دوره بازگشت به رابطه همراه با کتاب و پشتیبانی تخصصی

دوره بازگشت به رابطه یا دوره بازگشت به عشق و ازدواج در واقع یک کتاب است و مجموعه ای از تمرین ها است که همراه با کتاب پشتیبانی می شود. نویسنده و طراح دوره بازگشت به عشق و ازدواج شاهین زند است که به همراه تیم نوین بینش به خوانندگان کتاب خود کمک می کند با برنامه ریزی و اجرای تکنیک های کتاب بازگشت به عشق و ازدواج به اهداف مشروع خود برسند.

متاسفانه بعضی از وبسایت های جعلی و سودجو با کپی مطالب و محتوای نوین بینش سعی دارند خود را یک مرجع علمی نشان دهند و در نتیجه خواننده را ترغیب به شرکت در دوره هایی مثل بازگشت به رابطه کنند.

در واقع کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند نسخه به روز و کامل شده مقالاتی است که در دوره بازگشت به رابطه توسط نوین بینش و شاهین زند منتشر می شد و طی سال ها به روز رسانی نام آن نیز تغییر کرده است.

این کتاب اکنون ده برابر کامل تر و حجیم تر از مقالات بازگشت به رابطه است که همچنان توسط بعضی وبسایت های تقلبی ارائه می شود. وبسایت هایی که با نام دوره بازگشت به رابطه فعالیت می کنند یا کتابی در این زمینه منتشر می کنند در واقع مقالات از دور خارج شده نوین بینش را که سال های پیش منتشر می شده است و دیگر اعتباری ندارد ارائه می کنند. ( برای اثبات این موضوع نگان کنید به نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج)

کتاب بازگشت به عشق و ادواج همراه با ۱۲ روز پشتیبانی تخصصی و ۳ ماه پشتیبانی عمومی ارائه می شود تا مطمئن شویم هیچ ابهامی در مورد مطالب کتاب باقی نمانده است.

قبل از شروع این دوره ها شما می توانید مشکل خود را به صورت خلاصه برای تیم نوین بینش شرح دهید سپس بر اساس توضیحات تان، کتاب که همراه با پشتیبانی تخصصی است به شما معرفی می شود. به عبارت دیگر کارشناس روابط عمومی تیم نوین بینش به شما خواهد گفت که آیا کدام کتاب مناسب شما است.

نوین بینش یک مرکز نشر است که مرتبط با روانشناسی عشق محتوا و کتاب های خود را ارائه می دهد و همچنین توسط اعضای متخصص تیم نوین بینش که در رشته روانشناسی تحصیلات عالی دارند (مرتبط با کتاب ها) پشتیبانی ارائه می دهد. در نتیجه هیچ خدمات مشاوره ای به صورتی که در مراکز مشاوره، مراکز بهداشتی یا درمانی یا مراکز روانشناسی ارائه می شود ارائه نمی دهد.

این دوره  در گذشته شامل ۶ مقاله بازگشت به رابطه بود و اکنون شامل یک کتاب است که برای شما ارسال می شود که بر اساس منابع زیر است. حجم کتاب بازگشت به عشق و ازدواج بیش از ده برابر مقالات بازگشت به رابطه است که در گذشته از طرف نوین بینش منتشر می شد. همه این تکنیک ها توسط شاهین زند مدل سازی و طراحی شده اند.

این تکنیک ها بر اسا: روانشناسی عشق،  روانشناسی دوستی، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی فردگرا، روانشناسی شناختی، روانشناسی تحول گرا، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی غیر کلامی، هیپنوتیزم، روانشناسی معکوس، روانشناسی وابستگی ،علوم روانشناسی رفتار، آناتومی بدن، روانشناسی ارتباط، تکنیک های NLP عشق برای برگرداندن عشق و تحقیقات علمی می باشد.

قبل از شروع این کتاب و پشتیبانی مرتبط با آن می توانید با اصول مقدماتی بازگشت به رابطه آشنا شوید که در مقاله ای با نام ۴ مرحله ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته در مورد آن صحبت کردیم.

