چگونه می توانم پولدار شوم

اول از همه بدانید برای پولدار شدن باید به توصیه های فردی عمل کنید که خودش این راهکارها را امتحان کرده و موفق شده باشد.

من توانستم در مدت کوتاه و در جوانی درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم.

در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه در نوجوانی و بدون سرمایه پولدار و ثروتمند شوید.

برای پول جذب کردن کلمه ی جذب را فراموش کنید

تنبلی در طبیعت ما انسان ها  است.

ما می خواهیم چیزهای خوب را خیلی فوری، بدون هیچ تلاش و انتظاری به دست آوریم. مشکل اینجاست زندگی برای آدم های تنبل و بی صبر و حوصله طراحی نشده است، زندگی برای افرادی طراحی شده که با استقامت و انعطاف پذیر باشند.

بعضی افراد با هوشمندی متوجه شدند مردم می خواهند بدون هیچ تلاشی پولدار و ثروتمند شوند. در نتیجه از این اطلاعات استفاده کرده و مفهوم “جذب” را به جای “جمع آوری” به وجود آوردند.

مشکل کلمه ی جذب پول آنجاست که فرد با شنیدن آن تصور می کند برای ثروتمند شدن نیازی به تلاش ندارد و در نهایت با این تصور به هیچ جایی نمی رسد.

اگر واقعا می خواهید پولدار شوید باید چیزی به عنوان جذب پول را فراموش کرده و بدانید که پول را نمی توان جذب کرد، پول را باید با برنامه ریزی دقیق و سخت کوشی جمع آوری کنید.

چگونه پولدار شویم

اگر می خواهید بدانید چگونه می توان واقعا پولدار شد به نکات زیر توجه کنید:

  • باید اشتیاق سوزان برای جذب پول داشته باشید: وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد جهان روزی با خود گفته است:” اگر من تا 30 سالگی پولدار نشوم خودم را از بلندترین ساختمان اوماها به پایین پرت می کنم”. زمانی پولدار می شوید که یاد بگیرید از اشتباهاتی که دیگران مرتکب شده اند دوری کرده و تا وقتی بارها تلاش نکنید و شکست نخورید نمی توانید این کار را انجام دهید. بدون یک اشتیاق سوزان هیچ انگیزه ای برای تلاش نخواهید داشت.
  • باید مانند افراد ثروتمند فکر کنید: پول درآوردن یک مهارت است که باید یاد بگیرید. اگر مانند افراد ثروتمند فکر کنید، حتما روزی ثروتمند خواهید شد. ثروتمندان باورهای نادرست در مورد پول در ذهن خود ندارند، آن ها در سطحی کمتر از سطح استاندارد زندگی کرده و پول خود را سرمایه گذاری می کنند.
  • درک کنید که یک شبه نمی توان پولدار شد: اگر می خواهید ثروتمند شوید باید بدانید تنها راه مطمئن آن یک مسیر آهسته است. شما می توانید در جوانی و حتی نوجوانی پولدار شوید اما باید بدانید این کار نیاز به یک برنامه ی بلند مدت و چندین ساله دارد؛ یک شبه و حتی در چندماه نمی توانید پولدار شوید. با یک برنامه ی بلند مدت قطعا به ثروت دلخواه خود می رسید. (نگاه کنید به چگونه یک شبه پولدار شویم)
  • رها شدن از باورهای محدود کننده در مورد پول: زمانی که باورهای محدود کننده ای مانند ” پول باعث شرارت می شود” در ذهن خود داشته باشید ضمیر ناخودآگاه هربار که تلاش کنید پولدار شوید بر علیه شما عمل خواهد کرد. راز واقعی برای جذب هر چیز در زندگی هماهنگی و همکاری ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه می باشد. وقتی باور های محدود کننده در مورد پول را از ذهن خود پاک کنید دیگر هیچ مقاومت درونی پولدار شدن در شما وجود ندارد.
  • کار کردن برای دیگران را فراموش کنید: شما می توانید یک شغل عالی با حقوق رضایت بخش داشه باشید اما پول واقعی تنها از طریق کسب و کار شخصی خودتان به دست می آید. البته منظور من این نیست که شغلتان را ترک کنید اما اگر واقعا می خواهید پولدار شوید باید یک کسب و کار شخصی برای خودتان در نظر بگیرید.
  • یاد بگیرید پول خود را مدیریت کنید: گاهی اوقات مشکل بیشتر از اینکه به دست آوردن پول باشد مدیریت درست آن است. بیشتر مردم نمی دانند چگونه پول خود را ذخیره و سرمایه گذاری کرده و آن را افزایش دهند. وقتی این مهارت ها را در خود تقویت کنید شانس شما برای ثروتمند شدن بیشتر خواهد شد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

می خواهم پولدار شوم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه پولدار شویم در ایران. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم