشته باشید که تنها راه آن روشی آرام اما مطمئن است.
  • کسب و کار سیستم نیست: فردی از من پرسید سیستم پول درآوردن چیست و چگونه کار می کند؟ من به او پاسخ دادم چیزی به عنوان سیستم پول درآوردن وجود ندارد و برای پولدار شدن از طریق اینترنت باید یک کسب و کار موفق داشته باشید نه یک سیستم! در مورد آن فکر کنید؛ اگر سیستم های افراد سودجو برای پولدار شدن کارآمد و موثر بود چرا باید برای فروش آن به دیگران تلاش کنند؟
  • واقعا می خواهید از طریق اینترنت میلیاردر شوید؟: محتوای خوب هرگز خودش به بازار عرضه نمی شود. من در ابتدا فکر می کردم همه ی کاری که باید انجام دهم تولید محتوای خوب است و بعد از آن باید منتظر بمانم تا مردم وبسایت من را پیدا کنند و این محتوا را بخوانند. اما با گذشت زمان متوجه شدم یادگیری بازاریابی برای محتوا مهارت اصلی موفقیت است. پس به شما توصیه می کنم برای ثروتمند شدن از طریق اینترنت هر منبعی که در مورد بازاریابی اینترنتی وجود دارد پیدا کنید و آن را بخوانید.
  • موفقیت در کسب و کار آنلاین به ندرت تا قبل از 6 ماه اتفاق می افتد: انتظار نداشته باشید قبل از 6 ماه و حتی 1 سال پول بزرگی به دست آورید. پیشرفت یک کسب و کار انلاین به زمان، تعهد، سخت کوشی و صبر زیاد نیاز دارد.
  • به دوستان و اطرافیانتان گوش ندهید: این مهم ترین نکته ی موفقیت در کسب و کار آنلاین است. برای میلیاردر شدن از طریق اینترنت باید گوش هایتان را به روی دوستان و اطرافیان ببندید و خیلی زود در مورد برنامه هایتان با آن ها صحبت نکنید زیرا قطعا شما را سرکوب خواهند کرد. مردم از تغییر متنفر هستند و وقتی متوجه شوند فردی با آن ها متفاوت است احساس نا امنی کرده و تلاش می کنند شما را متوقف کنند.
  • موفقیت با تلاش زیاد به دست می آید: در بسیاری از مقالاتم اشاره کردم تنها با تلاش مکرر و درس گرفت از اشتباهاتتان می توانید موفق شوید. موفقیت در کسب و کار آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست، اگر می خواهید از طریق اینترنت پولدار شوید به یاد داشته باشید قبل از ایجاد یک وبسایت موفق اشتباهات زیادی خواهید داشت. به طور خلاصه اگر وبسایت اول یا دوم شما جواب نداد نا امید نشوید و بازهم تلاش کنید.
  • تلاش زیادی لازم است: بعضی افراد تصور می کنند کسب و کار اینترنتی نیاز به چند کلیک دارد. برای اینکه کسب و کار آنلاین شما به ثمر برسد مانند یک کسب و کار واقعی تلاش زیادی لازم است.
  • باید مطالعه ی زیادی داشته باشید: دنیای کسب و کار آنلاین دائم در حال تغییر است و شما باید همیشه در حال مطالعه باشید تا نسبت به این تغییرات آگاه و به روز شوید. شما باید در مورد جستجوگرها، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی و هرچیزی که برای موفقیت در کسب و کار نیاز است اطلاعات داشته باشید.

هیچ سقفی وجود ندارد

در کسب و کار اینترنتی هیچ سقفی وجود ندارد. می توانید محصول خود را به طور مستقیم و بدون واسطه به میلیارد ها نفر بفروشید. درواقع شما به یک بازار جهانی دسترسی دارید.

ایجاد یک محصول برتر، سایت، برنامه یا وبلاگ و سپس یادگیری چگونگی عرضه ی آن به بازار می تواند شما را ثروتمند کند.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

ایده هایی برای میلیاردر شدن

چگونه یک شبه میلیاردر شویم

چگونه میلیاردر شوید

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

شخصیت ثروت ساز

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

پولدار شدن سریع از طریق اینترنت. سایت پولدار شدن. راه های پولدار شدن از طریق تلگرام. کسب درآمد از اینترنت. اموزش میلیاردر شدن. کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه. پولدار شدن بدون سرمایه. بهترین روش کسب درآمد از اینترنت