کسب درآمد میلیونی از اینترنت

من توانستم با توکل به خدا و از طریق اینترنت و وبلاگ به درآمد میلیونی برسم.

من در مورد نوع اطلاعاتی که باید در این مقاله قرار دهم و درباره اینکه چگونه شما می توانید بیشترین سود را در کوتاه ترین زمان ممکن از این مقاله به دست بیاورید خیلی فکر کردم. در نهایت به این نتیجه رسیدم باید در این مقاله به نکاتی اشاره کنم که به من کمک کرده اند در زندگی و کسب و کار خود موفق شوم.

همه ی این نکات تجربیاتی است که باعث موفقیت من شده اند نه باورهای شخصی:

برای کسب درآمد اینترنتی چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد؟

  1. من کسب و کاری که نتواند باعث موفقیتم شود نمی خواستم: یکی از اولین قدم های میلیونر شدن شروع کسب و کاری است که شما را به خواسته هایتان برساند. به عبارت دیگر کوچک فکر نکنید. یک کسب و کار بلند پروازانه اما بدون نیاز به سرمایه ی زیاد انتخاب کنید.
  2. من نیاز و شکاف بازار را پیدا کردم: اگر همین نکته را به تنهایی در نظر بگیرید و به آن عمل کنید موفق می شوید. مردم تصور می کنند این نکته بی اهمیت و کوچک است. وقتی از من می پرسند چگونه با یک وبسایت درآمد خود را افزایش دادم و من پاسخ می دهم با پیدا کردن نیازها و شکاف های بازار آن ها با خود می گویند مگر این هم مهم است؟ در حقیقت مهم ترین نکته برای راه اندازی هر کسب و کاری پیدا کردن نیازها و شکاف های بازار است. وقتی من این وبسایت را راه اندازی کردم به یکی از مهم ترین نیازهای مردم یعنی بازگرداندن عشق از دست رفته پرداختم و هیچ وبسایت دیگری این موضوع را به شیوه ی من پوشش نداده بود. در نتیجه باید شکاف های بازار را پیدا کرده و آن ها را با محصول و یا خدمت خود تامین کنید.
  3. یادگیری مدام: وقتی وارد یک بازار جدید می شوید چیزهای زیادی هست که باید در مورد آن یاد بگیرید. من هر روز ساعت ها مطالعه کردم در غیر این صورت نمی توانستم موفق شوم. من خیلی زیاد در مورد سئو، بالا بردن رنکینگ سایت، بازاریابی آنلاین و خیلی چیزهای دیگر مطالعه کردم. اگر قصد ندارید حداقل یک یا دو ساعت در روز در مورد کسب و کار خود مطالعه کنید پس برای موفقیت در آن جدی نیستید.
  4. صبر و استقامت: وبسایت شما ممکن است چندین ماه یا حتی 1 سال هیچ درآمدی نداشته باشد. اگر می خواهید خیلی سریع و یک شبه ثروتمند شوید هیچ وقت موفق نمی شوید. راه موفقیت بسیار سخت و گاهی اوقات بسیار طولانی است. (نگاه کنید به مقابله با مشکلات و دشواری ها)
  5. تمرکز شدید: من افراد زیادی را می بینم که کسب و کارهای مختلفی را امتحان می کنند و بعد از چند ماه راهشان را تغییر می دهند. تغییر استراتژی که شما را به موفقیت نمی رساند خیلی خوب است اما اگر بعد از چندماه موفق نشدید تصور نکنید شکست خورده اید. برای موفقیت در هر پروژه با سخت کوشی فراوان حداقل یک سال زمان نیاز است. و راه موفقیت می تواند بیش از یک سال طول بکشد اما معمولا بعد از یک سال می دانید که آیا در مسیر درست هستید یا خیر.

 

این توصیه ها همه ی چیزی است که شما نیاز دارید؟

البته که نه، برای ثروتمند شدن از طریق اینترنت باید کارهای زیادی انجام دهید اما 5 نکته ی بالا از نظر من مهم ترین آن ها هستند.

با رعایت نکات بالا و عمل کردن به توصیه های خوب دیگر می توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنتی

راه های پول درآوردن از اینترنت

چگونه بدون سرمایه کارآفرینی کنیم

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

درامد میلیونی رایگان. کسب درامد اینترنتی واقعی. کسب درآمد بدون سرمایه. کسب درآمد میلیونی با گوشی. آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان. کسب درآمد اینترنتی مطمئن. سایت کسب درآمد اینترنتی