فصل اول کتاب بازگشت به عشق و ازدواج –  دوره بازگشت به رابطه سابق

در این مقاله که در فصل اول کتاب بازگشت به عشق و ازدواج قرار داده شده است با دلیل و علل سرد شدن رابطه تمام شده اشاره می شود و توضیح می دهیم چگونه می توانیم با جبران اشتباهات به سمت بازگشت به رابطه تمام شده حرکت کنیم. در این مرحله توضیحاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند متوجه ارزش بازگرداندن رابطه خود بشوید و بهترین راه را برای برگرداندن عشق به رابطه خود را انتخاب کنید.

فصل دوم کتاب بازگشت به عشق و ازدواج –  دوره بازگشت به رابطه سابق

این مقاله در فصل ۲ کتاب بازگشت به عشق و ازدواج تکنیک هایی را آموزش می دهد که باعث افزایش جذابیت کلی شما می شود. این جذابیت نه تنها راهی را برای برگرداندن عشق از دست رفته معرفی می کند بلکه در عاشق کردن یک پسر یا دختر برای اولین بار نیز می تواند به کار گرفته شود.

همچنین در این مرحله تکنیک هایی را می آموزید که به باعث می شود از راه دور و بدون برقرار کردن ارتباط معشوق تان برای ارسال پیام به شما تحریک شود.

فصل سوم کتاب بازگشت به عشق و ازدواج –  دوره بازگشت به رابطه سابق

در این مقاله مهارت متقاعد کردن آموزش داده می شود که در فصل ۵ کتاب بازگشت به عشق و ازدواج قرار داده شده است. در این مرحله یاد می گیریم چگونه می توانیم بدون بحث، قهر و اجبار دیگران را متقاعد به رفتار مورد نظر خود کنیم. فرق نمی کند که هدف شما متقاعد کردن وی به ازدواج باشد یا می خواهید کاری کنید بیشتر به شما ابراز علاقه کند در هر صورت این تکنیک ها در عاشق کردن و متقاعد کردن مرد یا زن مورد علاقه به شما کمک خواهند کرد.

فصل چهارم کتاب بازگشت به عشق و ازدواج –  دوره بازگشت به رابطه سابق

این تکنیک در مورد شبکه ی شش مرحله ای جذب است که به شما می آموزد چگونه از راه دور و بدون برقرار کردن ارتباط می توانید معشوق خود را بازگردانید و در بازگرداندن رابطه قبلی خود از راه دور موفق شوید. این تکنیک در فصل ۳ کتاب بازگشت به عشق و ازدواج همراه با تکنیک های جدیدی که قبلا در مقالات نبود نوشته شده است. البته پیش نیاز تسلط به این مرحله این است که مقالات و مراحل قبل را به خوبی مطالعه کرده باشیم و کاملا به اصول آن مسلط باشیم. این تکنیک برای افرادی که امکان ارتباط مستقیم و دیدار یا ارسال پیام به طرف مقابل را ندارند بسیار مناسب است .

فصل پنحم کتاب بازگشت به عشق و ازدواج –  دوره بازگشت به رابطه سابق

درست است که در مقاله قبل روش های ترمیم رابطه از راه دور را آموزش می دهیم اما تکنیک های مقاله پنجم هم برای افرادی که می خواهند به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند توصیه می شود.

این قسمت در فصل ۴ کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است.

بهترین راه برای برگرداندن عشق تان این است که بتوانید یک رویکرد ترکیبی را انتخاب کنید. به عبارت دیگر فقط یک راهکار را انتخاب نکنید بلکه از همه تکنیک ها همزمان استفاده کنید تا احتمال موفقیت خود را برای بازگشت به رابطه افزایش دهید چه با برقراری ارتباط مستقیم و چه بدون برقراری ارتباط مستقیم.

