استراتژی سه لایه جذب از راه دور

استراتژی ۳ لایه ای جذب عشق

بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست؟

یکی از پرسش های رایج که همیشه با آن رو به رو هستم پیدا کردن بهترین راه برای برگرداندن عشق است. در مقاله قبلی خود در مورد یکی از تکنیک های از راه دور صحبت کردیم که از بهترین تکنیک بازگرداندن عشق بود.

در این مقاله نیز می خواهیم در مورد یکی دیگر از تکنیک های از راه دور صحبت کنیم که ربطی با نظریه ۶ درجه جدایی یا شبکه ۶ مرحله ای ندارد و آن روش ارتباطی شبکات اجتماعی است.

استراتژی ۳ لایه جذب از راه دور چیست

استراتژی ۳ لایه­ ای جذب از راه دور نیاز به هیچ ارتباط مستقیمی بین شما و شخص مورد نظر ندارد.

در نتیجه بدون اینکه حتی یک پیام ارسال کنید، نظری زیر پست هایش بگذارید یا اصلا کاری به حساب کاربری اش داشته باشید می ­توانید موجب جذب وی به سوی خود شوید ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور). 

اما باید دقیقا طبق استراتژی ۳ لایه ای جذب عشق از راه دور عمل کنید تا بتوانید معشوق تان را به سمت خود جذب کنید

به یاد داشته باشید وقتی می گوییم استراتژی ۳ لایه ای جذب می تواند عشق شما را از را دور جذب کند منظورمان قانون جذب نیست که راهکارش خیالبافی است.

در واقع منظور اقدامات و تکنیک های عملی است که روی حساب کاربری خود در شبکات اجتماعی انجام می دهید و باعث ارسال سیگنال عشق از راه دور می شود.

به عبارت دیگر شما پست های شما، دنبال کننده های شما و فعالیت های تان می تواند باعث ارسال سیگنال های ترکیبی جذب شده و در نهایت فرد مورد نظر را بازگرداند.

لایه های استراتژی جذب از راه دور

۳ لایه ی استراتژیک جذب عشق از راه دور که از طریق شبکات اجتماعی انجام می شود شامل یک تکنیک است.

پس همانطور که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نیز توضیح داده ام باید هر ۳ لایه را به درستی انجام دهید تا در نهایت بتوانید موفق به بازگرداندن مرد یا زن ورد علاقه خود شوید.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این ۳ لایه:

لایه ۱ استراتژی جذب عشق: این لایه تکنیک های اجرایی در شبکات اجتماعی است مربوط به زمانی که در دوران قطع ارتباط قرار دارید و همچنان به آمادگی لازم نرسیده اید. 

لایه ۲ استراتژی جذب عشقدر لایه ۲ باید آماده شوید. زیرا وقتی مرحله بعد انجام شود با تماس یا پیام طرف مقابل رو به رو خواهید شد و باید بدانید چگونه پاسخ بدهید.

لایه ۳ استراتژی جذب عشق: فقط پس از آمادگی لازم می­توانید از لایه سوم استراتژی شبکات اجتماعی استفاده کنید. این استراتژی نیز مربوط به نحوه فعالیت شما در شبکات اجتماعی است. 

اگر طرف مقابل در شبکات اجتماعی نباشد چطور

آیا اگر شخص مورد نظر مان در شبکات اجتماعی نباشد نیز می تواند از استراتژی جذب از راه دور استفاده کرد؟

  • مهم نیست اگر عشق از دست رفته شما در شبکاات اجتماعی عضو باشد یا خیر.
  • مهم نیست اگر بلاک شده باشید یا دیگر پیامی دریافت نکنید.  
  • مهم نیست اگر ارتباطش را با شما قطع کرده و از شما متنفر شده.
  • مهم نیست اگر به هر دلیلی نمی تواند یا نمی خواد با شما باشد.

مهم این است که استراتژی شما در شبکات اجتماعی می تواند به شما کمک کند رابطه خود را با نامزد یا همسر خود بهبود ببخشید و عشق را به زندگی بازگردانید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند با تضمین بازگشت وجه برای اولین بار در نوین بینش منتشر شده است. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در پیج اینستاگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهم بیشتر بدانم

حفظ رابطه عاطفی از راه دور

تجربیات من در برگرداندن معشوق

واکنش در برابر بلاک شدن

آشتی بعد از جدایی

عشق از راه دور

ترمیم روابط عاشقانه

جملات برگشتن معشوق

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

8 پاسخ
  1. شهین قنبری
    شهین قنبری گفته:

    سلام ببخشیدیه سوال داشتم‌واون اینکه چه عکسایی بزاریم پروفایل تلگرام یاواتساپ وقتی اینستاگرامشونداریم.چه نوشته ای چه عکسی بزاریم بعدازیک ماه قطع ارتباط کامل بایه نفر.چه عکسایی بزاریم که به خودمون جذبشون کنیم.واینکه چطورسیگنال مثبت بفرستیم ندونه ماتلاشی کردیم.مثلا چجوری سیگنال بفرستیم چی بگیم یه نمونه مثال بزنید اگه میشه خواهشا.

