چگونه کارهای غیر ممکن انجام دهیم

آیا کسی می تواند کارهای غیر ممکن انجام دهد؟

آیا ممکن است بتوانید کارهایی انجام دهید که در حال حاظر برایتان غیر ممکن به نظر می رسند؟

اگر با کمبود منابع رو به رو باشید آیا بازهم می توانید کارهای غیر ممکن انجام دهید؟

بله می توانید. در این مقاله به شما خواهم گفت چگونه می توانید در زندگی کارهای غیر ممکن انجام دهید.

آیا کسی می تواند در زندگی کارهای غیر ممکن انجام دهد؟

نیما فردی خجالتی و درونگرا بود. صحبت کردن با غریبه ها برای او کاری غیر ممکن محسوب می شد.

نیما بسیار بلندپرواز بود. او نه تنها می خواست با غریبه ها صحبت کند بلکه سعی داشت بین صدها نفر سخنرانی های انگیزشی داشته باشد.

او با اینکه معتقد بود این کار غیر ممکن است، تصمیم گرفت آن را امتحان کند. بعد از چند روز برخی از دوستانش را متقاعد کرد به سخنرانی او گوش کنند اما در آغاز صحبت خود، نفس کم آورد، تمام مطالعات خود را فراموش کرد و تصمیم گرفت سخنرانی نکند.

نیما معتقد بود این کار غیر ممکن است و دیگر برای انجام آن تلاش نکرد.

چرا نمی توانیم در زندگی کارهای غیر ممکن انجام دهیم

می دانید چرا نیما در انجام کار غیر ممکن شکست خورد؟ به دلیل طرز فکر کوتاه مدت او.

با منابع فعلی و در این زمان برای نیما تقریبا غیر ممکن بود بتواند در مقابل دیگران سخنرانی کند. اما با دنبال کردن یک برنامه ی بلندمدت بعد از یک یا دو سال می توانست این کار غیر ممکن را انجام دهد و رویای خود را به واقعیت برساند.

دلایل عدم موفقیت مردم در انجام کارهای غیر ممکن:

  • کمبود منابع باعث ناراحتی آن ها می شود: نیما و افرادی مانند او تصور غلطی در مورد زندگی دارند. آنها معتقدند باید تمام منابع لازم را در هر لحظه ای از زمان داشته باشند و در غیر این صورت از انجام کاری که می خواهند منصرف شوند. درواقع نیما باید قبل از اینکه بتواند اولین سخنرانی خود را انجام دهد با کمبود مهارت های زیادی مواجه بود. با به دست آوردن این مهارت ها می توانست کار غیر ممکن را ممکن کند. به طور خلاصه، اگر چیزی در حال حاظر برای شما غیر ممکن است می توانید با یادگیری مهارت های لازم آن را ممکن سازید.
  • تفکر کوتاه مدت: نیما می خواست کار غیر ممکن را در یک هفته انجام دهد. زندگی آسان نیست به خصوص اگر هدف بزرگی داشته باشید یا بخواهید کار غیر ممکنی انجام دهید. چیزی که در کوتاه مدت غیر ممکن است شاید در بلند مدت ممکن شود. (نگاه کنید به موفقیت آسان نیست)
  • آن ها به خودشان باور ندارند: ” نمی دانم 10 سال آینده چه چیزی می فروشیم، اما می دانم فروشمان بیشتر از همه خواهد بود” بنیانگذار مک دونالد این جمله را گفته است. او متوجه شده بود چیزی که اکنون غیر ممکن است 10 سال دیگر ممکن می شود، او به خودش باور داشت و این کار را انجام داد. (نگاه کنید به خودباوری و موفقیت)

با این راه می توانید کارهای غیر ممکن را انجام دهید

هرگاه به این باور رسیدید که  چیزی غیر ممکن است بدانید شاید با منابع فعلی تان حق با شما باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید با یک برنامه ی بلندمدت منابع لازم برای انجام کار غیر ممکن را به دست آورید و غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنید.

با اجتناب از اشتباهات قبلی و درک زندگی می توانید کارهای غیر ممکن انجام دهید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

مقابله با مشکلات و دشواری ها

هیچ چیز غیرممکن نیست

چگونه در کسب و کار موفق شویم

چگونه در برابر مشکلات بایستیم

غیرممکن ممکن میشود

چگونه در برابر مشکلات قوی باشیم