شخصیت ثروت ساز

من توانستم در مدت کوتاهی درآمد خود را از طریق وبسایت نوین‌بینش چندین برابر افزایش دهم.

اگر این مقاله‌ را با چنین مقدمه ای شروع کردم به این دلیل است که شما می توانید از هر کسی توصیه هایی در مورد پولدار شدن بشنوید اما بهتر است توصیه های فردی را بپذیرید که این‌ مسیر را طی کرده باشد.

این مقاله در مورد توصیه های دیگران و یا افکار شخصی من نیست، من در این‌ مقاله در مورد مسیری که در آن قرار گرفتم و هرچیزی که برایم موفقیت آمیز بوده و من‌ را به هدف رسانده است صحبت می کنم.

۷ ویژگی شخصیتی یک میلیونر

  1. یک باور قوی برای رسیدن‌ به هدف: اما چرا؟ ساده است؛ زیرا شکست هایی که با‌ آن رو به‌ رو می شوید بی شمار است مگر اینکه خیلی خوش شانس باشید. بدون باور قوی به خودتان و برنامه هایتان به احتمال زیاد تسلیم می شوید و موفق نخواهید شد.
  2. تنفر از درآمد ناچیز: اشتباه برداشت نکنید، اگر ایده ی تجاری شما می تواند درآمد بالایی داشته باشد پس ایده ی خوبی است اما چون زمان محدودی دارید باید بزرگ فکر کنید. اگر ایده ی شما ۱ ملیون در ماه درآمد داشته باشد ۱۰۰ سال طول می‌کشد میلیاردر‌ شوید. اگر می‌ خواهید میلیاردر شوید باید ایده ی کسب و کار شما درآمد نامحدودی به همراه بیاورد. ( نگاه کنید به پولدار شدن در کمترین زمان)
  3. استقامتی بیش از حد استقامت یک انسان: هربار که در مقاله هایم به تعداد شکست های خود اشاره می‌کنم نتیجه عددی متفاوت با مقاله های دیگر می‌شود زیرا آنقدر شکست خورده ام که نمی‌توانم عدد دقیقی برای آن پیدا کنم. اما ۱۰۰ درصد مطمئن هستم که بیش از ۲۰ کسب و‌کار مختلف را امتحان کردم و ۹۰ درصد آنها شکست خورد. به عبارت دیگر اگر در مورد میلیونر شد‌ن‌ جدی هستید‌ باید شکست را پذیرفته و‌ بدانید بعد از هربار سقوط چگونه دوباره روی پای خود بایستید. (نگاه کنید به عدم موفقیت در زندگی و مقابله با آن)
  4. نارضایتی شدید از پیشرفت در زندگی: می دانید چه چیزی از محرک مثبت قوی تر است؟ محرک منفی! اگر از این حقیقت که پول کافی ندارید ناراضی بوده و از وضعی مالی خود به شدت متنفر باشید این احساس و انرژی در صورتی که در جهت درست قرار بگیرید می‌تواند شما را به سمت یک معجزه هدایت کند.
  5. فهمیدن حقیقت‌ در مورد دیگران: اگر دیگران شما را سرکوب کنند دو احتمال وجود دارد: یا شما در اشتباه هستید‌ یا افرادی که سرکوبتان می کنند در اشتباه هستند! بسیاری از مردم بدون استقامت کافی، پر از‌ باورهای نادرست در مورد زندگی، بدون ایمان به خودشان و با باور به شانس زندگی می‌کنند و‌ به همین دلیل تا وقتی نتیجه ی کارتان‌ را نبینند‌ شما‌ را باور نخواهند کرد. وقتی‌ این‌ حقیقت‌ را درک‌کنید هیچ کس نمی‌ تواند شما را سرکوب کند. اگر همه ی افرادی که سرکوبتان می‌کنند باهوش‌تر ‌از شما بودند پس باید موفق تر نیز باشند درست است؟
  6. فهمیدن اینکه چگونه می‌توان بر خلاف جریان شنا کرد: این مورد تعمیم مورد قبلی‌ است.مردم‌ به شدت‌ سعی‌ می‌کنند فردی را که کار‌متفاوتی انجام‌ می‌دهد‌ سرکوب کرده و‌ مانع پیشرفت او شوند. مردم از اینکه شما از آنها جلوتر باشید می‌ ترسند و‌ تلاش می کنند شما را در حد خودشان پایین بیاورند. به عبارت دیگر اگر واقعا می‌خواهید میلیونر شوید باید آماده باشید خلاف جهت‌ دیگران حرکت‌کنید.
  7. شجاعت، شجاعت خیلی زیاد: خیلی راحت است بپذیرید که خوش شانس نیستید یا اگر جای دیگری زندگی‌ می‌کردید موفق می‌شدید یا اینکه کنترل زندگی در‌دست شما‌ نیست‌ و‌باید با سرنوشت خود کنار بیایید.شجاعت فقط‌ رو به‌رو شدن‌ با ترس ها نیست، شجاعت‌ یعنی‌ حقیقت‌ را بپذیزید و دروغ هایی‌ که باعث می‌شود‌ بدون سرزنش خودتان به زندگی ( به شکلی که دوست ندارید) ادامه دهید در ذهن‌ خود ایجاد نکنید. (نگاه کنید به چگونه در خود شجاعت و اعتماد به نفس ایجاد کنیم)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندترین های دنیا

چرا من ثروتمند نیستم

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

آیا افراد باهوش ثروتمند می شوند

آیا شخصیت قابل تغییر است