زنان از چه مردانی بدشان می آید؟

زنان جذب چه مردانی می شوند و از چه مردانی بدشان می آید؟

زنان از چه تیپ مردهایی خوششان می آید و چه تیپ مردهایی آن ها را دور می کند؟

مردانی که زنان عاشقشان می شوند چه خصوصیاتی داشته و چه خصوصیاتی ندارند؟

اگر در مقالات مختلف عبارت زنان از چه مردانی بدشان می آید را جستجو کنید با مواردی مانند کثیفی، گفتن کلمات بد و … رو به رو می شوید. این موارد کاملا درست است اما قطعا یک بچه ی ۱۰ ساله هم می تواند تشخیص دهد زنان مردانی را دوست دارند که خوش تیپ، تمیز و آراسته و مودب باشند.

زنان از چه مردانی خوششان نمی آید؟

در این مقاله به موارد روانشناختی و مهم اشاره می کنیم که باعث می شود زنان از مردی فاصله بگیرند و از او خوششان نیاید:

  1. مردان نیازمند و وابسته:

    وابسته بودن نه فقط زنان بلکه هر فردی را از شما دور می کند. هر چیزی که بیشتر در دسترس باشد کمتر مورد توجه و اشتیاق قرار می گیرد. اگر فردی در مورد شما احساس سردرگمی کند بیشتر به شما جذب خواهد شد. زنان از مردهایی خوششان می آید که کمتر در دسترس باشند و فکر آن ها را با اهداف و مقصودشان درگیر کنند. پس وابستگی و همیشه در دسترس بودن، زنان را از شما دور خواهد کرد. (نگاه کنید به آیا وابستگی خوب است)

 

  1. مردان خوب:

    تحقیقات نشان داده است مردان خوب و مهربان برای زن ها جذاب نیستند. زنان عاشق مردانی می شوند که غیر قابل پیش بینی باشند و بتوانند در کنار آن ها هیجان را تجربه کنند. هر چقدر فردی بیشتر قابل پیش بینی باشد بیشتر برای دیگران کسل کننده خواهد بود. مردان خوب و مهربان معمولا قابل پیش بینی هستند و در نتیجه بیشتر زنان را از خود دور می کنند. زنان مردانی را دوست دارند که شوخ طبعی جسورانه ای داشته، کمی هیجان برانگیز و کاملا غیر قابل پیش بینی باشند. (نگاه کنید به چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند)

 

  1. همیشه در دسترس بودن:

    اگر همیشه در دسترس باشید و هیچ کاری به جز وقت گذراندن با طرف مقابلتان انجام ندهید زنان از شما فاصله می گیرند زیرا آن ها تصور می کنند شما هیچ کار مهم دیگری در زندگی شخصی خود ندارید. در دسترس بودن بیش از حد هم زنان و هم مردان را از طرف مقابل دور می کند. زنان عاشق مردانی می شوند که پر مشغله هستند و زندگی شخصی پرکاری داشته باشند.

 

  1. او را خوب درک نکنید:

    هر فرد ویژگی های شخصیتی متفاوتی دارد. در نتیجه در مورد هر زن ویژگی های متفاوتی در شما می تواند او را از شما دور کرده و یا به شما نزدیک تر کند. برای شناخت زنان باید بتوانید اطلاعات زیادی در مورد آن ها جمع آوری کنید. مثلا بعضی از زن ها عاشق مردان رمانتیک و احساساتی می شوند و بعضی دیگر رمانتیک بودن برایشان اصلا جذاب نیست. اگر می خواهید زن مورد علاقه تان را به خود جذب کنید باید ویژگی های شخصیتی او را به خوبی بشناسید.

در اولین قرار ملاقات چه باید کرد؟

در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح داده شده است بهترین کار این است که در اولین قرار ملاقات سعی کنید کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کرده تا بتوانید اطلاعات کافی در مورد طرف مقابل جمع آوری کنید. اعتماد به نفس داشته، کمی شوخ طبعی از خود نشان دهید و مرموز باشید تا بتوانید در این فاصله طرف مقابل و نیازهای او را درک کنید.

پس از اینکه توانستید اطلاعات کافی در مورد طرف مقابلتان جمع آوری کنید جذب کردن او برای شما آسان و امکان پذیرتر خواهد بود. اگر سعی کنید بدون جمع آوری اطلاعات درست اقدام به جذب او کنید به هدفتان نخواهید رسید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب مدار جذب و ازدواج توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن فرد مورد نظر به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

زنان جذب چه مردانی میشوند

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

زنان به چه چیزهایی علاقه دارند