جملات فراموش كردن عشق

جملات فراموش کردن عشق

آیا جملات می توانند در فراموش کردن عشق موثر باشند؟

تفاوت بین افرادی که پس از شکست عشقی بهبودی خود را به دست می آورند با افرادی خودشان را در فراموش کردن معشوق و تحمل شکست عشقی ناتوان یافت می کنند در ساختار باورهای آن هاست. اگر بتوانید با کمک جملات و متن های درست ساختار باورهای خود را تغییر دهید دیگر با فراموش کردن یک فرد خاص دچار مشکل نخواهید بود.

یکی از دلایل اصلی شکست افراد در فراموش کردن معشوق، عشق یک طرفه یا عشق اول ایجاد باورهای محدود کننده و نادرست از طریق فیلم ها، ترانه ها و جملات عاشقانه در ذهن آن ها می باشد.

در این مقاله نه تنها جملاتی برای فراموش کردن شکست عشقی گردآوری کرده ام بلکه قصد دارم به شما کمک کنم باورهای خود را درباره ی فراموش کردن عشق و شکست عشقی در کمترین زمان تغییر دهید.

جملات مثبت برای شکست عشقی

قبل از هرچیز بهتر است با جملاتی مثبت که به شکست عشقی کمک خواهند کرد آشنا شوید. برخی از این جملات به شرح زیر است:

جمله (نقل قول) اول: ” منحصر به فرد بودن یک مفهوم بی پایه و اساس بوده و افراد زیادی در دنیا می توانند شریک عاطفی شما محسوب شوند”. این جمله یکی  از بزرگترین و مهم ترین افسانه های موجود را شرح می دهد، افسانه ای که مانع میلیون ها نفر از مردم برای فراموش کردن عشق و شکست عشقی شده است. با درک درستی از روانشناسی عشق متوجه خواهید شد افراد زیادی در دنیا می توانند با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه شما مطابق بوده و معشوق شما باشند در نتیجه به راحتی می توانید از شکست عاطفی عبور کرده و عشق گذشته تان را فراموش کنید.

جمله (نقل قول) دوم: ” همه ی ما عاشق افرادی می شویم که با بیشترین موارد موجود در الگوی عشقمان مطابقت نشان دهند؛ در نتیجه افرادی زیادی می توانند با این موارد مطابقت نشان داده و شریک عاطفی ما باشند”. این جمله تاکیدی بر جمله ی بالا و تایید دوباره ی آن می باشد. یعنی افراد بسیار زیادی در دنیا می توانند با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه شما مطابقت نشان داده و عشق شما را نسبت به خودشان به دست آورند. هرکس بتواند این موضوع را به خوبی درک کند شکست عشقی را در کمترین زمان ممکن فراموش کرده و رنج و عذاب زیادی را متحمل نخواهد شد.

جمله (نقل قول) سوم: ” بیشتر افراد برای احساس ارزشمند بودن، اعتماد به نفس،  فرار از دردها، احساس خوب و بسیاری از دلایل دیگری به جز عشق و علاقه عاشق فرد دیگر می شوند”. این جمله یکی از حقایقی درباره ی عشق را که ۹۹ درصد از مردم نسبت به آن آگاهی ندارند  نشان داده و دلیل اصلی ۹۹درصد افراد برای شکست در فراموش کردن عشق همین مسئله می باشد.

همه ی ما برای ارضای نیازهای برآورده نشده ی درونی خود عاشق می شویم.(نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی) در نتیجه به محض رو به رو شدن با فردی که بتواند این نیازها را ارضا کند عاشق او شده و عشق سابق را فراموش خواهیم کرد. اگر بتوانید این مسئله را به خوبی درک کنید فراموش کردن شکست عشقی در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد.

جملاتی که شما را برای فراموش کردن عشق و شکست عشقی یاری می کنند

همانطور که ملاحظه کردید همه چیز وابسته به باورهایی است که جملات با خود حمل می کنند نه خود این جملات! برای افرادی که بیش از حد احساساتی هستند ممکن است این واقعیت ها مضحک به نظر برسد زیرا چنین واقعیت هایی با آنچه که از فیلم ها و ترانه ها آموخته اند متناقض است. اما برای کسانی که در مورد روانشناسی عشق اطلاعات کافی به دست آورده باشند کاملا قابل درک خواهد بود.

برای فراموش کردن یک نفر در کمترین زمان ممکن باید ابتدا اطلاعات خود را درباره ی روانشناسی عشق افزایش داده و سپس جملاتی را که این حقایق جدید را تایید کنند گردآوری کرده و با خود تکرار کنید.

تنها راه فراموش کردن عشق و شکست عشقی اصلاح باورها با ابزارهای مختلفی مانند جملات درست و علمی می باشد.

یکی از بزرگترین و مهم ترین مواردی که فراموش کردن عشق و شکست عشقی را با مشکل رو به رو می سازد سوءاستفاده از رسانه ها برای ایجاد و پخش باورهای نادرست درباره ی شکست عشقی در ذهن مردم است. جملات یکی از عناصر این رسانه ها محسوب می شوند زیرا درست مانند فیلم ها و ترانه های مختلف به ایجاد و شکل گیری باورهای محدود کننده در ذهن کمک می کنند.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشنایس عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

لیست کلمات عاشقانه و روش صحیح ابراز آن

شروع رابطه جدید پس از شکست عشقی

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از جدایی

چگونه بعد از شکست عشقی به زندگی خود ادامه دهیم

چگونه می شود تنها زندگی کرد

درمان زخم های احساسی

فراموش کردن عشق قبلی