ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی بر اساس روانشناسی

آیا دلتنگی مردان بعد از جدایی اتفاق می افتد؟

آیا می شود کاری کرد مردان پس از جدایی دلتنگ شوند؟

آیا راهی برای تغییر احساس پسرها بعد از جدایی است؟

جدایی همیشه نشانه پایان یک رابطه نیست. گاهی فرصتی است که هر دو طرف بیشتر ارزش عاطفی یکدیگر را به یاد آورند و دلتنگ شوند به همین دلیل است که احساس پسرها بعد از جدایی تبدیل به دلتنگی شده و خیلی زود نسبت به تصمیم خود پشیمان می شوند؛ البته احساس پسرها بعد از جدایی یا دلتنگی مردان بعد از جدایی همه بستگی به اقدامات طرف مقابل نیز دارد.

پس می توانیم بگوییم بر اساس روانشناسی مردان بعد از جدایی، یادآوری ارزش عاطفی و دلتنگی بعد از جدایی یکی از رویدادهایی است که بیشتر زوج ها حداقل یک بار پیش از ازدواج و یا پس از آن تجربه کرده اند و حتی ضروری است.

جدایی و قطع ارتباط می تواند استراتژی خردمندانه ای باشد که اگر به درستی مدیریت شود باعث دلتنگی مردان بعد از جدایی شود.

اگر هدف، ازدواج با مرد یا پسری باشد که قصد ازدواج داشته و از شما جدا شده است و یا همسری دارید که نمی خواهید از شما جدا شود پس باید بدانید دلتنگی مردان بعد از جدایی یا ایجاد احساس پشیمانی در پسرها بعد از جدایی بهترین راهکار بازگرداندن عشق است.

به همین دلیل است که همیشه گفته ام واقعا مهم نیست که علائم دلتنگی در مردان یا نشانه های دلتنگی در مردان چه چیزی است و آیا مردان چنین علائمی را نشان داده اند یا خیر، مهم این است که اگر طرف مقابل برای شما ارزش دارد با اقدامات خود کاری کنید حتی اگر چنین نشانه هایی را ندارد، این علائم یعنی علائم دلتنگی در مردان به وجود بیاید.

چگونه مردان بعد از جدایی دلتنگ می شوند

گاهی اوقات افراد بیش از حد بر حفظ یک رابطه اصرار می کنند در صورتی که گاها بهترین راه برای بهبود رابطه، جدایی است.

اگر به درستی و با سیاست جدایی صورت بگیرد می توانید باعث ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی شوید و یا احساس پسرها بعد از جدایی را به سمت بازگرداندن وی تغییر دهید.

در این صورت حتی مردانی که خودشان رابطه را تمام می کنند ممکن است تا چند ماه بعد از جدایی هنوز نسبت به طرف مقابل خود دلتنگ شوند.

تحت تاثیر احساسات بودن دقیقا همان موضوعی است که می خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم.

هر چقدر اقدامات و عملکرد شما قبل از جدایی، هنگام جدایی و حتی پس از آن بیشتر تحت کنترل شما باشد بیشتر احتمال دارد باعث دلتنگی مردان بعد از جدایی شوید.

برای مثال پرهیز از اشتباهات رایج برای بازگرداندن عشق از دست رفته می تواند باعث شود ذهن مرد مورد علاقه تان را درگیر خود نگاه دارید تا جایی که حتی باعث می شوید بعد از جدایی با دوستان خود در مورد شما سخن بگوید.

البته مهارت های شما زمانی که با وی در ارتباط هستید نیز می تواند عامل موثری بر ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی شود؛ در نتیجه شخص مورد نظر هیچ راهی به جز صحبت کردن در مورد شما و یادآوری تان نخواهد داشت.

پذیرش شکست پیروزمندانه بعد از جدایی

همانطور که پیشتر اشاره کردم همه اقدامات شما قبل از جدایی، هنگام جدایی و حتی پس از جدایی باعث دلتنگی مردان یا تقویت احساس پسرها بعد از جدایی به شکل مثبت می شود.

یکی از این اقدامات وقتی است که یک شکست پیروزمندانه را بپذیرید.

وقتی مرد مورد علاقه شما تصمیم به جدایی می گیرد هر گونه اقدام احساسی و هیجانی شما برای حفظ رابطه عاطفی فقط می تواند اوضاع را پیچیده تر کند.

در واقع شکست عشقی که با آن رو به رو هستید حداقل در آن لحظه اجتناب ناپذیر است اما اگر این شکست را بدون هیچ هیجان منفی بپذیرید باعث ایجاد یک خلا حل نشده در ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل خواهید شد.

