http://novinbinesh.com/?p=3476&preview=true

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

قبل از هر چیز لازم به این نکته اشاره کنم که این مقاله و مقالات مرتبط بعدی فقط با هدف ازدواج و ایجاد روابط سالم نوشته شده است. پس اگر قصد شما چیزی به جز این هدف است لطفا این مقاله را مطالعه نکنید.

همانطور که در مقاله ی قبلی خود به نام تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج توضیح داده ام، جنسیت و شخصیت عوامل بسیار مهمی در جذب کردن به شما می روند. در این مقاله .می خواهم در مورد جذب پسران صحبت کنیم

کاملا مطمئن هستم که همه ی شما حداقل یک بار این سوال را از خود پرسیده اید: آیا شانسی برای جذب پسر مورد علاقه ام خواهم داشت؟ بله؛ شما می توانید با کمی مطالعه هر پسری را به خود جذب کنید.

ممکن است در ابتدا این عنوان برای شما اغراق آمیز به نظر برسد. اما اگر اطلاعات خود را در باره ی روانشناسی جذب و روانشناسی عشق افزایش دهید خواهید دید که این عنوان اصلا هم عنوان عجیب و اغراق آمیزی نیست.

در این مقاله نیز با من همراه شوید تا رازهای عاشق کردن پسر مورد علاقه تان را برای شما شرح دهم.

جذب شدن چگونه اتفاق می افتد

همانطور که در کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ربط این موضوع با جذب پسر مورد علاقه ام چیست؟

دو روش موثر در جذب پسر مورد علاقه

اگر شما یک فرد جذاب هستید: اگر فکر می کنید که از نظر ظاهری فردی جذاب می باشید و مطمئن هستید که جذابیت شما برای طرف مقابلتان یک امتیاز مهم به شمار می رود ( زیرا در غیر این صورت جذابیت شما بی تاثیر خواهد بود) در نتیجه می توانید بی درنگ به مرحله ی بعد بروید.

 اگر شما فردی با ظاهر معمولی هستید: اگرمانند دیگر افراد از ظاهر معمولی برخوردار هستید باید از روش های دیگری امتیاز خود را در چشم طرف قابلتان افزایش دهید. بدون اینکه قصد و منظورتان را نشان دهید با او ارتباط برقرار کنید و روش هایش را برای امتیاز دادن به دیگران در نظر بگیرید؛ سپس سعی کنید با توجه به آن ها امتیاز خود را افزایش داده و به مرحله ی بعد بروید.

مرحله ی بعد برای عاشق کردن پسر مورد علاقه

مرحله ی بعدی توجه کردن است. پس از آنکه توسط هرکدام از روش های بالا امتیاز خود را افزایش دادید باید بدون نشان دادن قصد و منظورتان و به صورت کاملا غیر مستقیم بیشترین توجه ممکن را به او نشان دهید.

این نکته را در نظر بگیرید که اگر به چشم طرف مقبلتان یک فرد بی کفایت و نا لایق باشید توجه کردنتان هیچ وقت برای او اهمیتی نخواهد داشت اما اگر بتوانید به شیوه ای درست امتیاز خود را افزایش دهید و سپس به او توجه نشان دهید پس از مدتی ناخودآگاه فکرش به سمت شما می رود و مایل است با شما وارد رابطه شود.

به عبارت دیگر وقتی می خواهید به کسی توجه کرده و از او تعریف کنید باید به صورت منطقی اینکار را انجام دهید تا حالت چاپلوسی نداشته باشد. برای مثال تصور کنید در دانشگاه یا محیط کاری از فردی خوش تان آمده است پس به سمت وی می روید و سوالاتی مرتبط با کار یا درس خود از وی می پرسید. وقتی او بتواند به پرسش های شما پاسخ دهد شما نشان می دهید که تحت تاثیر پاسخ او قرار گرفته اید. در این صورت هم توجه خود را نشان داده اید و هم در عین حال این توجه جنبه ی عاطفی نداشته و به دلیل پاسخش به سوال شما بوده است. البته باید به یاد داشته باشید که در این شرایط خود را در آن درس و یا تخصص کاری ضعیف نشان ندهید. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که فردی بتواند به بهترین شاگرد کلاس چیزی یاد بدهد.

مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که باید کاملا به صورت غیر مستقیم توجهتان را به او نشان دهید. درواقع او را سردرگم کنید؛ به او نشان دهید که بالا ترین امتیاز را دارید اما اجازه ندهید از علاقه ی شما به خودش اطمینان پیدا کند ( نگاه کنید به ۴ کانال ارتباطی برای عاشق کردن کسی که دوستش دارید).

این عدم اطمینان باعث می شود بیشتر نسبت به شما کنجکاو شده و برای ایجاد یک رابطه ی عاطفی به سمت شما قدم بردارد.

مرحله ی نهایی

بعد از اینکه از گرایش و تمایل پسر  مورد علاقه تان نسبت به خود اطمینان پیدا کردید بهتر است امتیاز خود را بیشتر از قبل افزایش داد و از او فاصله بگیرید. این عمل باعث ناراحتی او شده و بیشتر به شما فکر خواهد کرد. هنگامی که متوجه شدید پسر مورد نظرتان به دنبال شما می آید مطمئن شوید که در جذب او موفق عمل کرده اید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه بر می گردند

راه هایی برای جذب خواستگار

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم ( بر اساس کانال های ارتباطی عشق)

تکنیک های جذب مردان

چگونه دیگران را بخندانیم

روانشناسی جذابیت ظاهر

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران