راز موفقیت میلیاردرها

راز موفقیت افراد معروف و میلیاردر

در چندسال گذشته من صدها داستان از افراد موفقی که خودشان به ثروت بزرگ رسیده اند مطالعه کرده ام. بسیاری از این افراد موفق بعد از تلاش و مبارزه ی زیاد به میلیاردرهای خودساخته تبدیل شدند. همانطور که این داستان ها را مطالعه می کردم متوجه شدم موارد مشترکی بین همه ی این افراد وجود دارد.

ویژگی هایی مانند استقامت و اشتیاق می تواند افراد را به موفقیت برساند و همه با این موضوع موافق هستند اما من در این داستان ها مواردی پیدا کردم که باعث موفقیت آن افراد شد و از آن ها میلیاردرهای خودساخته به وجود آورد.

در این مقاله در مورد ویژگی های رایج مانند استقامت و اشتیاق صحبت نمی کنم زیرا بارها آن ها را توضیح داده ام. در این مقاله در مورد ویژگی هایی صحبت می کنم که کمتر رایج بوده و کمتر در مورد آن صحبت شده است.

راز میلیاردر شدن

در ادامه به برخی موارد غیر رایج که راز موفقیت ثروتمندان می باشد اشاره می کنم:

  1. آن ها منتظر فرصت نمانده اند: موفقیت تنها زمانی اتفاق می افتد که فرصت مناسبی به وجود آید. بسیاری از افراد معروف و موفق به جای اینکه منتظر فرصت بمانند بارها به دنبال آن رفته اند.
  2. ان ها بسیار انعطاف پذیر هستند: بسیار از ثروتمندان و افراد موفق کسب و کار به خصوصی را شروع کرده و سپس محصول و خدماتشان را کاملا تغییر داده اند. این افراد به اندازه ی کافی انعطاف پذیر بوده اند که بتوانند اهدافشان را تغییر دهند. (نگاه کنید به چگونه شکست را بپذیریم)
  3. آن ها مانند دیوانه ها خطر و ریسک کرده اند: شاید همه ی این افراد معروف ثروتمند خطر و ریسک خیلی جدی در زندگی شان نکرده باشند اما بعضی از آن ها برای نجات کسب و کار و جلوگیری از ورشکستگی همه چیز خود را به خطر انداخته اند.
  4. آن ها با افراد معروف و بزرگان قدیمی صحبت کرده اند: بسیاری از افراد موفقی که به دستاوردهای بزرگی دست یافتند قبل از آن به شرکت های خیلی بزرگ برای مشارکت دست دوستی داده اند و خوشبختانه بعضی از این مشارکت با نتایج خوبی همراه شده است.
  5. برای بیشتر آن ها مهم نبود چه کاری انجام می دهند، فقط می خواستند کارآفرین باشند: بیشتر میلیاردرهای معروف و موفق شغلشان را ترک کردند تا کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند. بعضی از آن ها حتی نمی دانستند چه کاری می خواهند شروع کنند. (نگاه کنید به چگونه کارآفرین باشیم)
  6. آن ها دیوانه وار کار کرده اند: بسیاری از کارآفرینان و میلیاردر های موفق برای مدت طولانی به تعطیلات نرفته اند. آن ها تمام روز کار کرده و کمترین میزان استراحت را داشته اند. (نگاه کنید به چگونه اراده قوی داشته باشیم)
  7. آن ها به محصول و خدمتشان ایمان داشتند: یکی از مهم ترین رازهای ثروتمندان این است که آن ها با وجود سرکوب ها به محصول، خدمت و کاری که انجام می دادند ایمان داشته اند. (نگاه کنید به موفقیت و باور)

راز میلیاردر شدن: شیوه ی تفکر

اگر نکات بالا را به خوبی بررسی کنید متوجه می شوید که بیشتر آن ها مربوط به شیوه ی تفکر یا نوعی ذهنیت به خصوص است.

تفاوت بین افراد موفق و میلیاردر ها با افراد معمولی باورهای آن ها است. خبر خوب اینکه این باورها را می توان به دست آورد.

هیچ کس با باورهای به خصوصی متولد نشده است. همه ی ما با توجه به تجربیات مختلف زندگی مان باورهای به خصوصی را در ذهن خود شکل می دهیم. به عبارت دیگر اگر می خواهید میلیاردر، موفق و معروف باشد اولین گام ایجاد باورهای درست در ذهنتان است.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

راه های رسیدن به موفقیت چیست

میلیاردر شدن از طریق اینترنت

چگونه میلیاردر شوید

چگونه یک شبه میلیاردر شویم

ایده هایی برای میلیاردر شدن

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راز موفقیت ثروتمندان. راز میلیاردر شدن. میلیاردرهای خودساخته ایرانی. راز موفقیت افراد معروف. زندگینامه میلیاردرهای خودساخته. چگونه ميلياردر شوم