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      استراتژی شما در شبکات اجتماعی ( نیازی به اینستا نیست و همون پروفایل هم کفایت می کنه) بستگی به نوع رابطه و خصوصیات دو طرف داره. کمتری اطلاعات در مورد رابطه، شما و ایشون می تونه اطلاعات لازم برای استراتژی مورد نیاز رو به شما بده.
      ولی ابتدا نیاز دارید با مهارت های ارتباطی، شخصیت شنانسی، خود شناسی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه آشنا باشید. حتی اگه هیچ دسترسی در شبکات اجتماعی وجود نداره همچنان از طریق نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه می تونید به هر هدفی هرچند دور از دسترس برسید. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه

      پاسخ
  2. شهین
    شهین گفته:

    سلام.خواستم بگم چندماهی ازعشقم بیخبرم تلگرامش بلاک نیستم ویکی ازپیاماموخونده تبریک شب یلدا ولی وتاساپشون نیست گویا دلت اکانت کردن خواستم بگم نگرانشم خدای نکرده اتفاقی براش نیوفتاده باشه نظرشماجیه؟واینکهیه جایی خوندم راوانشناسی میگه وبتز یکیونتونستی فراموش کنی اونم بیادته وبهت فکرمیکنه ایادرسته این؟ایابرمیگرده؟چون واقعا قصدش ازدواج بوباهام ولی خونوادش مخالفت کردن بخاطراینکه اهل سنتم ولی خودش خیلی ناراحته ازلبن موضوع ایاممکنه تلاش کنه خونوادشوراضی کنه؟کمکم کنیدلطفا

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      روانشناسی هیچ جا نگفته اگه کسی رو نتونستی فراموش کنی یعنی اونم به یادته. در واقع هر جدایی یک طرف راضی و یک طرفه ناراضی داره. اگه اینطوری بود که هیچ وقت هیچ جدایی به وجود نمیومد جون طرف ناراضی همیشه نمی تونه فراموش کنه پس در این صورت طرف راضی هم باید همیشه به فکر اون طرف باشه. خیر این ها حرف هایی است که به دلیل اینکه مطلوب و خوشایند است باعث می شه ادما دوست داشته باشن باورر کنن. واقعیت اینه که اصلا چیزی به اسم فراموش کردن وجود نداره مگر اینکه شما یا شخص مورد نظر الزایمر داشته باشه. چیزی که وجود داره از بین رفتن یا کمرنگ شدن احساسات مرتبط با شما یا ایشون است. اگه از طرف مقابل بی خبرید و طرف مقابل قبلا به شما علاقه داشته پس یعنی حس مثبتش نسبت به شما حس منفی شده که از شما جدا شده. گذر زمان هم باعث می شه احساسات مرتبط با شما کم بشه یعنی احساسات منفی مرتبط با شما ممکن دیگه از بین رفته باشه. الان می تونید از طریق تکنیک تاثیرگذاری از راه دور و دیگر روش های ارتباط موثر مجدد برای بازگشت ایشون اقدام کنید اگه قصددتون ازدواج است.

      پاسخ
  3. مریم
    مریم گفته:

    سلام ببخشید پس بالاخره چی شد؟! سه لایه داره لایه یک لایه دو لایه سه؟! خب هر کدومشون چیَن؟!؟

    پاسخ
    • شاهین زند
      شاهین زند گفته:

      برای یادگیری کامل این تکنیک نیاز دارید کتاب بازگشت به عشق و ازدواج رو مطالعه کنید و همچنین از دریافت محتوای اختصاصی مرتبط با نیاز تون بهره مند بشید. چون بعضی از قسمت های این تکنیک بستگی به شرایط خاص شما داره

      پاسخ
  4. النا
    النا گفته:

    همسرم از من سرد شده و میگه ازت خسته شدم و مهری از تو تو دلم نیست. من باردار هستم ماه ۶، درحالیکه یکماه قبل اینطور نبود. مدام با تلفن هست و منو نمیبینه. چه کار کنم، یه دختر ۴ساله هم دارم. حتی بهم گفت تا بدنیا اومدن بچه خونسردی خودتو حفظ کن و مراقب بچه هات باش.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *