http://novinbinesh.com/?p=4241&preview=true

چگونه مردان را عاشق خود کنیم

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

 پیشتر مقاله ای با موضوع راه های عاشق کردن در وبسایت نوین بینش منتشر کرده ام. در این مقاله توضیح دادم که چگونه با چند تکنیک ساده می توانید زنان و مردان مورد علاقه تان را حتی اگر سرشار از غرور وصف ناپذیر هم باشند برای ازدواج عاشق خود کنیم. همانطور که احتمالا خودتان نیز به این موضوع آگاه هستید ایجاد وابستگی در دیگران یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث جذب دیگران به شما و درنتیجه خواستگاری و ازدواج می شود.

در این مقاله راه هایی برای جذب و ایجاد وابستگی نسبت به خودتان در افراد گرد آوری کرده ام که برای تحریک دیگران به ازدواج با شما بسیار موثر هستند. توجه داشته باشید این تکنیک ها فقط برای عاشق کردن و رسیدن به ازدواج با مردان و یا عاشق کردن زنان و مردان به کار گرفته نمی شوند بلکه با این راهکارهای ساده می توانید هر فردی را اعم از پسر و دختر، چه در دوستی و چه در محل کار و حتی اعضای خانواده  مجذوب خود کنید.

عوامل خاص و محدودی وجود دارند که باعث می شوند دیگران به شما وابسته شوند، عاشق شما شده و به شما به عنوان شریک زندگی شان فکر کنند. بی درنگ این جمله شما را در این فکر فرو می برد که چه اندازه لازم است ارزشمند و گرانقدر باشید تا چنین قدرتی را در زندگی عاشقانه، در ازدواج و حتی در محیط کار کسب کنید.

این یک قانون کلی است که در وابستگی کردن و جذب دیگران به ازدواج تاثیر بسزایی دارد. این قانون برای هر شخصی به کار می رود و در هر زمانی می تواند اجرا شود. اما به یاد داشته باشید که از آن سوء استفاده نکنید و فقط با هدف ازدواج از آن استفاده کنید.

راه های جذب مردان 

به سادگی می توانید خود را وادار کنید برای فردی اهمیت قائل شوید و به او عشق بورزید. کافی است همان توجه و عشق خود را به او بدهید و ارزشمند ترین دارایی خود یعنی زمانتان را به او اختصاص دهید. فکر می کنید چرا عشق یک مادر به فرزندش بیشتر از عشق فرزند به مادر است؟ زیرا عشقی که یک مادر به فرزندش می دهد بیشتر از عشقی است که از او دریافت می کند.

چگونه ممکن است فرزندان  از خانواده خود که همه ی خواسته هایشان را کاملا در اختیار آن ها می گذارند متنفر شوند؟ این به این دلیل است که والدین همه چیز می دهند و فرزندان هیچ چیز نمی هند. والدین امکانات و وقت خود را در اختیار فرزندان قرار می دهند و به همین علت عشق درون آنها افزایش پیدا می کند ولی فرزندان هیچ کاری نمی کنند و در آنها تنفر شکل می گیرد.

کلید موفقیت در یک رابطه ی عاطفی این است که بین ارائه کردن و دریافت کردن هماهنگی وجود داشته باشد. در واقع به همان اندازه که شما برای طرف مقابل تان زمان صرف می کنید، وقت می گذارید، تلاش می کنید و ارزش قائل هستید باید طرف مقابل خود را نیز به انجام چنین مواردی تحریک کنید. به عبارت دیگر به همان اندازه که عشق می دهیم باید عشق بگیریم.

اکنون می توانید متوجه شوید که وابسته شدن شما به دیگران ساده تر از وابسته شدن آن ها به شما است. در واقع به یک معنا این مسئله درست است اما تکنیک هایی وجود دارند که با به کار گیری آن ها می توانید عشق و وابستگی دیگران را نیز به دست آورید و در نتیجه آنها را به ازدواج با خود جذب کنید.

بعضی این تکنیک ها بیشتر مناسب زنان هستند و بعضی دیگر مناسب مردان. برای مثال مواردی همچون قدرت و سلطه در کنار جذابیت فیزیکی از جمله ویژگی های جذاب برای ازدواج با زنان می باشد ( نگاه کنید به جذب کردن زنان ). در مقابل حفظ اندامی متناسب و توجه به بهداشت فردی می تواند در افزایش جذابیت زنان و رسیدن به ازدواج به آن ها کمک کند.

سخن آخر در مورد قانون جذب مردان

به دلایلی بسیاری که وارد شدن به یک رابطه ی دوستی قبل از ازدواج کار پسندیده و عاقلانه ای نیست اما اگر این رابطه با حفظ فاصله و پرهیز از صمیمیت بالا صورت بگیرد می تواند پلی برای ازدواج محسوب شود.

پس دقت داشته باشید در روابط دوستی خود با جنس مخالف صمیمیت خود را کنترل کنید و تا وقتی طرف مقابل تان رسما به خواستگاری شما نیامده است از صمیمیت بیش از حد پرهیز کنید و بیشتر سعی کنید روی عواملی متمرکز بشید که باعث جذب و وابستگی فرد مورد نظر تان به شما می شود. با ایجاد وابستگی می توانید معشوق خود را به ازدواج با خود تحریک کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش بزرگترین منبع فارسی زبان در رابطه با روانشناسی عشق است برای اطمینان از این موضوع به دسته ی روانشناسی عشق بروید.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم(نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری) پس از ترجمه از زبان انگلیسی در سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب بدون شکل شانس شما را برای عاشق کردن دیگران افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راه هایی برای جذب خواستگار

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

روانشناسی زبان بدن عاشق

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم