نمی توانم به عشقم برسم

ما عاشق هم هستیم، اما نمی توانیم به هم برسیم

همیشه این پیام را از خواننده ها دریافت می کنم: ما عاشق هم هستیم، اما به دلایلی که نمی توان تغییر داد، نمی توانیم به هم برسیم.

این مقاله بحث فلسفی در مورد مبارزه با این دلایل و تغییر آن ها نیست، در این مقاله به شما می گویم اگر نمی توانید به عشق خود برسید چه کاری باید انجام دهید.

قبل از ادامه اجازه دهید به شما هشدار دهم، این مقاله اصلا یک مقاله ی رمانتیک نیست. گاهی اوقات وقتی چیزی را که می خواهیم از دیگران می شنویم احساس خوبی می کنیم اما اگر چیزی که می خواهیم بشنویم بر علیه ما باشد چه می شود؟

برای بعضی مردم خیلی خوب است که به آن ها بگویند عشق بالاتر از همه چیز است و برای رسیدن به آن باید مبارزه کرد اما همیشه این اتفاق نمی افتد.

پس در این مورد چه باید کرد؟

اگر نمی توانید به عشق خود برسید چه کاری باید انجام دهید

فرض کنید با استفاده از یک ماشین زمان با اتومیبل خود به صد سال قبل، زمانی که هنوز اتومبیل اختراع نشده بود، برگردید. مردم وقتی شما را در حال رانندگی ببینند چه فکر می کنند؟

بعضی مردم فکر می کنند شما از فضا آمده اید، بعضی دیگر فکر می کنند فکر می کنند شما انسان نیستید و بعضی دیگر فکر می کنند شما یک جادوگر هستید. اگر این افراد در مورد اتومبیل ها اطلاعات درستی به دست آورند کمی از این اسرار آمیز بودن آن از بین می رود.

اگر این افراد طی چند ماه اطلاعات کاملی در مورد اتومبیل ها به دست آورند دیگر مجذوب شما و اتومبیل تان نمی شوند.

ممکن است تعجب کنید این موضوع چه ارتباطی با عشق دارد؟

دلیل اینکه تصور می کنید عشق اسرار آمیز، خاص و ماورایی است عدم درک درست آن می باشد.

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق کنیم توضیح دادم همه ی ما وقتی با فردی که نیازهایمان را برآورده می کند آشنا می شویم عاشق او خواهیم شد.

بنابراین عشق اسرارآمیز نیست، می توان آن را توسط مغز کنترل کرد و می توانید عاشق هر فردی شوید که نیازهایتان را برآورده می کند. من می دانم برای افرادی که باور دارند نیمه ی گمشده وجود دارد این یک خبر غافلگیر کننده بوده و دلیل آن ساده است.

افرادی که نمی توانند احساسات خود را نسبت به دیگران توصیف کنند تمایل دارند به این احساسات جلال و شکوه دهند. اگر بدانید مغز چگونه در این موارد عمل می کند به کسی که عاشقش هستید وابسته نمی شوید. (نگاه کنید به چرا عاشق می شویم)

دلایل این وابستگی چیست

شما به شخصی که عاشقش هستید بیش از حد وابسته می شوید زیرا فکر می کنید نمی توانید فرد دیگری را به اندازه ی او دوست داشته باشید. اما زمانی که ذهن شما، جایی که این فرآیند ها کنترل می شوند، فرد دیگری را سازگار با نیازهایتان پیدا کند به او جذب خواهید شد.

فردی که به او وابسته هستید ممکن است خیلی خوب باشد اما افراد خیلی خوب دیگری هم هستند که هنوز آن ها را ندیده اید.

تقریبا برای ذهن انسان غیر ممکن است این مفاهیم را با خواندن یک مقاله درک کند. پس به دسته ی روانشناسی عشق مراجعه کنید و اطلاعات خود را درباره ی ماهیت عشق بالا ببرید. پس از آن متوجه می شوید فراموش کرد یک فرد از چیزی که فکر می کنید بسیار ساده تر است.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک وب سایت ساده و معمولی نیست که اطلاعات سطح پایینی در اختیار شما بگذارد بلکه مکانی است که شما را با تکنیک های موثر آشنا خواهد کرد که توسط علوم روانشناسی بدست آمده است و در قالبی مشخص، واضح و قابل فهم برایتان ارائه شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم شانس شما را برای عاشق کردن دیگران به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. فروش این کتاب به صورت تضمینی است و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

کمبود های روانی چیست و چه ارتباطی با عاشق کردن دارد

سبک های عشق ورزی

راه های عاشق کردن دیگران

رابطه ی عاشقانه ی سالم

الگوی عشق چیست

عشق و برطرف کردن نیازهای روانی

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند