موفقیت بعد از شکست

آیا می توانم موفق باشم

“شما به مردم آموزش می دهید چگونه موفق باشند اما چه تضمینی وجود دارد که موفقیت خودتان تصادفی و شانسی نبوده و ما می توانیم با توصیه های شما موفق شویم”

من همیشه این سوال را از مردم به شکل های مختلف دریافت می کنم و از آنجایی که سوالاتی از این قبیل به شدت تکرار می شوند تصمیم گرفتم در یک مقاله به آن پاسخ دهم.

سوال این است: آیا می توانم موفق شوم؟ بله می توانید!

چرا می توانید موفق شوید

در مقالات قبلی در مورد موفقیت تلاش کردم ثابت کنم کلید دستیابی به چیزهایی که می خواهید آزمون و خطا است. ابتدا برای چیزی تلاش می کنید و نتیجه نمی دهد، اشتباه خود را متوجه می شوید، دوباره امتحان می کنید، بازهم شکست می خورید، متوجه اشتباه دیگری می شوید و دوباره تلاش می کنید. این روند را آنقدر ادامه می دهید که راه درست را پیدا می کنید و به موفقیت می رسید.

بیشتر مردم افراد موفق را بعد از رسیدن به موفقیت می بینند و هیچ وقت متوجه نمی شوند آن ها برای رسیدن به موقعیت فعلی خود چه کارهایی انجام داده اند.

برای رسیدن به موفقیت باید آنقدر تلاش کنید و شکست بخورید تا به خواسته هایتان دست پیدا کنید.

هیچ چیزی به نام شانس وجود دارد. اگر استقامت داشته باشید دیر یا زود فرصت ها زیادی سر راهتان قرار خواهد گرفت. اگر به تلاش خود ادامه دهید راه درست را متوجه می شوید و در نتیجه خوش شانس خواهید بود.

بدشانسی با تسلیم شدن در مدت زمان کوتاه به وجود می آید و مقصر اصلی آن خود ما هستیم. زندگی ممکن است در کوتاه مدت عادلانه و منصفانه به نظر نرسد اما اگر همچنان به تلاش خود ادامه دهید زندگی هم برای شما عادلانه خواهد بود.

به طور خلاصه شما می توانید بیشتر از من و هر فرد موفق دیگری موفق باشید. من سال ها برای یاد گرفتن این اصول تلاش کردم و وقت گذاشتم، اکنون شما می توانید در چند دقیقه آن ها را بیاموزید. پس شانس شما برای موفقیت بیشتر و بهتر است.

شکست خوردن عادی است

مطالعات نشان داده است که اکثر کارآفرینان در ایجاد کسب و کار شکست می خورند. آیا این افراد به اندازه ی کافی باهوش نیستند؟ (نگاه کنید به دلایل شکست افراد باهوش در کسب و کار)

نه اینطور نیست، این بدان معنی است که دنیای کسب و کار دشوار است و موفقیت معمولا با اولین تلاش رخ نمی دهد.

به عبارت دیگر برای رسیدن به موفقیت، باید ماهیت شکست را درک کنید و بدانید که شکست یک گام مهم در جهت موفقیت است. (نگاه کنید به درس هایی از شکست یک کسب و کار)

البته بعضی مردم خوش شانس هستند و بعد از اولین تلاش موفق می شوند اما این اتفاق عموما رخ نمی دهد و این افراد استثنا هستند.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چگونه به موفقیت مالی برسیم

ویژگی شخصیتی افراد موفق

چگونه در کسب و کار موفق شویم

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

راه های رسیدن به موفقیت چیست

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

شکست و موفقیت. شکست درسی. جملات شکست و موفقیت. درس گرفتن از شکست. شکست مالی. شکست در زندگی. شکست و پیروزی. از شکست تا موفقیت