سخن آخر

محدد یادآوری می کنم دوره بازگشت به رابطه دیگر مثل سابق از طریق مقالات ارسال نمی شود بلکه شامل یک کتاب است که محتوای آن ده برابر مقالات قبلی است. در این دوره همراه با افرادی پشتیبانی می شود که در زمینه روانشناسی تحصیلات عالی دارند و با بررسی پاسخ های شما نسبت به پرسش های کتاب به شما کمک می کنند درک و شناخت بهتری از مراحل و تکنیک های کتاب داشته باشید. در واقع شما طی مطالعه و یادگیری این تکنیک ها همراهی خواهید داشت که به پرسش ها شما پاسخ می دهد و مطمئن می شود تکنیک های کتاب را فراگرفته و به درستی استفاده می کنید.

به یاد داشته باشید ما هرگز راهنمایی آنلاین را تایید نمی کنیم به خصوص توسط سایت های دیگر و اگر فردی چنین دوره ها و یا آموزش هایی را برای عاشق کردن، قانون جذب عشق و یا بازگرداندن تبلیغ می کند اول به شما توصیه می کنیم در مورد سطح دانش آن سایت و نویسندگان آن اطلاعات کسب کنید و به راحتی به دیگران به خصوص سایت های اینترنتی اعتماد نکنید.

اگر می خواهید در دوره های بازگشت به رابطه شرکت کنید یا مقالاتی در این باره تهیه کنید اول مطمئن باشید فروشنده این ویژگی ها را داشته باشد.

  • ارائه مقالات نوین و آموزنده که نوشته ی خود سایت باشد و نه کپی از سایت های دیگر
  • دانش علمی و خلاقیت در مقالات سایت خود
  • ارائه استدلال قوی یا منابع علمی معتبر مرتبط با روانشناسی
  • معرفی نویسندگان و اعضای تیم برگذار کننده دوره ها به صورت واضح و شفاف در سایت

هیچ هدف و هیچ برنامه ای بدون تلاش نیست. موفقیت شما در بازگرداندن رابطه از دست رفته و بازسازی روابط عاشقانه تان نیز به تلاش و پشتکار نیاز دارد. مهم نیست اگر با فرد مورد نظر خود در رابطه باشید یا این ارتباط وجود نداشته باشد در هر صورت این دوره می تواند به شما در ترمیم رابطه تان کمک کند.

متاسفانه بعضی افراد فیش های پرداختی را به ما نشان داده اند که به نام فرد دیگری است و گفته اند این افراد به ما وعده دوره های شاهین زند و مقالات بازگشت به رابطه و تکنیک های NLP عشق را داده اند اما پس از پرداخت خبری از آن ها نشده است.

شاهین زند مسئول پرداخت افرادی که به نام فردی دیگر پول واریز می کنند نخواهد بود پس مراقب کلاهبردارها باشید. شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ تنها شماره خدماتی تیم نوین بینش با سرپرستی شاهین زند است.

قبل از اعتماد به چنین موسساتی روانشناسی که به صورت آنلاین خدماتی را ارائه می دهند باید از آنها مطمئن شوید. حتی اگر تیم ما را انتخاب می کنید به شما توصیه می کنم قبل از شرکت در این دوره ها در مورد ما تحقیق کنید ( معرفی شاهین زند).

باز هم تاکید می کنم کسب نظر از افراد غیرحرفه ای و شرکت در دوره های افراد ناآشنا و غیر متخصص نه تنها ممکن است باعث از دست رفتن پول شما شود و آن افراد حتی پاسخ شما را ندهند بلکه ممکن است با ارائه راهکارهای سلیقه ای و غیرتخصصی باعث بیشتر شدن مشکلات و سرد تر شدن رابطه شما بشوند.

کتاب آموزشی و پشتیبانی بازگشت به عشق و ازدواج فقط برای افرادی برگذار می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم روانشناسی نوین بینش

نوشته ی شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم روانشناسی نوین بینش

مقالات زیر را حتما مطالعه کنید:

۴ مرحله برای برگرداندن عشق از دست رفته

تست احتمال بازگشت به رابطه 

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

آیا واقعا عشق از دست رفته باز می گردد

تکنیک های ان ال پی عشق

آشنایی با تیم روانشناسی نوین بینش

چرا می توان به تیم روانشناسی نوین بینش اعتماد کرد