راه های جذب دختر مورد علاقه

همه ی ما نیاز ها و خواسته های متفاوتی داریم. دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث خوشحالی و اشتیاق ما شوند.

در مورد جذب دختران و زنان نیز این موضوع صدق می کند. باید بدانید برای عاشق کردن و جذب دختران دو مرحله ی اساسی وجود دارد. ابتدا لازم است نیاز های طرف مقابل را به خوبی درک کنید و در مرحله ی دوم باید به او نشان دهید که توانایی ارضای این نیاز ها و خوشحال کردن او را دارید.(نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی)

پس اگر می خواهید دختری شما را دوست داشته باشد مهربان بودن، رفتار رمانتیک و ابراز عشق و علاقه به تنهایی کافی نیست زیرا اگر دختر مورد علاقه ی تان بفهمد توانایی برآورده کردن نیازهایش را ندارید هرچقدر هم که محبت آمیز با او رفتار کنید به شما توجهی نشان نمی دهد.

رفع مسئولیت 

قبل از اینکه بیشتر در مورد راه های جذب دختر مورد علاقه صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنم که اگر هدف شما از جذب و آشنایی با یک دختر چیزی به جز ازدواج است پس با آسیب های جدی فرهنگی، اجتماعی و فردی مواجه خواهید شد.

پس بهتر است یا هدف خود را تغییر دهید یا از مطالعه ادامه این مقاله پرهیز کنید. در صورت ایجاد یک رابطه آسیب رسان و پر تنش مسئولیتی بر عهده نگارنده نخواهد بود.

درک نیازها

یکی از نکات بسیار جالب روانشناسی این است که دختر طرف مقابل شما در شرایطی کاملا بی ربط خواسته های خود را از رابطه ی عاطفی نشان می دهد مثلا با خرید کردن! در واقع شما می توانید با نوع خرید کردن هر دختری خواسته های او را از زندگی اش متوجه شوید.

به این مثال توجه کنید: فردی را می شناختم که یک گوشی موبایل بسیار گران خریده است. گوشی موبایلی که او انتخاب کرده قابلیت های بسیار زیادی دارد. اما اگر تنها 5 دقیقه با او صحبت کنید متوجه می شوید که با هیچ کدام از این قابلیت ها آشنا نیست!

پس دلیل او برای خرید این گوشی چه بوده است؟ جواب واضح است؛ این گوشی موبایل در دستان او بسیار جلب توجه می کند و کاملا مشخص است که هزینه ی زیادی برای آن پرداخت کرده است!

در واقع در این مورد ما با فردی خودنما رو به رو هستیم که تنها هدفش نشان دادن موفقیت و ثروت خود به دیگران است.

فرض کنید بخواهید زنی با چنین ویژگی را به خود علاقه مند کنید: مسلما رفتار محبت آمیز و یا گل خریدن نمی تواند این فرد را به شما جذب کند. او انسانی خودنماست و انتظار دارد همسر آینده اش بسیار جذاب یا بسیار مشهور باشد تا بتواند با رابطه اش نیز برای دیگران خودنمایی کند.

روش های بسیاری برای شناخت شخصیت و نیازهای دیگران وجود دارد که با آشنایی با آنان می توانید نحوه ی صحیح برخورد و علاقه مند کردن فرد مورد نظر خود را یاد بگیرید. ( نگاه کنید به عاشق کردن بر اساس شناخت شخصیت)

به  عنوان فردی سازگار با معیارهای او ظاهر شوید

تقریبا همه ی شما تصور می کنید که اگر با معیارهای دختر مورد نطرتان سازگار نباشید جذب کردن او برایتان غیر ممکن خواهد بود. باید بگویم کاملا در اشتباه هستید! تنها کاری که باید انجام دهید این است: دختر مورد علاقه خود را متقاعد کنید که شما یک مورد کاملا مناسب و سازگار با معیار ها و نیازها و خواسته های او هستید!

شاید در ابتدا این مسئله از نظر منطقی غیرممکن به نظر برسد اما اگر با برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه آشنا باشید متوجه خواهید شد این مسئله ها آنقدر ها هم که فکر می کردید محال و غیرممکن نیست! ( نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه و عاشق کردن)

نتیجه

مهم نیست چه کسی هستید یا چه نوع شخصیتی دارید مهم این است که به چشم زنان چگونه دیده شوید. البته این نکته را نیز اشاره کنم که معیارهای هر فردی با استفاده از تکنیک های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه می توانند تغییر پذیر باشند. (نگاه کنید به چگونه دیگران را عاشق کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق))

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مکانی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که بر اساس علوم روانشناسی بوده و به زبانی ساده بیان شده است تا به راحتی متوجه شوید و این اطلاعات را به کار بگیرید. نوین بینش بزرگترین مرجع اختصاصی در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

4 مرحله عشق در قانون جذب

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

چگونه با گوش دادن دیگران را جذب کنیم

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است