چگونه عشق شوهرم باشم

چگونه عشق شوهرم باشم

وقتی مدتی از ازدواج می گذرد در رابطه کمی دلسردی به وجود می آید. البته کاهش شور و هیجان بعد از گذشت مدتی کاملا طبیعی بوده و و در هر رابطه ای اتفاق خواهد افتاد زیرا پس از مدتی عشق به شکل منطقی تری ظاهر می شود.

خبر خوب این است که شما به عنوان یک زن می توانید با رعایت مواردی عشق و علاقه ی بین خود و همسرتان را حفظ کنید. بهتر است بدانید نقش زنان در پایدار ماندن عشق بین همسران بسیار موثر خواهد بود.

موارد زیر به شما کمک می کند عشق همسرتان را نسبت به خود حفظ کرده و افزایش دهید:

  1. سعی کنید او را با کلمات محبت آمیز صدا کنید

اگر همیشه همسرتان را به اسم صدا بزنید ممکن است این مسئله برای او تکراری و خسته کننده شود. از کلمات محبت آمیزی مثل عزیزم برای صدا کردن او استفاده کنید. همین حرکت ساده می تواند احساسات او را نسبت به شما تحریک کند.

  1. به خاطر اشتباهاتتان معذرت خواهی کنید

اگر خطایی از شما سر زده است به خاطر آن معذرت خواهی کنید. معذرت خواهی تان به او نشان می دهد که برایش احترام قائل هستید و این موضوع عشق او را نسب به شما افزایش خواهد داد.

  1. او را به حمایت از خانواده اش تشویق کنید

شاید عجیب به نظر برسد اما احترام به خانواده ی همسرتان باعث می شود علاقه ی او نسبت به شما افزایش پیدا کند چون درواقع به او احترام گذاشته اید. همسرتان را به حمایت از خانواده اش تشویق کرده و او را در این راه به او کمک کنید

  1. گاهی برای او فضای عاشقانه ایجاد کنید

شما به عنوان یک زن باید رفتار رمانتیک و عاشقانه تری از خود نشان دهید. گاهی برای همسرتان یک فضای رمانتیک ایحاد  کنید و او را تحت تاثیر قرار دهید. چنین هیجاناتی باعث افزایش عشق او نسبت به شما خواهد شد.

  1. در مقابل انتظارات خود انتظارات او را نیز برآورده کنید

شما به عنوان یک زن در زندگی مشترک وظایفی خواهید داشت. از وظایفتان غافل نشوید. مردان از زنان بی مسئولیت خوششان نمی آید. سعی کنید همانقدر که انتظار برآورده  شدن خواسته ها و نیازهایتان را از جانب او دارید شما نیز به ارضای نیاز ها و تامین خواسته های او اهمیت بدهید. فراموش نکنید ازدواج یک رابطه ی دو طرفه است و شما نیر به سهم خود در این رابطه موظف به انجام کارهایی هستید.

با رعایت این ۵ اصل کلیدی می توانید پایداری و افزایش عشق همسرتان را نسبت به خود و زندگی مشترکتان تضمین کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه زنی جذاب باشم

میخواهم همسر خوبی باشم

چگونه برای همسرم جذاب باشم

چگونه عاشق همسرم شوم

نشانه خیانت مردان