چگونه قلب شکسته تان را درمان کنید

خدای من، دلتان شکسته است؟

درواقع این یک عنوان طعنه دار است. نوین بینش بدون شک همان جایی است که می توانید در کمترین زمان از بدترین شکست عشقی ها و جدایی ها عبور کنید. اگر مقالات مربوط به شکست عشقی نوین بینش را مطالعه کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که می توان هر شکست عشقی و جدایی را در یک هفته یا حتی کمتر پشت سر گذاشت.

اما آیا می توانید در یک روز قلب شکسته ی خود را ترمیم کنید؟

آیا می توان تنها در 24 ساعت از کسی گذشت؟

بله این کاملا امکان پذیر است!! باید اقداماتی سریع و با ترتیب درست انجام دهید و اطمینان حاصل کنید افکار مربوط به آن فرد برای همیشه از شما دور خواهند شد.

چگونه قلب شکسته را در 24 ساعت ترمیم کنید

  1. هر چیزی که مربوط به او است از بین ببرید: ضمیر ناخودآگاه تا زمانی که شما نخواهید روند بهبود را آغاز نخواهد کرد. تا وقتی که امید داشته باشید فرآیند بهبودی آغاز نمی شود زیرا ضمیر ناخودآگاه پیامی مبنی بر بهبودی دریافت نمی کند. حتی اگر بارها و بارها به او بگویید این رابطه تمام شده است ضمیر ناخودآگاه متقاعد نمی شود تا زمانی که کاری انجام دهید و هرچیزی را که مربوط به او می باشد از بین ببرید. آیا عکس های او را توی تلفن همراه خود دارید؟ آن ها را پاک کنید. آیا عکس های او را به صورت چاپ شده دارید؟ آن ها را بسوزانید. وقتی این کار را انجام دهید سیگنال های قوی به ضمیر ناخودآگاه ارسال شده و فرآیند درمان آغاز می شود.
  2. اجازه دهید همه متوجه شوند رابطه تان تمام شده است: چند نفر از دوستان و نزدیکانتان در مورد رابطه ی شما خبر داشتند؟ 2 نفر، 4 نفر، 20 نفر؟ به همه ی ان ها زنگ بزنید و بگویید این رابطه به خوبی تمام شده است. اتفاقی که می افتد این است: ضمیر ناخودآگاهتان کلماتی را که به دیگران می گویید تحلیل می کند و آن ها را به عنوان حقیقت در نظر می گیرد. علاوه بر این وقتی دیگران بفهمند رابطه ی شما تمام شده است ضمیر ناخودآگاه نیز بیشتر نسبت به تمام شدن آن متقاعد می شود.
  3. هر چیزی که شما را به یاد او می اندازد از خود دور کنید: اگر چیزی شما را به یاد طرف مقبالتان (که از او جدا شده اید) می اندازد آن را از خود دور کنید. منظور از هر چیز می تواند یک موسیقی خاص، عکس، وسایل مختلف و هر چیزی باشد که یادآور خاطرات شما است. روزهای اول جدایی ممکن است نسبت به هرچیزی که مربوط به آن شخص است حساس باشید پس بهتر است آن ها را از خود دور کنید.
  4. احساسات بد خود را بروز دهید: بیشتر مردم بعد از جدایی احساسات خود را سرکوب می کنند و این کاملا اشتباه است. وقتی احساسات بد خود را بروز دهید دیر یا زود روند بهبودی آغاز می شود. چنین مقاومتی باعث می شود نتوانید احساسات بد خود را بروز دهید و مانع شروع روند بهبودی شما می شود. (نگاه کنید به نتیجه سرکوب احساسات)

آیا بعد از 24 ساعت احساس خوبی خواهم داشت؟

اگر بخواهم صادق باشم نه. بعد از 24 ساعت اگر این کارها را انجام دهید احساس بهتری خواهید داشت. بعد از چند روز حالات شما کاملا عادی می شود و فراموش می کنید.

پس از آن حالات روحی پایدار تری خواهید داشت و می بینید که در کمترین زمان جدایی را پشت سر گذاشته اید. کافی است ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید این رابطه به خوبی تمام شده است و هیچ راه برگشتی نیست.

هرچقدر ضمیر ناخودآگاه خود را دیرتر متقاعد کنید که این رابطه تمام شده است روند بهبودی شما بیشتر طول می کشد. اگر بتوانید در مدت کوتاهی ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید سریع تر از شکست عشقی عبور می کنید.

از دست دادن امید تقریبا در هر موقعیتی اصلا خوب نیست اما وقتی بحث جدایی و شکست عشقی پیش می آید از دست دادن امید کلید بهبودی است.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

با شکست عشقی چه باید کرد؟

به سادگی شکست عشقی خود را حل کنید

چگونه بعد از شکست عشقی به زندگی خود ادامه دهیم

دلایل افسردگی پس از جدایی

چرا وابسته می شویم – وابستگی به عشق

فراموش کردن عشق قبلی

مراحل عبور از شکست عشقی

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته