غیرممکن ممکن میشود

رویای غیر ممکن

سال ها پیش من مقاله های پیشرفت فردی را مطالعه می کردم. در آن زمان به وبلاگ نویسی به نام استیو پاولینا علاقه داشتم. پاولینا فقط یک وبلاگ نویس مشهور نبود، او یکی از وبلاگ نویسان ثروتمند اینترنت بود. استیو در یکی از مقالاتش گفته بود وبلاگ او بیش از 40000 دلار در ماه درآمد دارد.

درآن زمان با خود می گفتم چرا من نتوانم مثل استیو پاولینا باشم؟

در آن زمان من واقعا به پیشرفت فردی علاقه داشتم اما دانشم محدود بود.

من در مورد بازاریابی آنلاین و پول درآوردن از اینترنت چیزی نمی دانستم. من جایی خوانده بودم که استیو پاولینا از تبلیغات پول در می آورد.

به علاوه ایده ی کار کردن در خانه و ایجاد یک وبلاگ مشهور تقریبا غیر ممکن به نظر می رسید.

چگونه فردی می تواند با کار کردن در خانه بیشتر از افرادی که هر روز سر کار می روند و حتی در صورت نیاز سفر می کنند پول در بیاورد؟

این هدف غیر ممکنی است اما من معتقدم هرکسی می تواند آن را انجام دهد.

باور چگونه ضعیف می شود

وقتی من کار با نوین بینش را شروع کردم با نظرات منفی و نا امیدی های زیادی رو به رو شدم.

من شخصا به تسلیم شدن فکر می کردم. هدفم تقریبا غیر عقلانی به نظر می رسید. باورهای مثبت من ضعیف شده بودند اما به تلاش ادامه دادم زیرا می دانستم با ادامه دادن به این مسیر چیزی از دست نخواهم داد.

در آن زمان در مورد بهینه سازی وبسایت مطالعاتی داشتم و تلاش کردم بر آن مسلط شوم. بعد از آن نوین بینش به سرعت رشد کرد و به درآمد خوبی رسید.

هیچ چیز غیر ممکن نیست

در نهایت نوین بینش به یکی از وبسایت های مشهور اینترنت تبدیل شد و بازدید کننده های زیادی پیدا کرد.

پیام این داستان چیست؟

حتی اگر رویایی غیر ممکن به نظر برسد، بازهم ممکن است به آن برسید. تنها مانع برای رسیدن به اهداف و باور هایتان باور به این است که آن ها غیر ممکن هستند. (نگاه کنید به موانع رسیدن به هدف)

هیچ هدف غیر ممکنی وجود ندارد مگر اینکه باور کنید نمی توانید آن را انجام دهید. همه چیز در جهان ممکن و قابل انجام است. آیا می توان ثروتمند شد؟ بله این کار شدنی است پس شما هم می توانید آن را انجام دهید.

آیا می توان مشهور شد؟ بله این کار شدنی است پس شما هم می توانید آن را انجام دهید. (نگاه کنید به چگونه ثروتمند و مشهور شویم)

همه چیز به باورهای شما برمی گردد. باور داشته باشید هیچ چیز غیر ممکن نیست و خواهید دید که غیر ممکن ها ممکن می شوند.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

مقابله با مشکلات و دشواری ها

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

چگونه در برابر مشکلات بایستیم

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه در برابر مشکلات قوی باشیم