خلاصه کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

خلاصه کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم فقط توسط شاهین زند ترجمه شده است و همراه با پیوست اختصاصی مترجم، تمرین ها و مشاوره مطالعه محوره منتشر می شود.

فایل پی دی اف / pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم در هیچ سایت و وبلاگ دیگری به فروش نمی رسد.

بعضی وبسایت ها به دروغ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم را تبلیغ می کنند و ادعا می کنند نسخه اصلی این کتاب را به فروش می رسانند.

در صورتی که پس از دانولد فقط با یک فایل خالی رو به رو خواهید شد.

زیرا مدارک ثبت این کتاب در وزارت ارشاد موجود است و در صورت فروش نسخه کتاب توسط دیگران تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بعضی از سایت ها نام این کتاب را تغییر داده اند و با نام کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یا کتاب چگونه کسی را عاشق خود کنیم به فروش می رسانند که آن نسخه ها هم جعلی است.

تغییرات شاهین زند در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ترجمه شاهین زند همراه است با تغییراتی که مترجم برای مرتبط کردن کتاب با فرهنگ ایرانی انجام داده است.

همانطور که می دانید نمی توان یک نسخه غربی را برای مردمی با فرهنگی متفاوت پیچید.

اگرچه هیچ دخل و تصرفی در متن اصلی صورت نگرفته است، مطالب و توضیحات بسیاری با توجه به تفاوت های فرهنگی، توسط مترجم اضافه شده است.

همچنین وجود مشاوره مطالعه محور که پیشتر اشاره کردیم نیز به خواننده کمک می کند به بهترین شکل ممکن از تکنیک ها و مهارت های کتاب استفاده کند.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم چه می گوید

نام این کتاب در گذشته چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم بود که پس از دریافت مجوز نشر نام آن به چگونه دیگران را عاشق خود کنیم تغییر پیدا کرد.

در این کتاب روش ها و تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند فردی خاص را که قصد ازدواج با او دارید یا قبلا ازدواج کرده اید عاشق خود کنید.

برای شروع یک رابطه و رسیدن به ازدواج و حتی پایداری ازدواج به مهارت عاشق کردن دیگران نیاز دارید.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم بر اساس روانشناسی عشق به شما یاد می دهد هر فردی را به خصوص شریک عاطفی را وابسته و عاشق خود کنید.

تکنیک های ضمیر ناخودآگاه

یکی از روش هایی که این کتاب برای عاشق کردن دیگران از آن استفاده می کند، تکنیک های ضمیر ناخوداگاه است.

همانطور که در مقاله قبلی خود گفته ام، عشق یعنی برطرف شدن نیازهای ضمیر ناخوداگاه.

پس با تکنیک های ضمیر ناخودآگاه یاد می گیرید چگونه عشق را در ناخودآگاه شخص مورد نظر برنامه ریزی کنید.

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند این تکنیک ها را به صورت عملی و کاربردی یاد بگیرید مشاوره مطالعه محور است.

با حل تمرین ها و ارسال پاسخ پرسش های هر فصل برای عضو متخصص کتاب، مطمئن می شوید آیا به درستی این تکنیک ها را اجرا می کنید یا خیر.

همچنین ارتباط عضو متخصص کتاب با شما و پاسخ های وی در جهت بهبود مهارت شما در اجرای تکنیک های عاشق کردن، به شما کمک می کند تکنیک های عاشق کردن و جذب را در ناخودآگاه خود برنامه ریزی کنید.

در صورتی که تمایل به آشنایی بیشتر به یادگیری تکنیک های هر فصل دارید می توانید نگاهی داشته باشید به خلاصه فصل های کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم:

فصل ۱ و ۲ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

فصل ۳ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

فصل ۴ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

فصل ۵ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. با کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ترجمه شاهین زند برای همیشه مشکلات رابطه شما حل می شود و یا هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در پیج اینستاگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

علاقه مند به مطالعه بیشتر هستم:

زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس

یادگیری چهره خوانی

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ترجمه شاهین زند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *