معیار های زیبایی مردان

جذابیت صورت مردان در چیست؟

چه چیزهایی باعث یک چهره ی زیبا ی مردانه می شود؟

موارد زیر معیارهای جذابیت در مردان بوده  و ویژگی های چهره ی جذاب مردانه را نشان می دهد.

  1. چهره ی عبوص

بر خلاف چهره های مهربان، چهره ی عبوس و ابروهای نزدیک به هم نشانه ای از قدرت و غرور در مردان است و این ویژگی ها برای زنان بسیار جذاب و مورد پسند می باشد. در نتیجه یکی از رازهای زیبایی مردان چهره ای عبوص و چشمان و ابروهای نزدیک به هم می باشد. (نگاه کنید به چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند)

  1. نسبت عرض صورت به ارتفاع آن بیشتر باشد

عرض صورت فاصله ی بین دو گوش و ارتفاع صورت از بالای لب تا ابرو در نظر گرفته می شود. نسبت عرض به ارتفاع صورت هرچه بیشتر باشد چهره ی فرد مغرور تر و جذاب تر به نظر می رسد.

  1. ته ریش

مطالعات نشان داده است یکی از رازهای زیبایی مردان ته ریش است. البته زنانی هستند که صورت اصلاح شده برای شان جذاب به نظر برسد و در مقابل زنانی هستند که صورتی با ریش زیاد را جذاب می بینند. اما بر اساس تحقیقات اکثر زنان ته ریش مردان را بسیار دوست دارند و به چنین مردانی بیشتر جذب می شوند.

  1. ویزگی های مردانه واضح و مشخص

یکی از معیارهای چهره ی جذاب مردانه داشتن ویژگی های مشخص چهره ی مردانه در صورت است. فک محکم، استخوان گونه ظریف، چشمان کوچک و بینی بزرگ همگی از ویژگی های یک چهره ی مردانه هستند.

  1. تقارن صورت

تقارن صورت یکی از معیارهای جذابیت صورت هم در زنان و هم در مردان است. همه ی مردم به طرز عجیبی به افرادی با چهره و صورت متقارن جذب می شوند. اگر فردی از لحاظ ژنتیکی کاملا سالم باشد چهره ای متقارن از او می بینید. از آنجایی که انسان ها معمولا به افراد سالم جذب می شوند یکی از معیارهای جذابیت برای آن ها داشتن چهره ی متقارن است بدون انکه ارتباط بین تقارن صورت و سالم بودن را بدانند. ( نگاه کنید به روانشناسی جذابیت ظاهر)

  1. تناسب در اندازه ی اجزا صورت

یکی دیگر از معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان تناسب در اندازه ی اجزا صورت است. درواقع اگر یک جز در صورت خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد به احتمال زیاد جذابیت چهره را کاهش می دهد. راز جذاب شدن مردان و هم چنین زنان این است که اجزای چهره شان کاملا به اندازه و متناسب باشند.

  1. عدم وجود ویژگی های زنانه

منظور از ویژگی های زنانه ابروهای باریک، چشمان درشت، مژه های بلند، چانه ی کوچک و صورت باریک است. این ویژگی ها از زیبایی و جذابیت چهره ی مردان کم می کند. فراموش نکنید جذابیت چهره ی پسران در مردانگی آن ها می باشد. هرچقدر چهره ی پسرها مردان تر باشد بیشتر برای زن ها دوست داشتنی خواهند بود.

در مورد معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان چند استثنا وجود دارد.

جذابیت یک فرد تنها با ویژگی های ظاهری او مشخص نمی شود و عوامل بسیار زیادی در آن تاثیرگذار هستند. بنابراین اگر چهره ی شما ویژگی های بالا را ندارد می توانید با موارد دیگری جذاب به نظر برسید.

به علاوه در قوانین بالا نیز استثنا هایی وجود دارد. بعضی زن ها به دنبال مردانی حساس و تاثیرپذیر هستند.

ممکن است این قوانین کلی باشند اما در مورد زن ها مختلف موارد متفاوتی وجود دارد که با شناخت آن ها می توانید زن مورد علاقه تان را به خود جذب کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

زنان به چه چیزهایی علاقه دارند

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

زنان جذب چه مردانی می شوند

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

زنان از چه مردانی بدشان می آید؟

روانشناسی جذب زنان