می خواهم پولدار شوم

آیا می خواهید پولدار شوید؟

در واقع همه می خواهند پولدار شوند، اما آیا می دانید پول درآوردن مهارتی است که می توانید یاد بگیرید؟

بعضی افراد به اشتباه فکر می کنند نمی توانند پولدار شوند و شرایط آن را ندارند اما در واقع پولدار شدن مهارت های خاصی نیاز دارد که اگر تصمیم جدی داشته باشید می توانید آن ها را یاد بگیرید.

بعضی افراد به من می گویند می خواهند پولدار شوند اما زمانی که از آن ها می پرسم برای پولدار شدن چه کاری انجام می دهید هیچ پاسخی دریافت نمی کنم!

بعضی مردم نیز به من می گویند می خواهند پولدار شوند اما چون پول کافی برای شروع ندارند نمی توانند به ثروت دلخواهشان برسند اما باید بدانید که نقطه ی شروع شما اصلا مهم نیست و می توانید بدون هیچ سرمایه ای پولدار شوید.

اگر واقعا می خواهید پولدار شوید این مقاله را تا پایان دنبال کنید؛ در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه این کار را انجام دهید:

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

اگر می خواهید پولدار شوید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • باورهای محدود کننده و نادرست مانع پولدار شدن شما می شوند: باورهای نادرستی مانند ” پول باعث شرارت می شود” یا “من برای پولدار بودن به دنیا نیامده ام” یا ” من نمی توانم پولدار شوم زیرا پول کافی برای شروع کار ندارم” نه تنها سرعت شما را در رسیدن به اهدافتان کم می کنند بلکه باعث می شود دست از تلاش بردارید و هیچ وقت نتوانید به ثروت و درآمد دلخواهتان برسید. قبل از پولدار شدن باید باورهای خود را در مورد پول و ثروت اصلاح کرده و باور های نادرست و محدود کننده را دور بریزید.
  • چه مقدار پول می خواهید به دست آورید؟: بسیاری از مردم بر اساس منابع فعلی شان میزان پولی را که می خواهند داشته باشند تعیین می کنند و این اشتباه بزرگی است. اگر می خواهید پولدار شوید ابتدا باید میزان پول و ثروت مورد نظرتان را تعیین کنید و پس از آن منابع و مهارت هایی که این مقدار از پول و ثروت را در اختیار شما قرار دهند به دست آورید.
  • یاد بگیرید چگونه یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید: شما هیچ وقت نمی توانید با یک شغل معمولی ثروتمند شوید. بعضی مردم با شنیدن کلمه ی کسب و کار می ترسند اما باید بدانید کسب و کار شما می تواند به سادگی یک وبسایت یا یک فروشگاه خیلی کوچک باشد. اگر می خواهید درآمد خیلی خوبی به دست آورید باید به راه اندازی یک کسب و کار کوچک مخصوص به خودتان فکر کنید. (نگاه کنید به چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم)
  • یک شغل با درآمد ثابت به عنوانه پشتوانه داشته باشید: شغلی انتخاب کنید که همه ی زمان شما را هدر ندهد و تمام وقت شما را نگیرد اما در عین حال بتوانید با درآمد حاصل از آن مخارج ضروری خود را پرداخت کنید. با این کار ذهن شما در یک وضعیت پایدار و بی دغدغه قرار می گیرد و می توانید خوب فکر کرده و روش های خلاقانه برای پولدار شدن ابداع کنید.
  • برای پولدار شدن باید به اندازه ی کافی و خیلی سخت تلاش کنید: بسیاری از ثروتمندان مشهور قبل از پولدار شدن بارها شکست خوردند. مثلا والت دیزنی ابتدا شرکتی راه اندازی کرد و شکست خورد، پس از آن میکی موس را به 5 نفر معرفی کرد اما رد شد تا در نهایت توانست به موفقیت برسد. اگر واقعا بخواهید پولدار شوید باید این را در نظر بگیرید که ممکن است با اولین تلاش پیروز نشوید و باید چندین بار ایده های خود را امتحان کنید تا به نتیجه برسید.
  • مانند یک ثروتمند فکر کنید: قبل از اینکه پولدار شوید باید ذهنیت پولدار شدن را داشته باشید. هر میلیاردی یک فرد معمولی بوده که قبل از پولدار شدن مانند میلیاردر ها فکر می کرده است. برای پولدار شدن باید روش خاصی از تفکر و نگرش خاصی به پول و کار را در خود پرورش دهید.
  • اعتقادات نادرست را از ذهن خود پاک کنید: اگر باور داشته باشید هر فرد برای پولدار شدن باید دروغ بگوید و خیانت کند فقط دو گزینه خواهید داشت. گزینه ی اول دروغ گفتن و خیانت کردن است و گزینه ی دوم اجتناب از پول درآوردن! مانع بسیاری از مردم برای پولدار شدن چنین باورهای نادرستی می باشند. (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)
  • چیزی برای فروش پیدا کنید: برای پول درآوردن باید چیزی برای فروش به دیگران پیدا کنید. حتی اگر هدف شما پیدا کردن یک شغل باشد باید مهارتی برای ارائه به کارفرما داشته باشید تا شما را استخدام کند. ابتدا محصولی که دیگران به آن نیاز دارند پیدا کرده ( یا تولید کنید) و سپس از طریق یک راه مناسب آن را به مردم ارائه دهید و پول دربیاورید.

می خواهم پولدار شوم ، چگونه؟

برای پولدار شدن بدون سرمایه و در سن کم، حتی در نوجوانی باید توصیه های بالا را جدی بگیرید. باور هایتان را اصلاح کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. همچنین بدانید اولین یا دومین تلاش شما ممکن است موفق نشود اما در نهایت یکی از ایده هایتان به نتیجه می رسد و می توانید با آن پولدار شوید.

باید صبور باشید، باید استقامت به خرج دهید و در مقابل رد شدن ها و سرکوب های دیگران بی تفاوت عمل کنید. اگر این مهارت ها را به دست آورید دیر یا زود به ثروت دلخواهتان می رسید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه به راحتی پولدار شویم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. پولدار شدن در ایران. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم