برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای موفقیت

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه

وقتی افراد وارد دانشگاه می شوند باید سال ها در کلاس های درس حضور پیدا کنند تا الگوی تفکر خاصی در آن ها شکل بگیرد. مهندسان یاد می گیرند چگونه مشکلات را حل کنند، اقتصاد دان ها یاد می گیرند چگونه با مسائل مالی برخورد کنند و پزشکان یاد میگیرند چگونه بیماری ها را تشخیص داده و آن ها را درمان کنند.

شما هرگز نباید تمام کتاب هایی را که می خوانید حفظ کنید چون هدف آموزشی دانشگاه پرورش تفکر و ذهنیت شما به روش خاصی است.

ادامه ی تاکید بر این روش تفکر و الگوی تکراری در کلاس های درس ضمیر ناخودآگاه شما را طوری برنامه ریزی می کند که این روش جدید تفکر در ذهن شما رمزگذاری شود.

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای موفقیت

دوران کارشناسی ارشد در دانشگاه ها معمولا در بیشتر کشورها دو تا سه سال زمان می برد. دو سال برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه می تواند به شدت روی تفکر شما تاثیر بگذارد حتی اگر این برنامه ریزی 2 روز در هفته انجام دهد.

آیا تا به حال فکر کرده اید اگر به مدت 10 سال هر روز تلویزیون تماشا کنید چه تاثیری روی باورهای شما خواهد داشت؟ درواقع برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه توسط تلویزیون بسیار قدرتمندتر از دانشگاه می باشد. فکر می کنید چرا؟ به دلایل زیر:

  1. هر روز تلویزیون تماشا می کنید اما هر روز سر کلاس درس نمی روید.
  2. شما می توانید 10 سال یا بیشتر چیزهایی را که دوست دارید تماشا کنید ( مثلا بعضی مردم به فیلم های ترسناک و بعضی دیگر به فیلم های خشن معتاد می شوند)
  3. هنگام تماشای تلویزیون به دلیل هیجانی که در آن زمان تجربه می کنید ذهن شما تقریبا در حالت هیپنوتیزم قرار دارد. ( این مسئله عبور از فیلترهای آگاه را آسان تر می کند)

پس اگر فیلم درام را دوست داشته باشید چه می شود؟

یا اگر به فیلم ترسناک علاقه داشته باشید چه می شود؟

اگر چیزی را برای مدت طولانی تماشا کنید توسط آن برنامه ریزی می شوید. تعجب نکنید چرا اکنون باورهای به خصوصی دارید و چرا گاهی اوقات درگیر تفکرات منفی می شوید؛ ممکن است سال ها برای فکر کردن به روش خاصی برنامه ریزی شده باشید.

این موضوع فقط در مورد فیلم نیست، در مورد بازی ها نیز همینطور است. چه بازی هایی همیشه انتخاب می کنید؟ مهم نیست کجا بازی می کنید، مهم این است که بازی نیز همان تاثیر رسانه را روی ذهن شما خواهد گذاشت.

بعضی از بازی ها ممکن است در طولانی مدت شما را افسرده کنند.

تقویت ضمیر ناخودآگاه برای موفقیت

به یاد داشته باشید رسانه ها می توانند با پیام پنهان خود قدرتمند تر از هر منبع دیگری ضمیر ناخودآگاه شما را برنامه ریزی کنند. پس اگر می خواهید ضمیر ناخودآگاه شما برای موفقیت برنامه ریزی شود باید مراقب فیلم ها و بازی ها و هر رسانه ی دیگری که به آن مشغول می شوید باشید.

قبل از تماشای یک فیلم یا خرید یک بازی از خود بپرسید این ممکن است چه تاثیری روی ضمیر ناخودآگاه و سیستم باورهای من داشته باشد؟؟

اگر می خواهید ضمیر ناخودآگاه خود را به سمت موفقیت تغییر دهید باید با رسانه هایی خود را سرگرم کنید که به شما تلاش، استقامت، شجاعت و اعتماد به نفس بیاموزند و بتوانید به وسیله ی آن ها یاد بگیرید از شکست نترسید و تسلیم نشوید. این موارد لازمه های موفقیت هستند و اگر بتوانید ضمیر ناخودآگاه خود را در این راستا برنامه ریزی کنید قطعا موفق خواهید بود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

تاثیر ضمیر ناخودآگاه بر انسان

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

چگونه با حرف زدن، ضمیر ناخودآگاه را پاکسازی کنیم

راه های رسیدن به موفقیت چیست

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنیم. برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه با پیام های پنهان. تغییر ضمیر ناخودآگاه. راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه. آموزش رابطه با ضمیر ناخودآگاه. راههای تقویت ضمیر ناخودآگاه