البته اگر قبلا این هیجانات منفی را هنگام جدایی از خود نشان داده اید همچنان برای دلتنگی مردان بعد از جدایی فرصت است. اما بدانید اگر در آغاز این جدایی هستید نباید هیچ مقاومتی از خود نشان دهید.

انسان ها چه قبل از جدایی و چه پس از آن تمایل دارند از سوی طرف مقابل توجه و تایید عاطفی دریافت کنند. حتی وقتی فردی از شما سرد شده  و دچار تغییر ناگهانی رفتار شده است و دیگر نمی خواهد رابطه خود را ادامه دهد همچنان این تمایل در ناخودآگاه او وجود دارد که با اصرار شما مواجه شود.

زیرا اصرار و مقاومت شما تصویری از یک فرد پیروز برای ناخودآگاه طرف مقابل ایجاد می کند. در مقابل اگر تصویر مورد نظر را به ناخودآگاه طرف مقابل نشان ندهید باعث می شوید یک خلاء حل نشده در ناخودآگاه او باقی بماند. این خلا نیز می تواند به مرور زمان باعث دلتنگی مردان بعد از جدایی شود. ( برای اطلاعات بیشتر از تکنیک های دلتنگ کردن دیگران نگاه کنید به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم)

خلاء حل نشده بعد از جدایی

اکنون اگر رابطه ما تمام شده باشد و اصرار هم کرده باشیم چطور؟ آیا دیگر راهی برای ایجاد خلاء حل نشده در ناخودآگاه وجود ندارد؟

خیر اینطور نیست که دیگر هیچ راه حلی برای حفظ عشق خود نداشته باشید.

اگر چه هرچقدر زودتر به فکر باشید احتمال دلتنگی مردان بعد از جدایی بیشتر خواهد شد. وقتی می گویم زودتر منظورم دقیقا از وقتی است که با مرد مورد علاقه خود آشنا شدید.

همه اقدامات شما از آغاز رابطه گرفته تا حتی بعد از جدایی در بازگرداندن، دلتنگ کردن و ایجاد خلاء حل نشده در ناخودآگاه موثر است.

این بدین معناست که هر چقدر زودتر به فکر حفظ رابطه عاشقانه، تبدیل رابطه خود به ازدواج، حفظ عشق در ازدواج و جلوگیری از جدایی بیفتید، مرد مورد علاقه تان نیز بعد از هر نوع جدایی زودتر دلتنگ شما خواهد شد.

گاهی ممکن است چند ساعت دوری از شما او را دلتنگ کند و گاهی ممکن است چند ماه طول بکشد تا دلتنگ شود اما همه چیز در نهایت بستگی به شما و مهارت های شما در درگیر کردن و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل دارد.

دلتنگ کردن مردان وقتی همه چیز تمام شده است

تکنیک های بسیاری وجود دارد که می تواند به شما در ارسال سیگنال های عشق حتی وقتی همه چیز تمام شده است از راه دور و بدون برقراری ارتباط کمک کند.

اشتباه نکنید در مورد طلسم و جادو یا قدرت کائنات صحبت نمی کنم بلکه در مورد اقدامات عملی و واقعی صحبت می کنم که باعث می شود بیشتر در ذهن طرف مقابل یادآوری شوید.

در مقاله استراتژی ۳ لایه ای جذب عشق توضیح دادم چگونه می توانید با یک استراتژی ۳ لایه ای باعث برگشت مردان حتی از راه دور و بدون برقراری ارتباط شوید.

همچنین در تجربیات من در برگرداندن عشق توضیح دادم کنجکاو کردن عشق از دست رفته می تواند به تنهایی برای دلتنگ کردن مردان بعد از جدایی کافی باشد.

با اجرای چنین تکنیک هایی باعث می شوید حتی وی در مورد شما با دیگران صحبت کند و هرچقدر بیشتر در موردتان صحبت کند، ذهنش بیشتر درگیر شما خواهد شد و برایش مهم می شوید.

هرچقدر دلتنگی مردان بعد از جدایی بیشتر شود، ضمیر ناخودآگاه وی نیز تمایل بیشتری به بازگشت پیدا می کند تا جایی که دوری از شما باعث، دلتنگی رنج و درد وی خواهد شد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

آشتی بعد از جدایی

عکس العمل دختر و پسر بعد از جدایی در فضای مجازی

طلاق عاطفی چیست و چگونه درمان می شود

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق – علائم دلتنگی در مردان

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

برگشتن عشق قدیمی

در مقابل تغییر رفتار ناگهانی مردان چه باید کرد